Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 212:sta
    Lainaa (Wolfie @ Kesä. 02 2009,21:53) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 02 2009,21:51) kirjoitti
    tota juu, olen eronnut viikko sitten, katsotaanko mut silloin sinkuksi? vois tulla kahtoon.
    Tietysti katsotaan. Ihminen on sinkku sillon kun ite semmoseks ittensä katsoo. Mukaan vaan
    voisko joku laittaa mulle tarkemmat tiedot paikasta? ellei ollut jo
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    saako ottaa mukaan toveriksi nuorimman tyttären? haluais mukaan
    partanen. net

Järjestäkää nää kekkerit nyt sit joku toinenkin kerta. Mullon sliksit alla ja ketjut ja rattaat moro ja maanantaina vasta vaihtopvä :/
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
    Lainaa (Kerma @ Kesä. 02 2009,22:42) kirjoitti
    Järjestäkää nää kekkerit nyt sit joku toinenkin kerta. Mullon sliksit alla ja ketjut ja rattaat moro ja maanantaina vasta vaihtopvä :/
    Tule jonkun kyydissä tällä kertaa.
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Kesä. 01 2009,23:20) kirjoitti
    Jos *SERIFFI* meinaa ton ihan oikeesti "vetää", niin pakko tulla kattoo silkasta mielenkiinnosta
    Jos en sit ole Alastaros kattoo kiihyttelyä tai vettä tule kaatamal
    et oot niinku sinkku vai kebari
    partanen. net

Saattais ajella tonne. Yks naispuoleinen sinkku pyytäny seuraksi, kun se ei yksin uskalla
    Kaksin meistä tulee yks rohkee.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Noniin tuossa siis kartta lähtöpaikalle

Lainaa (kepa09 @ Kesä. 02 2009,22:30) kirjoitti
    saako ottaa mukaan toveriksi nuorimman tyttären? haluais mukaan
    Tottakai saa, mukaan vaan *

Ja Kermalle tiedoksi, näitä varmasti tullaan järjestämään lisääkin ja paremmalla varoitusajalla *
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
    Lainaa (Naakka @ Kesä. 02 2009,22:58) kirjoitti
    Saattais ajella tonne. Yks naispuoleinen sinkku pyytäny seuraksi, kun se ei yksin uskalla
    Kaksin meistä tulee yks rohkee.
    pistän yv tä
    partanen. net

Lainaa (kepa09 @ Kesä. 02 2009,22:53) kirjoitti
    Jos *SERIFFI* meinaa ton ihan oikeesti "vetää", niin pakko tulla kattoo silkasta mielenkiinnosta *
    Jos en sit ole Alastaros kattoo kiihyttelyä tai vettä tule kaatamal *
    Siinäpä Sulle "päänvaivaa"
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Kesä. 02 2009,23:08) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 02 2009,22:53) kirjoitti
    Jos *SERIFFI* meinaa ton ihan oikeesti "vetää", niin pakko tulla kattoo silkasta mielenkiinnosta
    Jos en sit ole Alastaros kattoo kiihyttelyä tai vettä tule kaatamal
    Siinäpä Sulle "päänvaivaa"
    kyl se gebari paikalle tulee
    partanen. net

Tää kuulostaa hyvältä mut Perjantai ja Lauantai yötöitä. Mutta mutta ;-)
    Lainaa (Juupeli @ Kesä. 02 2009,23:16) kirjoitti
    Tää kuulostaa hyvältä mut Perjantai ja Lauantai yötöitä. Mutta mutta ;-)
    Ei toi oo mikään syy jäädä pois, niin on mullakin *07.30 pääsen töistä La aamuna ja 19.30 pitää olla takasi * Ja mun on pakko tulla paikalle, eihän tästä muuten mitään tulis *
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Lainaa (Wolfie @ Kesä. 02 2009,23:00) kirjoitti
    Noniin tuossa siis kartta lähtöpaikalle

Ja Kermalle tiedoksi, näitä varmasti tullaan järjestämään lisääkin ja paremmalla varoitusajalla *
    Ettäs mä olen nyt huojentunut *
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
    lähen ajeleen jo aamusta niin oon paikalla ajoissa, noukin parhaat päältä
    partanen. net

Lainaa (bombertore @ Kesä. 02 2009,00:10) kirjoitti
    Meika tulee varmaan paikalle ,matkaakin vain n.60 km, Nummelasta,tosin en sateella ,se ika on jo ohi (54 v.) Onko tulossa mitaan muita keskiikaisia ettei tarvi itsekseen puhua 70 luvusta.nimim.entinen Busanisti nykyinen Hondanisti.(Ps ,vauhti on vaan kiihtynyt vanhemmiten)
    On.
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
    Lainaa (timo1 @ Touko. 31 2009,15:27) kirjoitti
    Lähtisin muuten, mutta olen "naimisissa" kääpiömäyriksen kanssa. Ehkä muutaman vuoden päästä tämä epänormaali elämänmuoto koiraeläimen kanssa saa saman julkisen hyväksynnän kuin lesbojen ja homojen adoptio-oikeus.
    Siis suomeksi....olen heti mukana tommosissa pippaloissa kun joku ensin kertoo mikä on kääpiömäyriksen osotettu elinaika? Nyt se on 3,5 v. Eli....taitaa mennä vielä vuosia ennen kuin ehdin ajelemaan ihan sinkuna. Mutta voishan ne söpöt motoristitätisinkut tulla moikkaamaan mua. Ainahan sitä ihan pikkuretkelle ehtii vaikka koiruli takaboxissa. *
    saattaa ne elellä 10-15v. mulla taas edellisiltana, -yönä ja -aamuyönä työkamun eläkejuhlat, niin eppäilen vahvasti etten hingu pyörän päälle koko lauantaina. yt:n myötä samalla ilmeisesti viimeiset isot yhteiset pileet mahtavalla työporukallamme. paitsi tallinnanreissu, mutta sinne ei kaikki pääse. mulla on yksi otus joka voisi ikävästi lyhentää mäykyn ikää, mutta se ei ole kivaa katottavaa. niin muuten lasketaanko sinkuksi kun on kolmen karvakasan yh-isä?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    jos sais lapsenvahdin niin vois tulla..ja jos ei kaatamalla sitä vettä tule
    mitähän keliä se on luvannut tapahtumapäiväksi.
    partanen. net

