No niin, nyt se sitten tapahtui, eli kyykyn vaihto speedmasteriin=) melkein 600km takana eikä kyllä harmita yhtään! edellinen pyöräni oli siis Honda CBR900rr Fireblade(-95) mukava pyörä tuokin mutta liikaa tehoa ja ei oikein miellytä silmää noi "muoviluodit" ja mua suorastaan pelotti sillä ajella eli tässä syy miksi katselin vähän "rennompaa"pyörää ajoon!
Kävin myös ajamassa HD sporaa mikä ei todellakaan ollut mun juttuni, liian lyhyt, liian laiska, hutera ajettava, yms yms, eli ei ainakaan mun juttuni
Nyt uskon että olen löytänyt oman merkkini, jos ajelis sppeedyllä jonkin aikaa ja sitten voisikin suunnitella sitä uutta 1700cc mikä vissiin on tulossa vuonna 2010?? onkohan kenelläkään mitään tietoa mihin sen hinta on asettumassa?
Hyvä vaihto. Thunderbirdin hinta asettunee johonkin 18 000 euron paikkeille.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Hienoa nähdä, että joku muukin on vaihtanut tuollaiseen suuntaan! Itse tosin menin hiukan liikaa ääripäähän ensin, mutta nyt on löytynyt sopiva laite.(van_gils @ Touko. 09 2009,14:32) kirjoitti
Tai noh, tehoa ja vääntöä kyllä on, mutta tehopainosuhde aika maltillinen.
Retired
Noin mä vähän uumoilinkin että se olis 16-20tuhatta! Nyt kun joku vielä opastais mua tyhmää tuossa venttiilin säätö jutuissa ja siinä että mitä ne tekköö 20tuhannen huollossa?? Kun en kyllä millään malttais viedä noin kalliiseen huoltoon kun uskoisin että itsekkin onnistuu tuollainen huolto! Tuttavan moottoripyörä huollossa ajattelin sen tehdä, kunhan nyt tietäisin mihin varautua noiden venttiilien kanssa?? säätöpaloja varmaan pirusti;) jos nyt välystä edes on?? no sen mä nään kun alan hommaa tekemään![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Tuossa 20tkm huollossa tarkistetaan venojen välykset, kuulemma harvemmin joutuu säätämään. Muuten iso huolto, mahd. keulaöljyt vaihtoon, jne...(van_gils @ Touko. 09 2009,17:38) kirjoitti
Netistä löytyy 20tkm(jne.)kohdalla tehtävät huoltotoimenpiteet, niin tiedät mitä pitää tsekata.
Mahdollisesti löytyy huoltomanuaalikin kuuklettamalla.
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Minä kun olen niin kynä tän koneen kanssa että jos joku tietää mistä etsiä niin linkin vois paukasta tänne vaikka![]()
Aloita vaikkapa täältä... sieltä löytyy lisää tietoa ja linkkejä, kunhan jaksaa kahlata.
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
tonne siis www.rat.fi
F = dp / dt
Melkein teki mieli kirjoittaa jotain, mutta sivistymättömän varovaisuus höystettynä epäsosiaalisen arkuudella estää...(wizard11 @ Touko. 15 2009,19:05) kirjoitti
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Hei harald, sekaan vaan...![]()
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Joo, voisinpa toimia huolettomasti, kuten sinä. Olen kuitenkin periaatteen mies ja se estää. Ette te minua kaipaa, mutta olisi tietysti ollut kiva "kuulua johonkin".(wesba @ Touko. 16 2009,00:06) kirjoitti
P.S. Vaimo puhui sinusta hyvää eilen illalla, kun jostain syystä tuli puhetta. Ilmeisesti Porin reissulla jätit hyvän/hauskan kuvan itsestäsi...
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Täs maailmas on harald muutenkin murhetta tarpeeks, eiku ranteet löysäks ja mukaan.
Tuoreelle urhealle äidille terveisiä...![]()
Hieno valinta!
Ja Haaralti, sarvikypärääsi kaivataan...
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Komppaan tätä.(Myrskylintu @ Touko. 28 2009,00:02) kirjoitti
Durty Nelly's Boys
No en nyt siirtyny mistää mihinkää mutta ens viikolla kuitenki lähtee tilauksee triumphin S3![]()
(van_gils @ Touko. 09 2009,14:32) kirjoitti
+1
Liv to Raid! Raid to liv!
Da daa![]()
![]()
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006