Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Elikkäs pitäisi löytää jostain Yoshimuran slipari pyörään CBR600F vm05.. Löysin kyllä melko edullisia slipareita mutta niistä puuttuu sitten väliputki kokonaan, joten mistä ihmeestä niitä sitten löytää? Suomesta jos suoraan tilailee jostain liikkeestä noita slipareita niin ovat aika kalliita, joten jos vähän halvemmalla saisi jostain käytetyn tai sitten vaikka uudenkin vaikka saksasta tai jenkeistä? Luin jo lävitse nämä sekä srra ja bomber forumit mutta mistään ei tunnu oikein löytyvän.. Olisko kellään tietoa mistä kannattaisi etsiä?
    Suunnittele/valmista itse? RST/HST-putkea, muutama käyrä ja yksi kappale hitsaria joka taitaa TIG-hitsauksen riittää. Itselläni projektina tuollainen..
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
    Niin kyllähän se kävi mielessä että jos yrittäisi itse tehdä sitä väliputkea, mutta ei varmaan niin siistiä jälkeä näillä taidoilla saisi x) pitäs varmaan päästä sitten jollekkin pajalla taivuttelemaan sitä..
    itse hommasin akran putkeen just viikko sit väliputken omaan mopoon.. paikallinen pakoputki firma teki.. teki myös keskituelle raudan ja sliparin kiinnitystä varten kiinnikkeet jousille..
    Paljonko tuommonen suurinpiirtein maksaa jos sen teettää jossain firmassa?
    ite maksoin varmaan liikaa.. meni aika paljon yli hintaarvion, eli 150e maksoin, mut tuli hyvä..
    Jees kun tähän mennessä halvin ratkaisu mitä oon löytäny olis bikefoxilta tilata suoraan slipari kun siinä tulee mukana väliputki.. Siellä se maksaa 429e.. Mut sit taas nettivaraosassa oli pelkkä slipari 250e eli siihen väliputkeen jos menee se 150e niin päästään aika lailla samaan hintaan.. Oon koittanu tässä ettiä saksalaisia sivuja mistä sais tilattua noita mutta on kyllä hankala löytää mitää järkevää.. Oiskohan kenelläkään tietoa hyvista/luotettavista saksalaisista sivuista?
    mul on vanha pyörä (-00), ni eipä löytyny oikein mistään kokopakettia enää.. allrightilta hommasin, siel on vissii viel yks akran pönttö väliputkella, 450e~.
    No nyt pääsin jopa halvemmalla ku ne myi hemmon päivillä pelkkii pönttöjä 200e.

yoshii siel ei kyl ollu...
    Niijoo.. Jotenkin on ihan pienestä asti iskostunu päähän että yoshimura sen pitää olla x) en sitten tiiä onko se kuitenkaa paras vaihtoehto.. Mitäs slipareita muilla on kii cebareis ja mitä ootte tykänny?
    Lainaa (Supnalup @ Kesä. 03 2009,12:44) kirjoitti
    Niijoo.. Jotenkin on ihan pienestä asti iskostunu päähän että yoshimura sen pitää olla x) en sitten tiiä onko se kuitenkaa paras vaihtoehto.. Mitäs slipareita muilla on kii cebareis ja mitä ootte tykänny?
    Itselläni oli -04 Cebarissa Micron slipari. Se ainakin sopi siihen kuin nyrkki silmään. Hintakin oli uutena jotain 350 egee (stormilla) sisältäen väliputken ja paikan lambdalle.
    Osta Bikefoxista Kimmolta ja käy Oulussa säädättämässä pyöräsi Kimmolla penkissä. Hämmästyt kuinka pelin käytös muuttuu parempaan suuntaan ja varmaan lisätehoakin hiukan löytyy.

Kimmo tehnyt mulle useemman pyörän, pari viikkoo sitten laittoi mun uuteen K9 Busaan kokoputkiston ja ajoi penkissä kohdalleen, ja kyllä tuli hyvä!
    Ei kai sitä tarvi säädättää jos pelkän sliparin laittaa?
    Lainaa (Supnalup @ Kesä. 03 2009,14:57) kirjoitti
    Ei kai sitä tarvi säädättää jos pelkän sliparin laittaa?
    Oma 04 Cebari ainakin toimi hienosti ilman säädätyksiä..
  14.  
    Ihme asenne "eikai sitä tarvi"... ..kai sä haluut siitä mahdollisimman hyvin toimivan ja tehokkaan pelin mitä siitä saa kohtuudella... Toimiihan ne ilman penkkiäkin mutta hämmästyt lopputulosta jos penkität sen asianosaavalla säätäjällä...