Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Eli vastakkain kaksi pyörää: Suzuki SV1000 N ja Yamaha BT1100.
    Hintaluokka suurinpiirtein sama. Nakua tekee mieli.
    Kertokaas omia kokemuksia ja mietteitä, että kumpi on parempi ostos.

Kummastakin pyörästä olen kyllä lukenut jne. Mutta ois mukava kuulla muidenkin ajatuksia.
    Ducati Monster
    Tehoeroa noin puolet(!) ja tyylisuunnaltaankin melko erilaiset pyörät (naked/custom)... Vaikea siis vertailla! Lussu custom niin Bulldog, muutoin SV!
    Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
    Suzuki TL1000s 2000 Yellow
    Honda X-Eleven 2002 Blue
    Kawasaki ZX-7R 2002 Green
    Suzuki GSX750f 1992
    BMW R1100S 2000 Red
    Satulassa vuodesta 1991 lähtien
    Joo, tehoeroa on. Sepä se antaakin paljon miinusta BT:lle.
    Jostain syystä tuo BT:n ulkoinen olemus viehättää, tiedä sitten onko mulla joku ratas löysällä

EDIT: Niin ja BT:tä ei taideta luokitella customiksi.

Ducati Monster
    Totta, ei taida olla custom muutoin kuin ominaisuuksien ja tehon suhteen * *Itse en ole tuon bulldogin päälle ikinä oikeen ymmärtänyt... Koita ajaa niin sillä se sitten selviää, viimeistään *
    Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
    Suzuki TL1000s 2000 Yellow
    Honda X-Eleven 2002 Blue
    Kawasaki ZX-7R 2002 Green
    Suzuki GSX750f 1992
    BMW R1100S 2000 Red
    Satulassa vuodesta 1991 lähtien
    Tuohon Sukisukin verrokiksi ois ehkä paremmin sopinut MT01, joka sekin on kyllä aika möhkäle SV:hen nähden, mutta noita molempia ajaneena kallistuisin kyllä MT01:seen. Kokoisekseen ihan kiva heiteltävä ja ison V-2:sen soundi on komeeta kuunneltavaa ja on muutenkin räyhän näköinen. BT1100:sesta ei oikeen ota selvää mikä se on lajiaan.

En tiedä mikä mainitsemasi hintaluokka on, mutta kaveri kauppaa Ducati Monster S4R:ää, joka peittoaa kyvykkyydessä kaikki em. esimerkit...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Itse keväällä himoitsin tuota bt jammua mutta pyörää ei ollut tarpeeksi lähellä myynnissä ja päädyin kawan 750z:n mutta jos noista sinun valinnoista niin ehdottomasti bt vaikka tehoa ei ole niin rajusti mutta vääntöä pitäs löytyä mukavasti. mimotos ois imatralla yks bt myynnissä 7100 egee
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
    Mä ajelin viime kesänä päivän BT:llä ja tykkäsin, lupsakka peli, mielestäni hyvän näköinen ja aikaslailla varmaa tekniikkaa. Mutkateillä mukava!
    aina ei voi epäonnistua!
  8.  
    BT:ssä kardaani on plussaa...