Lainaa (kepa09 @ Kesä. 03 2009,13:15) kirjoitti
    mitähän keliä se on luvannut tapahtumapäiväksi.
    Ilmatieteenlaitos väittäis tällähetkellä +12 ja mahdollista tihkua sadetta, vähän aurinkoa ja kevyttä yläpilveä.
    Forcea sanoo aika pitkälti samaa, sademäärä 0.5-1mm vettä ja lämpöä +13-14 astetta.

Nuo muuttuu edelleen kokoajan, mutta aika lupaavalta näyttää ettei pitäisi ainakaan pahemmin vettä tulla. Aurinko saattaa pilkahdella eikä nyt mitenkään järkyttävän kylmäkään olisi.
    Jos nyt ainakin sinne tammiston mäkkärille uskaltais tulla, jos pääsen vaan noista kaverin polttareista luistamaan ja jos ei sada ihan kamalasti ja jos, jos, jos... *Miks nää pk-ajot (ja sinkkuajotkin) on aina ihan väärinä päivinä mulle, sunnuntai ois paljon parempi. (toisinsanoen mulla on aina joku tekosyy jäädä pois) Koitan kyllä ilmestyy mestoille, hemmetin kiva ideahan tää on ja toivotaan että tuo sää suosis kun aika moni meistä tuntuu olevan sokerista ;)

Forecan sääkartassa on tosin vaan yks tippa ja siihen ei vissiin huku tai kuole ?
    - Hirmu / Suzuki TL1000R
    Ilmatiteenlaitos ei näytä enää edes yhtä pisaraa lauantaille. Josko tämä ujo ja hiljainen sitten nilkuttaisi tuolla hieman ruhjotulla ajokillaan paikalle. Pidemmälle sillä ei juuri viitsi ajella.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (Hirmu @ Kesä. 03 2009,22:13) kirjoitti
    Miks nää pk-ajot (ja sinkkuajotkin) on aina ihan väärinä päivinä mulle, sunnuntai ois paljon parempi.
    Hei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.
    Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11, ja lähde meidän mukana Porkkalaan.
    Tässä kartta sunnuntain lähtöpaikasta
    http://maps.google.fi/maps....75&z=14

Mutta ensin lauantaina mukaan yhteislähtöön Järvenpäähän. Startti Vantaalta Tammiston Mäkkärin takaa kello 12.
    Tässä kartta paikalle.
    http://maps.google.fi/maps....75&z=14

Lainaa (jolanda @ Kesä. 02 2009,19:39) kirjoitti
    J@ck kiitos, mä rakastan sua jo nyt.
    Tää oli kyllä paha, eiku siis aivan mieltä virkistävän ihana
    Mitäs me sitten enää mihinkään sinkkuajeluille.. 2 x
    1300 Gessu
    Lainaa (J@ck @ Kesä. 04 2009,00:00) kirjoitti
    Lainaa (jolanda @ Kesä. 02 2009,19:39) kirjoitti
    J@ck kiitos, mä rakastan sua jo nyt.
    Tää oli kyllä paha, eiku siis aivan mieltä virkistävän ihana
    Mitäs me sitten enää mihinkään sinkkuajeluille.. 2 x
    Tässähän käy niin et ei oo yhtään sinkkua jäljellä enää seuraaviin ajoihin kun näin innokkaasti pariudutaan *
    Pahus kun ei pääse paikalle *
    Lainaa (annepii @ Kesä. 04 2009,08:39) kirjoitti
    Tässähän käy niin et ei oo yhtään sinkkua jäljellä enää seuraaviin ajoihin kun näin innokkaasti pariudutaan *
    Seuraavalla kerralla sitten palautetaan vähän käytetty, tai vaihdetaan pareja jonkun kanssa
    Lainaa (jolanda @ Kesä. 03 2009,22:49) kirjoitti
    Hei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.
    Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11,
    Mutta ensin lauantaina mukaan yhteislähtöön Järvenpäähän. Startti Vantaalta Tammiston Mäkkärin takaa kello 12.
    No juu huomasinkin tuon sunnutaireissun, mutta sittenhän sä oot jo varattu

- Hirmu / Suzuki TL1000R
    Lainaa (Hirmu @ Kesä. 04 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (jolanda @ Kesä. 03 2009,22:49) kirjoitti
    Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11,
    No juu huomasinkin tuon sunnutaireissun, mutta sittenhän sä oot jo varattu *
    Sunnuntaina kannattaa vielä kysellä peruutuksia *
    dämit, mä en pääse tuonne... Liikaa päällekkäisyyksiä tuolle päivälle Olis varmasti ollu siistiä...
    Tervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!
  30.  
    Lainaa (wäiski @ Kesä. 04 2009,13:07) kirjoitti
    Tervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!
    Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienet *
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen