Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Moron.

Hain näppäränä miehenä vtr 1000 -97 ruotsinpuolelta ja nyt kun koitin katsastaa sitä, niin olivat vailla vastaavuustodistusta.

Tuumasivat, että hekin kylla saavat sen konttorin puolesta hommattua, mutta minun kuulemma kannattaisi hommata se itse jostain muualta.

Olin jo siinä luulossa, että tämä pelleily olisi jo historiaa, voin siis syyttää puhtaasti itseäni laiskuudesta. Takavuosina kun jammua vein katsastettavaksi, niin silloin he eivät osoittaneet mitään kiinnostusta vastaavuustodistusta kohtaan, katsoivat vain lähinnä että valot yms laitteet ovat E hyväksyttyjä.

Mistä noita sitten kannattaisi olla vailla, ilmeisesti niitä saa vähän sieltä sun täältä ja hinnoittelukin taitaa olla kirjavaa
    Se mikä ei tapa, sattuu saatanasti
    Jos ruotsin papereitten seassa on rekisteriote, niin mitähän kontttorin viisaat siitä todistuksesta haluavat nähdä? Tuon ikäisessä pyörässä luulisi kaiken olevan jo valmiiksi rekisteriotteessa. Ainakaan saman vuosimallin autossa ruotsista tuotuna ei ollut rekisteröintikatsastuksessa mitään ihmeellistä.

Viisaammat varmaan tietävät, että onko VTR:n tyyppikilvessä/sarjanumerossa EU tyyppihyväksyntää?

Kallein ratkaisu ongelmaan on varmaankin http://www.tuv.fi/34722.asp
    Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
    Lainaa (Defiance @ Touko. 29 2009,22:02) kirjoitti
    ... EU tyyppihyväksyntää? ...
    Oman veturin (vm -02) rekisteröintitodistuksessa on e13 alkuinen tyyppihyväksyntänumero.

Nyt viisaammat: Jos ruotsin papereista löytyy tyyppihyväksyntänumero, niin tarviiko sitä vastaavuuspaperia?
    Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
    Mä tilasin todistuksen Brandtilta. Faksilla rekisteriotteesta kopio sinne ja heti kohta oli postissa todistus ja muistaakseni 140-150€ lasku. Kallista mutta helppoa kun en isommin jaksanu miettiä mistä tuon hommaisi. Pyörä on -96 fireblade ja kyllä se paperi insinöörille kelpasi ja nopeutti todennäköisesti katsastusta.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200, xt1200
    TÜV NORD Finland Oy 85,-€ +ALV 22%
  6.  
    Lainaa (Defiance @ Touko. 29 2009,22:36) kirjoitti
    Lainaa (Defiance @ Touko. 29 2009,22:02) kirjoitti
    ... EU tyyppihyväksyntää? ...
    Oman veturin (vm -02) rekisteröintitodistuksessa on e13 alkuinen tyyppihyväksyntänumero.

Nyt viisaammat: Jos ruotsin papereista löytyy tyyppihyväksyntänumero, niin tarviiko sitä vastaavuuspaperia?
    No Tuossa 97 veturissa on rungossa valmistuslätkän yläpuolella pienempi valkopohjainen kyltti. Em kyltissä mustalla tekstillä ensin ympyrä, jonka sisällä E13 ja jotain numeroviidakkoa sen jälkeen kahdessa tasossa. Perhana kun eukko on vielä töissä,niin ei ollut oikeaa kameraa tähän hätään. Koitin räpätä kännykällä kuvaa, mutta ei se jaksa tarkentaa tarpeeksi lähelle.

Alla kuva, johon kirjoitin paintbrushilla oikeat tekstit.
    Se mikä ei tapa, sattuu saatanasti