Triumphilla on tarjouksessa iso määrä osia eri pyöriin. Kannattaa vilkasta, osa tuotteista -90% (no jotain näytti olevan jopa -100%).
http://www.triumph.co.uk/uk/13734.aspx
http://www.triumph.co.uk/images/ecar...ial_Offers.pdf
Eipä löytynyt itselle mitään, mutta pisti silmään tuo brittien outo matematiikka, esim :
DAYTONA 675 SPORT PANNIERS £135.99, (ale)50%, (säästä)£57.80, *(tarjoushinta) £78.19
-nomen est omen-
Heh
Itse tilasin muuten eilen tavaraa tuon listan perusteella Bike Teamilta (Tampere) tavaraa ja tänään lähettivät mulle viestin että olisi jo noudettavissaNo huomenna näkee mitä tuli sitten...
Mitäs kaikkea tohon tulee vielä lisäkustannuksia tuon nettisivujen hinnan päälle?
Triumph Daytona 955i
Kannattaa kysellä jälleenmyyjältä, itse en kysellyt mutta eiköhän se huomenna selviä kun menen hakemaan. Eipä siihen paljon mitään pitäisi tulla.
Olipa huokeaa rompetta, osa taisi mennä melkein omakustannushintaan. Esimerkiksi Daytonan hiilikuituiset kylkipaneelit -90%, nyt 23 puntaa.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Biketeamilla oli ainakin ongelmia laskutuksen kanssa, joten sieltä suunnalta odotellaan vielä, mitä kamppeitten saaminen suomeen maksaa.
Triumph Daytona 955i
Joo oli ensimmäinen kosketukseni Bike Teamiin enkä nyt voi hirveästi kehua kokemusta. Selvästi viestissäni kerroin että on kyse näistä Triumphin tarjoustuotteista ja pistin vielä linkin tuohon PDF:ään. Copy&Pastesin sieltä tuotteet mitä halusin (nimi, koodi, alk.hinta, alennusprosentti ja tarjoushinta).
No hyvää oli se että Keskiviikkona tilasin ja jo Torstaina olisi ollut noudettavissa. Perjantaina sitten menin ja myyjä ei ilmeisesti ollut lukenut sähköpostiani juuri ollenkaan. Ihmetteli tarjoushintoja ja sanoi että ei voi noilla hinnoilla myydä koska Triumph laskuttaisi häntä normi täysisähinnoista (ymmärrettävää mutta ei sitten tarkistanut asiaa ennen tilausta). Flyscreenin oli tilannut väärän, mutta tämäkin koitettiin kääntää minun viakseni. Tilauksessa ei kuulemma mainittu täydellistä koodia (puuttuisi kirjaimet tuotenumeron perästä), mutta eipä pidä paikkaansa, tarkistin emailini jo paikanpäällä että siinä kyllä oli kirjaimet perässä. Eli oli vaan myyjän huolimattomuutta sekin (kiireessä kun tilailee). Varmaa tuli kovat toimituskulutkin tuotteille kun 1pv toimitusajalla ne tulivat. Mutta en mää noita voinut lunastaa kun ei alennettuun hintaan saanut.
Lupasi olla yhteydessä vielä perjantaina mutta ei ole vieläkää kuulunut mitään.
Moto-Seinäjoelle lähetin kysymyksen. He ottivat selvitykseen saako noita tarjoustuotteita noihin hintoihin. Eilen tiistaina ilmoittivat että onnistuu niin pistin tilauksen sitten sitä kautta vetämään.
Harmi Bike Teamin yrittäjän kannalta, mutta en itse lämpene hirveesti sille että virheet koitetaan kataa minun niskaani vaikka virheet olivat vain myyjän kun ei kunnolla lukenut viestiäni.
Yhteenvetona, Moto-Seinäjoelta saa nämä listan tuotteet tarjoushintaan. Bike Teamista ei ole varmuutta.