Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Sain juuri postissa Scala Rider ja pitäisi se asentaa paikalleen. Miten on oletteko saaneet kestämään tuon vehkeen liimalla kiinni vai pitäisikö tuo klipsi yrittää survoa sinne kuoren alle (tilaa on todella niukasti suubertissä)? Miten hyvin teillä nuo kajarit istui paikoilleen eli painaako korvia? Mahtuuko vielä korvatulpatkin? Kiitos etukäteen kommenteista.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Itse survoin sinne väliin. Menee kyllä kun saa alulle.

Edit. Hyvin mahtuu kajarit ja ei paina. Tulppien kanssa en ole koittanut.

Se kajarin kiinnitystarra ei kyllä pysy kiinni kypärässä.

Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
    suupertin r1:sessä oli oikein paikat klipsille ja kajareille noihinku nykäs kiinni oli oikeen kivasti eka kerrasta.
    Tuosta vois olla jotain apua vaik onkin autocomin asennus juttu.

http://f.imagehost.org/download/0049/Schuberth_S1
    Kiitos tuosta linkistä. Siihen viitattiin jollakin sivulla, mutta sain tuolloin vastauksen että linkki ei ole enää voimassa tai jotain. Todella hyvä ja kattava suupertin purkuohje. En tiedä tosin tarviiko purkaa ihan noin pitkälle.

Sain laiteltua mikin paikalleen sinne kuoren väliin, mutta kun kokeilin kajareita niin paikka on niin ahdas että painaa korvia. Täytyy ottaa nuo poskipalat pois ja tehdä vähän tilaa. Samalla saan kajarit siististi vuoren taakse piiloon, koska teipit ei todellakaan pysy kiinni sisävuorissa.

Täytyy yrittää irroittaa sitä tarranauhapalaa illalla veitsen kärjellä irti jotta saisin liimattua ne sitten paremmin kiinni kaksipuoleisella teipillä. Toivottavasti en saa tuhottua kajareita samalla (huh, huh). Irtoaako helposti onko kukaan kokeillut?

Ensin tuli mieleen että jyrsii vähän tilaa, mutta ohjeessa sanottiin että painetaan vaan lusikalla. Näinköhän toimii?
    Omaani muistaakseni painelin styroxia hieman kuopalle. hyvin sujahti kuulokkeet eikä paina.

Kunnon kakspuolisella teipillä vedin verhoilut takas kiinni - sieltä alhaalta osasta joka ei tule ihoa vasten.

Mikin puomi menee nätisti sen leukaosan verhoilun ja kypärän välistä. Otin mikistä sen vaiennus foamin veke niin mahtuu leuka paremmin sisään - ei ole toimintaan vaikuttanut.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Lainaa (Jussi M @ Touko. 29 2009,10:34) kirjoitti
    Omaani muistaakseni painelin styroxia hieman kuopalle. hyvin sujahti kuulokkeet eikä paina.
    Otitko pois sen velcro teipin kajareista? Paketistahan saa aika paljon ohuemman jos laittaa ilman velcroa teipillä vain kiinni. Pelottaa vain mitä tapahtuu jo sitä alkaa veitsen kärjellä irrottelemaan.
    Päivitys aiheeseen.
    Näpräilin Velcrot pois puukon kärellä kajareista, mutta vielä vähän painoi korvia tämänkin jälkeen. Lusikkakonstilla en saanut mielestäni tehtyä tilaa sopivasti (tulee liian pyöreäreunainen monttu) enkä dremelikonstia uskaltanut ottaa käyttöön. Keksin mielestäni hyvän konstin; Tein vaneripalasta pienen varren, jonka kärkeen porasin reiän, johon ruuvasin lyhyen pultin. Kun sitten kuumailmapuhaltimella kuumensin pultin sain ko. työkalulla nätisti paineltua juuri sopivat teräväreunaiset montut kajareita varten. Nyt ei paina yhtään ja laitekin tuntuu toimivan hienosti.

Vaimon C3-mallin asennus olikin sitten lastenleikkiä. Kajareille on valmiiksi sopivat paikat ja vuorikin on nepparikiinnityksellä kiinni. Johtoa varten jouduin irrottamaan reunakappaleen, mutta sekin oli suhteellisen helppoa kun keksin että se oli vain pingotettu paikalleen ja ainoastaan päistään kiinni. Itse laite piti liimata kaksipuoleisella teipillä kiinni, mutta kestänee (aika näyttää).
    Jonkun aikaa pelitti hienosti mutta nyt;
    Ei ota enää toisen kypärän vehje kunnolla virtaa vastaan vaan vilkuttelee vain punaista vaikka kuinka lataan. Saa nähdä miten hyvin/nopeasti takuu toimii että saisi toimivan laitteen tulevalle reissulle.
  10.  
    Lainaa (Pete2 @ Kesä. 01 2009,13:55) kirjoitti
    Lusikkakonstilla en saanut mielestäni tehtyä tilaa sopivasti (tulee liian pyöreäreunainen monttu) enkä dremelikonstia uskaltanut ottaa käyttöön. Keksin mielestäni hyvän konstin; Tein vaneripalasta pienen varren, jonka kärkeen porasin reiän, johon ruuvasin lyhyen pultin. Kun sitten kuumailmapuhaltimella kuumensin pultin sain ko. työkalulla nätisti paineltua juuri sopivat teräväreunaiset montut kajareita varten. Nyt ei paina yhtään ja laitekin tuntuu toimivan hienosti.
    Joo, mä käytin suoraan pientä kolvia, jolla sulattelin tarkat kolot kuulokkeille. Hyvin pelittää (Autocomin kajarit).

Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,