Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    DHL oli pudottanut tänään ovelle viisi rengasta,joita en ole itse tilannut.Osoitelapussa on meikäläisen tiedot,joten ovat ilmeisesti kämmänneet rodamotolla. Eli jos jollekin on tulossa pari micheliniä ja kolme metzeleriä,niin kannattaa tiedustella yv.llä,ettei vaan ole juuri sinun gummit meikäläisen tallissa. Kenelle tahansa naapurin penalle en näitä kuitenkaan luovuta,vaan kyselijällä/noutajalla tulee olla täydelliset koko- ja mallitiedot tilatuista renkaista.Aina parempi,jos löytyy joku todistus tilauksesta. Laitan kyselyn rodamotoonkin,mutta jos oikea omistaja sattuu löytymään näin helposti,niin turhaan kai näitä enää epsanjaan lähettää.. Tuossa on kumia kuitenkin useilla satasilla,joten ihan sen takia kyselen oikean omistajan perään.Itseä ainakin ottaisi päähän,jos kumit jäisivät saapumatta..

Motoristi henkee
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

Pittäähään tovereita yrittää auttaa,niin pääsee

Saattaahan nämä olla jostain isommastakin satsista jääneitä..Just lähti tiedustelu rodamotoonkin. Kyselkäähän kavereilta ja kaverin kavereiltakin!!
    Vastaava tapaus kävi itelle edelliskesänä. Samalla etunimellä varustettu henkilö oli tilannut samaan aikaan renkaita kuin minäkin ja DHL sitten sotki pakettien merkinnät. Asiaa kun sitten selvittelin niin DHL haki renkaat takaisin itselleen ja toisen satsin antoivat oikealle omistajalleen ja minun rengaslähetys sitten lähti takaisin Espanjaan vaikka monelta henkilöltä tuli vakuuttelut että renkaat käydään minulle toimittamassa kyllä lähiaikoina. Rodamotolle lähetin asiasta mailiakin sitten illalla mutta eivätpä vastanneet maililla. Soittivat sieltä hetken kuluttua, pahoittelivat tilannetta ja pistivät minulle uuden rengassatsin välittömästi tulemaan. DHL:n puolelta ei tullut mitään pahoitteluja yhdestäkään heidän mokastaan ennenkuin sitten lähetin jokseenkin iloisen palauteviestin asian tiimoilta...
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
    Tilanne ohi,oikea omistaja löytyi..
    löytyikö täältä vai jostain muualta?
    Näillä mennää!
    Rodamoto selvitti asian yllättävän pikaisesti.
  8.  
    Pisteet tästä Repikselle!!!! Todellista motoristihenkeä.
    Honda CBR 1000RR Fireblade `14