Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
    Piti saada oma trumppa huoltoon. Ruiskujen säätö ja synkkaus, ohjelmien päivitys jne. Kyselin pääkaupunkiseudulta muutamasta paikasta mutta ei oikein sytyttänyt hd-centerilläkin vaikutti olevan kaikki NIIN hankalaa ja tietotaito tuntui olevan hakusessa.

Vein mopon sitten kotkaan motobox:lle. Palvelu helvetin hyvää. Osaamista tuntui löytyvän ja jo puhelun aikana tarkastivat ja totesivat että muutama takaisinkutsu on kyseisessä mopossa hoitamatta (pyörä ollu mulla vasta hetken) Huollon yhteydessä hoitivat takuukorjaukset, peli tuli kuntoon sovitusti eikä hintakaan päätä huimannut. Eli pelkkää hyvää sanottavaa tuosta lafkasta.
    ei se koko vaan näkö ja voima
    Mikäs Trumppa oli kyseessä?
    Triumph S3 1050 -05
    MJL huolto Valuraudantiellä hoitaa huollot ja päivitykset.
    Itse sain asiallista palvelua.
    Elämä on lyhyt, nauti siitä.
    Mites ne MJL:llä noi uudet ECU-softat saa? Eikös nuo pääse hakemaan vain viralliset diilerit?

Eipä sinänsä, jos ei putkia ole vaihdeltu niin eipä sitä softaa ole mitään tarvetta vaihtaa.
    En tiedä mistä softat tulee, mutta laite jolla ne hoidettiin oli Trumpan oma ja siinä oli 3 eri softaa Dayttona 955i:lle.
    Kertoivat oleensa jossakin Trumpan koulutuksessakin?
    Elämä on lyhyt, nauti siitä.
    Lainaa (steve @ Kesä. 02 2009,22:23) kirjoitti
    En tiedä mistä softat tulee, mutta laite jolla ne hoidettiin oli Trumpan oma ja siinä oli 3 eri softaa Dayttona 955i:lle.
    Kertoivat oleensa jossakin Trumpan koulutuksessakin?
    HEHHEH, olikohan se koulutus pari vuotta sitten Hlinnassa kun kannettiin kaveria hotellille ;)
    F = dp / dt
    1. normaali
    2. TORS
    3. arrow

tsjp
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Huollosta tuli mieleen että onko kellään tarttunut käteen huoltomanuaalia, pdf:nä tai jonain? Jos saisi linkin, tai heittäisi mailiin tai jotenki...
    Samoin kiinnostaisi suomenkielinen, tai lontoonmurteella oleva ohjekirja. Omani sattuu olemaan ruotsiksi ja se ei oikein innosta tavaamaan...
    Pyörähän on tosiaan Sprint St vm 2006.
    minulta löytyy jokunlainen service manuaali...kokoa on n17mb.
    Pistä priva viestinä maili osotetta, niin voisin koittaa lähetellä sitä.
    Triumph Sprint ST -06
    Lainaa (Kalmah @ Kesä. 09 2009,22:13) kirjoitti
    Huollosta tuli mieleen että onko kellään tarttunut käteen huoltomanuaalia, pdf:nä tai jonain? Jos saisi linkin, tai heittäisi mailiin tai jotenki...
    Samoin kiinnostaisi suomenkielinen, tai lontoonmurteella oleva ohjekirja. Omani sattuu olemaan ruotsiksi ja se ei oikein innosta tavaamaan...
    Pyörähän on tosiaan Sprint St vm 2006.
    Mulla tuli ruotsalaisen lisäksi kirja Suomeksi jossa ST:n lisäksi myös Tiger ja Speed triple.

Netistä löytyy sitten vielä englanninkielinen käyttäjänopas ja huoltomanuaali.
    Onkos kellään tullut vastaan Street Triplen tai Daytona 675:n huoltomanuaalia?
    Kiinnostaisi myös tuo Triplen manuaali.
    Hyvää iltaa, muakin kiinnostaisi toi Triplen manuaali, oma pyörä on -04. Haynesin manuaaleihin en ainakaan autojen osalta ole tyytyväinen, tehtaan manuaalit on parempia.

UJ
    anttilinnavuori
    Eikö noita saa ostaa mistään, vai pitääkö kaikki saada ilmaiseksi?

Mä olen pudonnut kärryiltä erään merkkikerhon ja monen muun asian tiimoilta, mutta piraattipuolueeseen en vielä kuulu, kun tekijöiden kuuluu saada korvaus...
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Lainaa (harald73 @ Kesä. 12 2009,19:53) kirjoitti
    Mä olen pudonnut kärryiltä erään merkkikerhon ......
    Jaa... Tarkoitatko, että sulla olis kerhomerkit myynnissä ?

mB
    Lainaa (misterBee @ Kesä. 12 2009,20:57) kirjoitti
    Lainaa (harald73 @ Kesä. 12 2009,19:53) kirjoitti
    Mä olen pudonnut kärryiltä erään merkkikerhon ......
    Jaa... Tarkoitatko, että sulla olis kerhomerkit myynnissä ?

mB
    Täälläkin käytetyn linjan mukaisesti vastataan aina kysymykseen kysymyksellä eli miksi kysyt, kiinnostaako ihan oikeasti vai onko kyseessä vain ihmisen luontainen sairaalloinen kiinnostus toisten asioita kohtaan? Tämä oli retorinen kysymys.

Sen verran olen jo oppinut, että teen mitä ikinä teenkään, mutta pidän sen nyt ja tulevaisuudessa omana tietonani. Eikä tämä keskustelu edes kuulu tähän topicciin.
    Yamaha FJR 1300 -13
    Hei, olen suunnitellut ostaa Speed Triple 1050:n. Voiko joku valottaa vähän noista huolloista milloin on isoja huoltoja (20tkm)?

Tämä sen takia jos olen ostamassa esim 18tkm ajetun niin ei viittis heti alkaa tekee isoa huoltoa.

Kiitos
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
    Kymppitonnin välein pikkuhuolto ja kahdenkympin välein isompi. Isossa venavälysten tsekkaus, perämurikan rasvaus, läppärunkojen synkkaus jne. lisähommia. Pieni huolto on kokolailla simppeliä nesteiden kanssa puljausta.

Aika harvoissa 1050:ssa tuossa isossakaan niitä venoja säätämään joutuu, että sikäli pieni homma useimmille.

Lainaa (mikonen @ Kesä. 01 2009,09:01) kirjoitti
    Piti saada oma trumppa huoltoon. Ruiskujen säätö ja synkkaus, ohjelmien päivitys jne. Kyselin pääkaupunkiseudulta muutamasta paikasta mutta ei oikein sytyttänyt hd-centerilläkin vaikutti olevan kaikki NIIN hankalaa ja tietotaito tuntui olevan hakusessa.

Vein mopon sitten kotkaan motobox:lle. Palvelu helvetin hyvää. Osaamista tuntui löytyvän ja jo puhelun aikana tarkastivat ja totesivat että muutama takaisinkutsu on kyseisessä mopossa hoitamatta (pyörä ollu mulla vasta hetken) Huollon yhteydessä hoitivat takuukorjaukset, peli tuli kuntoon sovitusti eikä hintakaan päätä huimannut. Eli pelkkää hyvää sanottavaa tuosta lafkasta.
    Johtunee tuo huolto tuosta Philistä ;)

Käy kouluttamassa trumpan tehtaalla niiden omia asentajiakin
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
    Kävin eilen H-D centerissa 27/6-09 Softan päivitys 10 min.Eikä maksanut mitään
    Mä huollatin TB:n MJL-huollossa.

Musta oli asiallinen ja osaava palvelu...käytän jatkossakin...
    T-T
    Luulin löytäväni tästä topikista vastauksen, vaan...

Mut siis missä pk-seudulla kannattaa Trumppaa huoltaa?
    Jaha, täällä vissiin moderaattorin luuta lakaisi? Sitä vaan siivotulla sarkasmillani meinasin, että ei ole pk-seudulla olemassa kuin yksi valtuutettu huolto.

Ei kannata käyttää jos ajattelit että isommassa huollossa käydään tehtaan listan mukaisesti kaikki huoltokohteet oikeasti läpi. Eikä mikäli pianonkieleksi kiristetyt ketjut, ylitäytetty öljy tai tankin väliin lutatut huohotusletkut häiritsevät.

Kannattaa käyttää jos huoltokirjan leimat ja tehtaan nettisysteemiin tehdyt kirjaukset ovat lähellä sydäntä. Ja jos on aikaa itse jälkikäteen korjailla huolimattomuuksia.
    No eipä tuohon 800 kilsan ensi huoltoon taida muuta kuulua kuin öljynvaihto, mutta joo, tällä kertaa tuo huoltokirjamerkintä on merkittävässä roolissa.

Eli siis lienee pakko vain mennä House of Bikes'iin...
    Lainaa (Köpi @ Elo. 27 2009,17:22) kirjoitti
    No eipä tuohon 800 kilsan ensi huoltoon taida muuta kuulua kuin öljynvaihto, mutta joo, tällä kertaa tuo huoltokirjamerkintä on merkittävässä roolissa.

Miksi on pakko mennä House of Bikesiin?

Mistä lähtien esim. MJL-Huollosta ei ole saanut leimaa huoltokirjaan, etenkin jos sitä muistaa pyytää. Itse olen saanut leiman, vaikka teen osan töistä itse, kuten juuri öljynvaihdon.

P.S. Itse House of Bikesiin kun viet aikanaan pyörääsi vaihtoon tyrkylle, eivät ole pätkääkään kiinnostuneita, onko pyörääsi ylipäätään huollettu ja vielä vähemmän missä. Näin ainakin omalla kohdallani. Eivät kysyneet huoltokirjaa tai mitään muutakaan mitä pyörälle on tai ei ole tehty. Se niistä virallisen ja valtuutetun merkinnöistä ja niiden merkityksistä.
    Yamaha FJR 1300 -13
    Lainaa (Köpi @ Elo. 27 2009,17:22) kirjoitti

Taisi muuten maksaa öljyn vaihto ensihuollossa noin 130-140€. Aika rapasakka hinta kun neljä litraa öljyä ja suodattimen saa 50 €urolla.
    Mie laitoin tonne Megauploadiin parit manuaalit ladattavaksi, KLIKS.

Mie jo niistä maksoin, joten eiköhän se riitä...

Ps. huippuöljy Delvac MX:llä hinnaksi suodattimen
    kanssa tulee n. 20e.

Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Missä Trumppaa siis kannattaa pk-seudulla huollattaa. Itse itselleni, ja muille vastaan: JL-Bike on se paikka.
    Tikru 2010
  29.  
    Lainaa (Talttapää @ Kesä. 16 2009,23:02) kirjoitti
    Kymppitonnin välein pikkuhuolto ja kahdenkympin välein isompi. Isossa venavälysten tsekkaus, perämurikan rasvaus, läppärunkojen synkkaus jne. lisähommia. Pieni huolto on kokolailla simppeliä nesteiden kanssa puljausta.

Aika harvoissa 1050:ssa tuossa isossakaan niitä venoja säätämään joutuu, että sikäli pieni homma useimmille.
    Mitäs nuo Speed Triplen huollot maksaa liikkeessä? Ilmeisesti suht simppeleitä tehdä itsekin?