Totta kai nimen voi mainita niin kauan kuin puhutaan faktoista eikä arveluista tai solvaamisista. Toisaalta jokainen halukas voinee pistää topicin aloittajalle yksäriä ja kysyä ko. nimeä. Yksityisesti sen voi taatusti kertoa kenelle haluaa vaikka solvausten kera.
Toiseksi; itse olisin jo soittanut ko. puljuun ja kertonut asiallisesti tapahtuneesta. Ei tuollaista saisi tapahtua ammatiliikkeessä. Mahdollisesti ottavat ainakin opikseen, ehkä jopa kahvit lupaavat tarjota ensi kerralla pistäytyessäsi.
Liike on vastuussa tekmästään työstä, asentaja sen työn on tehnyt. Vika on liikkeen mutta kuka tietää onko kaveri enää edes töissä samassa yrityksessä. Kumpaa pitää syyttää liikettä vai tekijää?
Ongelma MP-alalla on ammattitaitoisen työvoiman saanti. Koulutusta ei alalle juurikaan ole. Pyörämäärä on lisääntynyt viimeisen kymmenen vuoden aikan valtavasti. Pyörien tekniikka vaatii erittäin korkeaa ammattitaitoa. Koska huoltohenkilöitä ei ole riittävästi on aina kova kiire. Kiireessä voi tapahtua inhimillisiä erehdyksiä, ihan kaikille meistä, kaikilla aloilla.
Alan koulutusta lisää ja saada lisää osaavia ihmisiä alalle töihin, niin ongelmat vähenee.
PS. jos pyörän ajotuntumassa on jotakin "outoa" niin pysähtykää ja koettakaa selvittää HETI mistä juttu voisi johtua. Äläkää lähtekö ajamaan kesälomareissuja jos pyörä ei tunnu olevan kunnossa.
no niin. Soitin äsken kyseiseen firmaan ja kyseessähän on Kainuun Ar- Kar (nyt sen uskaltaa sanoa, ku tietää, ettei tästä voi käräjille joutua ). Ottivat palautteen vastaan ja olivat pahoillaan asiasta, kun näin on päässyt käymään, totesivat, että hankala kommentoida asiaa, kun tapahtuneesta on jo niin pitkä aika. Mutta toivotaan, että ovat jatkossa pyörien ja asiakkaiden kohdalla ovat jatkossa tarkempia. Itse en tule kyllä enää ko. firman palveluita käyttämään. Jäi sen verta kylmät kokemukset.