Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 212:sta
    sen kerran kun miekii paikalle pääsen, jos paikalle löydän ni sit siel ei oo ketään ..höh
    mitenköhän pitkää lenkkiä tarkoitus ajaa..?
    ¨^ tule vaa, ajellaa mut ei tuntikausii.
    Saako tuonne tulla messiin ajamaan vaikka ei varsinaisesti sinkku olekaan Kaikki ajokaverit vaa menos jossai tälle viikonloppua eiku pentele, tehän menettä vain raatailemaan sinne, ettekä ajeleen :P

---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
    Lainaa (*SERIFFI* @ Kesä. 06 2009,11:51) kirjoitti
    ¨^ tule vaa, ajellaa mut ei tuntikausii.
    yritän täs just selvittää reittiä sinne.. aikaa ei kauheesti oo sinne ylimääräistä löytää..
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 06 2009,12:02) kirjoitti
    Just ohjeistin navin löytämään sinne täältä leppävaaran nurkilta, jos haluaa liittyä hyvin pieneen letkaan niin mun perässä ainakin löytää paikoille.
    Minä voisin tulla ,mut en viel aikataulusta tiedä mihin aikaan ehdin siihen ja mistä liittyisin mukaan. tuusulaan asti kyllä löydän
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 06 2009,12:16) kirjoitti
    Lainaa (Bellezza @ Kesä. 06 2009,12:11) kirjoitti
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 06 2009,12:02) kirjoitti
    Just ohjeistin navin löytämään sinne täältä leppävaaran nurkilta, jos haluaa liittyä hyvin pieneen letkaan niin mun perässä ainakin löytää paikoille.
    Minä voisin tulla ,mut en viel aikataulusta tiedä mihin aikaan ehdin siihen ja mistä liittyisin mukaan. tuusulaan asti kyllä löydän
    käy hyvin, esim. ruskeasannan shell siinä tuusulanväylän varressa? tai sitten ihan mikä vaan stoppipaikka tästä espoo vantaa akselilta mihin löydät helposti ja tiedät paikan.
    tuusulassa on se shell siinä liikenne ympyrän vieressä, jos siellä vaikka. mul menee varmaan puol 2- 2 enneko siellä
    laitan yv numeroni niin voit yrittää sit soittaa jossain vaiheessa. pysähdyn siinä hetkeks ja odottelen jos ei näy
    kahvitteluun ei kerennyt ja paleli letka ajossa... Nysväsin itteni lämmitteleen
    Kiitos ja anteeks
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

kiitos reissusta ja anteeks myöhästymisestä ..vilpoisa reissu oli ja talousnakkeja sulatellessa menee loppuilta
    noh, kuvia, juoruja, löytyks sauna seuraa jne *

Ilmat vissiin suosi edes jollain tavalla, ettei tarttennu vesisateessa ajaa... normi Suomen kesähän tuol on eli pirun kylmä.

pääsiköhän se naakka turvallisesti kotiin
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    Piti lähteä reissuun mukaan, mutta rakeet vähän pilasi tunnelmaa. Joten väliin jäin.

Josko huomenna (su) iltapäivällä olis joku lähdössä jonnekin päin ajeleen, niin tää vois lähteä mukaan.

Tuohon aamun ajeluun en taida jaksaa lähteä kun yö menee humalaisia viihdyttäessä.
    Iso kiitos kaikille osallistuineille *
    Ja varsinkin veturille.

Ilmat ei nyt ihan suosineet, onneksi ei hirveänkauheasti kuitenkaan vettä tai muutakaan kamaa tullut taivahalta.

Mahtavaa oli nähdä uusia ja vanhojakin kasvoja nimimerkkien takaa, todella mukava oli nähdä että näinkin paljon porukkaa uskaltautui paikalle. *

Mielipiteitä, kommentteja, parannusehdotuksia ja kaikenmaailman palautetta niin risuja kuin ruusujakin voi heitellä allekirjoittaneelle privalla tai sitten tuonne Treffejä threadiin niin kehitetään näitä ajeluita seuraavaksi kerraksi.

Ja siitä seuraavasta kerrasta, mulla ei itselläni ole hajuakaan koska seuraavat järjestetään. Riippuu täysin kuka lähtee seuraavalla kerralla veturiksi, koska veturille sopii lähteä yms. Mutta pyritään antamaan mahdollisimman pitkä varoitusaika kaikille ettei päästä kitisemään kuinka tuli taas yllättäen *
    Säälle minä en mitään mahda, mutta kaikelle muulle pyrin tekemään kaikkeni jotta immeiset viihtyy.

Kuvituksia tulen latailemaan tänne tai Treffejä threadiin huomisen aikana, jahka pääsen ensin kotio täältä yövuorosta. Ja kaikki muutkin jotka siellä muisti kuvia ottaa niin kantakaa kortenne kekoon ja näytetään muillekin mitä paikalla näkyi *
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
    jep kuvat kehiin niin me nähään mitä missattiin
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 06 2009,18:19) kirjoitti
    Huh. Meni sauna päälle ja ensihätään lämmin suihku.. Pitäis nähtävästi uskoa lämpömittaria enemmän *

Kiitos ajelu ja kahvitteluseurasta, hauska höpistä uusien naamojen kanssa! *
    Tulihan myös törmättyä Masan pk-"letkaankin" Suvirannassa *

Nyt murkinaa ja saunaa. *Ja Bellezza, hyvinhän me ehdittiin -ei tarvinnut jahdata letkaa horisontista *
    juu,ei pahasti myöhästytty. ehkei sitäkään oltas jos ne siel shellillä olis tajunneet palvella nopeemmin
    Lainaa (Kummisetä @ Kesä. 06 2009,19:53) kirjoitti
    jep kuvat kehiin niin me nähään mitä missattiin
    Juuri niin..
    Minäkin "sokerista" ja ei niin... "sinkku", innolla odotellaan kuveja....
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Koittaa seuraavalla kerralla kattoo vähän lämpimämmän ilman. Melkein keskikesä eikä kesävaatteilla meinannu tareta Joo mut muuten oli ihan mukavaa vaikkakin (yllätysyllätys) varsin miesvoittoinen osanotto.
    Z 750
    Lainaa (frozen man @ Kesä. 06 2009,20:24) kirjoitti
    (yllätysyllätys) varsin miesvoittoinen osanotto.
    Enempi naisia tiedossa seuraavalla kerralla. Nyt meitä jäi kolme naista pois. Kaksi meistä kipeenä ja kolmas ei sitten uskaltanut yksin lähteä.

Lupaudun järjestämään seuraavan sinkkuajelun jos haluatte.
    Hieno mutkareitti valmiina Fiskarssiin. Loistava paikka tällaista tapahtumaa ajatellen.
    Lainaa (frozen man @ Kesä. 06 2009,20:24) kirjoitti
    Koittaa seuraavalla kerralla kattoo vähän lämpimämmän ilman. Melkein keskikesä eikä kesävaatteilla meinannu tareta * Joo mut muuten oli ihan mukavaa vaikkakin (yllätysyllätys) varsin miesvoittoinen osanotto.
    sittenhän sulla nicci kohillaan ;)
    no joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista

Kiitokset veturille ja reitin suunnittelijoille. Jos mä jään ens kerralla pois niin saatte paremman kelin. Pikku hiljaa alkaa varpaisiin palaamaan tunto ja kädet lämpiämään. Näitä lisää vaan.. ja .
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Toivottavasti oli mukava ajelu viileästä säästä huolimatta. Itse kävin vain katsomassa onko startissa kaikki okei. okie
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
    Anteeksi häiriköinnistä, piti vain tulla st1:lle pyyhkimään unihiekat silmistä ja mulkoilemaan minkälaista sakkia MUN kylällä oikein liikkuu, mutta kaupasta palatessani törmäsin teihin uudestaan enkä malttanut odottaa koko letkan menevän ohi. Pienellä pojalla on aina niin kova kiire.
    juhvelström
    Lainaa (Bellezza @ Kesä. 06 2009,20:34) kirjoitti
    no joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista *
    Se on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungettele *

