Tulokset 1:stä 4:een 4:sta

Nyt kyl ansaitsee Garmin.fi ison hymynaaman...
    Zumo 550 *ostettu maaliskuussa 2007 ja tos alko lakka "hilseilee" pin-koodin näppäily seutuvilta, no minäpä tunnetusti vetkuttelin asian kanssa kun kerran muuten toimi täydellisesti. No sit nyt hetki sitten tilttas näyttö kokonaan eli joku nappi oli kokoajan ns.painettuna jotenka Zumoa oli mahdoton käyttää ja kun takuu oli ehkä hieman jo venähtäny ohi niin aattelin et nyt kävi kalliiks. Viime perjantaina lähetin masiinan Garminille ja tänään oli saapunut laatikko Garminilta, sen haettuani äkisti auki ja lappua lukemaan josta heti selvisi että takuuseen annettu uusi laite *

Näköjään vielä kaupanpäälle 2010 karttapäivitykset...

Nyt voi ainaki sanoa että Garminilla tuo takuu toimii... !!!

-pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.

* *
    ** KAWA *
    Jeps, samansuuntaiset kokemukset täälläkin.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Lainaa (FJR -07 @ Kesä. 02 2009,17:26) kirjoitti
    Nyt voi ainaki sanoa että Garminilla tuo takuu toimii...
    Sama homma. Takuuaikana tosin, mutta kuitenkin olin näinä nihkeilyn luvattuina aikoina positiivisesti yllättynyt. Suunnilleen postista johtuvalla parin päivän viiveellä tuli uusi laite ja teline postilaatikkoon ilman mitään mussutuksia tai viikkokausien ihmettelyitä.

Jatkossa tulee kyllä ostettua navit kotimaasta juurikin tuon erittäin toimivan takuun takia. Taitaa olla vielä kotimaassa takuu 24kk, vaikka Garmin itse takaa vain 12kk. Tälläviisii sitä pitää asiakassuhteita hoitaa.
  4.  
    Myös minä olen saanut Garminilta loistavaa takuupalvelua ja kun koittaa aika hankkia uusi navigaattori, on Garminin tuotteet listan kärkipäässä.

Minulla oli reilun vuoden ikäinen Suomesta ostettu Quest, jonka antenni alkoi oikutella. Lähetin sen korjattavaksi takuun piikkiin mutta sainkin uuden tilalle. Täytyy vain toivoa, että nykyinen kestäisi mahdollisimman pitkään, sillä Quest1 on eriomainen laite, pienikokoinen, toimii ilman virtajohtoa miltei täyden ajopäivän ja kaikin puolin helppo ja mukava käyttää, ainakin kun on tottunut.