Täytyy kyllä myöntää että itte olin hyvin pitkälti jäässä. Niin fyysisesti kuin henkisesti, tästä pyydän anteeksi kaikilta osallistuneilta. Ens kerraksi lupaan nukkua vähän pidempään niin saatan jopa joskus sanoa sanan tai toisenkin kun ei tarvitse keskittyä pysymään hereillä *
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Taalla yksi ilmaan pettynyt ,sokerista tehty ,ja aika hupaisaa taytyy myontaa,kun ensin heraa ajoissa ,ja puunaa pyoran vimosen paalle ,vanteetkin kun sattuu olee valkoiset,menee sisaan syomaan, pukemaan ja ulos niin vetta oli tullut oikeikn olan takaa taalla Nummelassa.Eika siina viela kaikki ,hetken paasta tuli oiken hirmu raekuuro, ja silloin ma sanoin ,nou nou,en prkl lahde tohon ilmaan ajelee .Eniten harmittaa se etta menee lupaamaan tulla paikalle.Sita se ika teettaa,enaa en ajele kuin aurinkoisella tai muuten kuivalla saalla jos pystyy valitsemaan.No ei se paiva mennyt sitten ihan harakoille kun alkoi se aurinkokin paistaa,ja asensin ohimennen teholastun mun Punaiseen paholaiseen Honda VTR SP-1 ,seen.ja woi etta lahtee,kylla oli halpoja hevosia,valmistaja lupailee +25 hv lisaa ,ja taytyy sanoa etta pakko hankkia pitavimmat housut kun ei meinannut satulassa pysya.MUTTA , on se huomennakin paiva,ainakin toivon niin ja Bembolen kahvituvalle olen tulossa porukkaan mukaan.Toivottavasti ei katsota kieroon kun ei tanaan *viitsinyt* lahtea kastumaan.Kunnioitus niille, jotka tanaan oli paikalla saasta huolimatta.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (Wolfie @ Kesä. 06 2009,21:45) kirjoitti
    no joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista *
    Se on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungettele *

Täytyy kyllä myöntää että itte olin hyvin pitkälti jäässä. Niin fyysisesti kuin henkisesti, tästä pyydän anteeksi kaikilta osallistuneilta. Ens kerraksi lupaan nukkua vähän pidempään niin saatan jopa joskus sanoa sanan tai toisenkin kun ei tarvitse keskittyä pysymään hereillä *
    Niin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessa
    Z 750
    Lainaa (frozen man @ Kesä. 06 2009,22:19) kirjoitti

Niin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessa *
    No sitäkin varmaan normaalemmilla immeisillä. Mä en jaksa semmosia harrastaa * Kolmen tunnin yöunet 9h yövuoron jälkeen ei ihan tehny tarpeeks hyvää ni tuppas olemaan vähän heikonlaista toi meikäläisen ulosanti. Töihin päästyä ehin vielä vetästä 45min torkut ennenku joutu hommat alottamaan. Nyt yrittää pysyä tolpillaan melkein kofeiini-tippapussi suoraan suonessa ja järkyttävän huonoa musiikkia ihan liian kovalla. Yheksän tuntia enää... Sit koti, sänky, peitto, kooma. Ah, taivas. *
    Olis ees ollu sen verran fiksu et ois pakannu kameran kaapelin kassiin ennen lähtöä ni tässä vois ajankuluks latailla kuvia teille mut ei sitä siin aamuhorkassa mitään ymmärtäny taas *
    Eipä tullu lähdettyä täältä kotkastakaan ajelulle. Uni vei voiton sitä se yötyö teettää :-)
    Lainaa (frozen man @ Kesä. 06 2009,22:19) kirjoitti

Niin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessa *
    ..ja mä jo niin odotin...
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (Nasu @ Kesä. 06 2009,23:15) kirjoitti
    ..ja mä jo niin odotin... *
    Kilpailua, ujostelua vai mun turhia löpinöitä? *
    Ens kerralla Nasu sit ottaa ohjat omiin käsiin ja tokasee kuuluvalla äänellä et "Miehet hoi, mä olen vapaa ja kaipaan seuraa. Tehkää asialle jotain!"
    Sillon ehkä saattaa jotain tapahtuakin * En mä väitä et miehet mitenkään hitaita olis, mut kun asian ilmaisee tarpeeks selvästi ni eiköhän jotain ala tapahtumaan *
  30.  
    Terveiset sinkkuporukalle meidän orgin toiselta ryhmältä.

Anteeksi kovasti, mutta se tapaamisemme siellä Suvirannassa oli puhdas sattuma. Toivottavasti teillä oli kivaa, meillä oli ainakin. Ajeltiin sen verran reippaasti, että mutkateillä ei päässyt pahasti jäätymään.

terv,

-Masa (veturi)
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen