Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 83:sta
    Onko kokemuksia,kauanko on kestänyt uuden pyörän tilaus Hyvinkään Ee-Speed liikkeen kautta,mä tilasin K9 gixerin,ja sanottiin että toimitusaika on 4 viikkoa,ja nyt menossa jo viides viikko,viime viikolla tuli yks rekallinen pyöriä heille,mutta ei ollut mun pyörää vielä siinä lastissa ,ja myyjä sanoi että tällä viikolla ois tulossa toinen rekallinen pyöriä,jossa ois varmaankin se mun pyörä, ja ennen kuin se on sitten saatu rekisteröityä niin mä saisin sen vasta ensi viikolla,niin sitten onkin jo kulunut yhteensä 6 viikkoa,Kauppakirjassanikin lukee että toimitusaika Toukokuu,ja ensi viikko on jo kesäkuuta, myyjä sanoi että kun on tässä ollut näitä pyhiä,Vappu ja Helatorsta niin toimitus viivästyy heti noin puolitoista viikkoa,mutta mietin vaan että mitä ne suomessa olevat vapaa/pyhäpäivät vaikuttavat ulkomailla,onko heilläkin Vappu/helatorstai pyhiä? Ois vaan niin hirmu kova halu jo päästä ajelemaan kun on luvattu niin hyviä ilmojakin mun tuurilla mä saan sen vasta *Juhannuksen jälkeen hehe. *
    Honda VF500 -88 -> Kawasaki GPX 750R -89 -> Kawasaki ZZR 600 -92 -> Honda VFR 750F -93 -> Suzuki GSX-R750 -09 -> Yamaha R1 -12
    Aika heikko selitys noi pyhät. Vai tulikohan niille yllätyksenä, että vappu ja helatorstai on toukokuulla?
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
    Pyörä tulee sitten kun tulee... Miksi et ostanut maahantuojalta?? Hinnan takia?? Mitään ei saa ilmaiseksi...
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
    Nii no onhan tuo aika reippaasti halvempi ee speedilla kun tuolla maahantuojilla, saa noilla rahoilla jo hiluja pyörää
    --GsxR:iä--
    Hieno homma että ee-speedillä mopot menee kaupaksi, kysyntä jopa ylittää tarjonnan. Rekallinen viikossa, 30-34kpl menee irtoperään?
    Lainaa (VOGON @ Touko. 26 2009,01:22) kirjoitti
    Pyörä tulee sitten kun tulee... Miksi et ostanut maahantuojalta??
    Meinaatko että virallisilla maahantuojilla pitää toimitusaikataulut jotenkin paremmin? Omasta kokemuksesta ainakin virallisilla toimitukset myöhästyvät systemaattisesti 2-6vko luvatusta.

Siis jos pyörä pitää ennakkotilata. Suoraan varastossa olevan tietty saa heti, jos ei mitään uutuusmallia ole ostamassa.
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 26 2009,08:37) kirjoitti
    Lainaa (VOGON @ Touko. 26 2009,01:22) kirjoitti
    Pyörä tulee sitten kun tulee... Miksi et ostanut maahantuojalta??
    Meinaatko että virallisilla maahantuojilla pitää toimitusaikataulut jotenkin paremmin? Omasta kokemuksesta ainakin virallisilla toimitukset myöhästyvät systemaattisesti 2-6vko luvatusta.

Siis jos pyörä pitää ennakkotilata. Suoraan varastossa olevan tietty saa heti, jos ei mitään uutuusmallia ole ostamassa.
    Samat kokemukset virallisislta myyjiltä. Ja niin on kaveritkin joutuneet odottelemaan helposti 1-2kk yli luvatun.
    Kävin viime viikolla ee-speedissä.Kyllä siellä näytti kauppa käyvän n.10 pyörää odotti myyty lappu penkissä uutta omistajaa.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Ei 1-2vk odotus vielä ole mitään. Itse aikoinaan ostin pyörän eräästä surullisen kuuluisasta liikkeestä lauttasaaresta. Ensin yrittivät antaa edellisen vuoden mallia mutta lupasivat sitten parissa viikossa toimittaa uuden pyörän. Meni yli 2kk ennen kuin sain mopon ja sekin vielä väärän värinen
    Z 750
    tulasin ee-speediltä 09R1:sen 2,5kk sitte ja ei näy eikä kuulu..mitää tietoo ei edes ole koko pyörästä....kai ne kaupat peruttava
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
    Myyjän kertomien satujen mukaan piti saada pyörä 2-3 viikossa. Meni sitten 8 viikkoa.
    Suzuki GSX 1250 FA vm. 2011
    Lainaa (eniro @ Touko. 26 2009,11:52) kirjoitti
    tulasin ee-speediltä 09R1:sen 2,5kk sitte ja ei näy eikä kuulu..mitää tietoo ei edes ole koko pyörästä....kai ne kaupat peruttava
    Noita rytkösiä et saa kyllä "virallisilta" myyjiltäkään tällä hetkellä
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Kyllä se sieltä aikanaan tulee ja pääset kurvailemaan... Itsekin ostin sitä kautta ja hinta on todellakin kilpailukykyinen.
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Aika hämmästyttävä tilanne, että pyöriä saa jonottaa vaikka kaikki valmistajathan on kusessa kun on maailmanlaajuinen lama...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 27 2009,20:45) kirjoitti
    Aika hämmästyttävä tilanne, että pyöriä saa jonottaa vaikka kaikki valmistajathan on kusessa kun on maailmanlaajuinen lama...
    Lamastahan tuo taitaa johtua... Tuotanto määriä karsittu ym. säästöö.
    Ei kai se ole säästöä, että menetetään kannattavaa myyntiä. He ovat todennäköisesti joko mitoittaneet kysynnän väärin, joku alihankkija on todennäköisesti pullonkaulana tai tuotantokapasiteetin allokointi ei ole muuten onnistunut.

Edit: Koska joku nyt seuraavaksi tarttuu tuotannon kausioptimointiin, niin esim R1:n pumppuja joutuu nyt odottamaan pari kuukautta. Myös muiden varaosien saatavuus on nolla. Tämä osoittaa, että tehdas on mitoittanut kysynnän väärin, ja yrittää pää märkänä raapia osia kasaan.

- JAM Racing Team -
    Editoimiseksihän se meni...

Tein kaupat -08 hornetista mikä heillä oli erikois tarjouksessa toukokuun puolella ja toimitus aika oli 15.6-16.6 eli reippaat 2 viikkoa. Vaikuttaa lyhyeltä toimitus ajalta mutta myyjän puheen mukaan pyörä oli jo suomessa "valmiina"

Ensimmäisen kerran soitin perjantaina ja kysyin onko pyörä varmasti valmiina maanantaina ja vastaus oli että "ei ole tällä hetkellä, odotetaan kilpeä" ja sovittiin että hän kiirehtii kyllä asian kanssa, mitä kiirehtimistä on saada reilussa kahdessa viikossa suomessa jo oleva pyörä tuotua liikkeeseen ja kilpiin sekä toimitettua asiakkaalle jo valmiiksi luvattuun ajankohtaan?

Maanantaina soitin ja sanoin tulevani tiistaina pyörää hakemaan kerta otin tätä varten vapaapäivän töistä ja ilmoittivat "ei ole valmis, perjantaihin mennessä on"

No nyt liikkeeseen soitin ja että tulisin pe aamusta mutta eivät vastanneet kun omasta soitin mutta firman luurista kyllä vastasivat ja kertoivat lähtevän juhannuksen viettoon ja että pyörästä puuttuu edelleenkin kilpi...niin ja tosiaan liike on kiinni perjantain milloin pyörä viimeisessä soitossa luvattiin.

Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä tapahtuu maanantaina, tuskinpa mitään ja pyörän "kilpeä" odotellaan vielä hamaan tulevaisuuteen asti.

Jokainen voi asiasta vetää oman johtopäätöksensä mutta eniten häiritsee asiakkaan täydellinen tiedottamisen puute myöhästymisistä, itse ainakin ilmoittaisin asiakkaalle mahdollisista myöhästymisistä etukäteen jos vain mahdollista.

Voihan olla mahdollista että kaikki on kiinni kolmannesta tekijästä mutta häiritsemään rupesi kun eivät omaan numerooni vastanneet mutta firman luuriin kyllä.

Itselläni meni vituiksi ainakin juhannuksen suunnitelmat täysin tämän johdosta ja tein varsin selväksi liikkeelle että ajankohdasta täytyy pitää kiinni.

Rauhallinen kaveri olen mutta nyt hieman vituttaa mutta mutta...mitäpä sitä viikko tai kaksi pitkässä juoksussa tekee, kaveritkin ee-speedillä varmaan ihan tarpeeksi kiireisiä ovat ja yrittävät parhaansa asian eteen eivätkä kerkeä vastaamaan joka tiedusteluun.

-08 Honda Hornet
    itse ostin omani joulukuussa -08 heiltä, ja puhe oli että kilpiin tammikuun alussa -09..

toi kilpiin saattaminen kesti 3kk heiltä.. tosin ei mulla pyörälle käyttöä ollut talvella, mutta kysellessäni kilpi juttua, oli juuri tuollaisia selityksiä...

silti, aion seuraavankin kerran asioida kyseisessä liikkessä, meinaan tuolla hintaerolla kyllä saa aikalailla hankittua kaikenlaista muutakin varustetta ja hilpetööriä.. näköjään vain tuota aikaa tarvii varata tuohon 'kilpiin' saamiseksi..

Black M1800R is the beast
    Kyllä ne heti kilpiin saa, jos on rahaa, millä maksaa tukkurille. Tästä
    hommasta kuulee firmoissa ihan uskomatonta paskaa. Totuus on
    vain usein se, että pyörän omistaa sattumalta joku muu kuin myyjä-
    liike.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Kaverille käytii tuolta kattomas uutta pyörää,tosin eihän niillä siel myymäläs montaa mallia ollu..Palvelu oli ainakin niin perseestä et eipä tarvii enää mennä.. Jossai mainostivat et ottaa pyörän vaihossa mut eipä ottanukkaan,vaihtopyörä oli xx honda.. Kaveri tilas sit muualta mopon...
    1290 superduke
    Tilasin EE-Speediltä pyörän joka luvattiin kolmeen viikkoon.

Aikaisemmin samana päivänä kävin kysymässä virallisen maahantuojan alaisuudessa olevasta liikkeestä samaa pyörää jossa sain kuulla merkin myyntipääliköltä itseltään puhelimitse että pyörää on täysin mahdotonta saada ennen syyskuun alkua eli toimitus aika heidän mukaansa 8-10 viikkoa.

Silti tilasin pyörän EE-speediltä koska mitään kiirettä minulla ei vielä ole ja Virallista kanavia pitkin pyörän lopullinen hinta olisi ollut 1200€ kalliimpi...
    Sillä saa jo vuoden vakuutukset ja bensaa vielä päälle...

Mutta kylläpä tuo toimitusaika lupaus herätti mielessäni hilpeyttä kieltämättä kun juurikin 30min aikasemmin olin kuullut Suzukin myyntipäälliköltä itseltään että pyöriä ei kerta kaikkiaan ole ja että toimitus venyy.
    EE-speedin kaveri heittää silmiään räpäyttämättä toimitusajaksi kolme viikkoa...

Uskoo ken haluaa,minä en usko ja kaupat tein periaatteella pyörä tulee sitten kun tulee...
    Siitä pyörästähän tehdään kauppakirja ostettaessa, eikö? Noh, jos kauppias kirkkainsilmin lupaa toimitusajaksi vaikka 3vkoa niin eikö se kannata kirjata sinne soppariin kanssa? Ja sanktiot tietysti, vaikka vko ja 500€ alennusta. Tai pyörä käyttöön liikkeen pihasta tms. Jos laittaa omaa rahaa kauppiaan kassaan vaikka 15k€, selvennykseksi kauppiaille = iso raha! Ja jos kerran toimitusaika luvataan niin sehän pidetään joten pienet sanktiot kirjattuna kauppakirjaan ei varmaan rehellistä kauppiasta vaivaa tahi siitä yöunia menetä, eihän?
    Ja eihän kauppiasta haittaa jos pyörä maksetaan joskus tai jouluna, kun nuo toimitusajatkin riippuu tähtien asennosta ja kuun kierrosta...
    Mä tein omaan soppariin lisäyksen ellei pyörää ole määrä päivään mennessä sovitaan uusi päivämäärä tai kaupan purku.
    SUZUKI B-KING

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Sinänsä hyvä, että ne "viralliset" maahantuojat joutuvat olemaan hieman varpaillaan. MUTTA kun ahneus, liiallinen sellainen astuu kuvioihin, niin . . . . . selityksiä selitysten perään . . . . ja kansa uskoo.

Kannattaakin laitattaa kauppakirjoihin ehto, jossa tosiaan on määritelty se tavaran tarkka luovutuspäivä ja mitä sanktioita myyjälle tulee, jos siitä lipsuu. Olkoon se sitten kaupan purku tai ylimääräisiä huoltoja. Samalla kannattaa toki laitattaa papereihin, milloin viimeistään ( kaksi pankkipäivää esim.) myyjä joutuu kauppahinnan palauttamaan, jos kauppa purkaantuu. Eivähän pääse taas tekosyiden varjolla rahoilla kikkailemaan . . . . .
    Lainaa (frozen man @ Touko. 26 2009,10:34) kirjoitti
    Ei 1-2vk odotus vielä ole mitään. Itse aikoinaan ostin pyörän eräästä surullisen kuuluisasta liikkeestä lauttasaaresta. Ensin yrittivät antaa edellisen vuoden mallia mutta lupasivat sitten parissa viikossa toimittaa uuden pyörän. Meni yli 2kk ennen kuin sain mopon ja sekin vielä väärän värinen *
    Taisi olla MP-maailmassa juttua ko. tapauksesta?
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
    Ikävä kuulla, että täällä löytyy kohtalontovereita.

Itse tilasin K8:n 5 viikkoa sitten, jolloin maksoin käsirahan. Toimitusajaksi luvattiin silloin 2-3 viikkoa.
    Tosin epäilykset toimitusajan pitävyydestä alkoi jo kun myyjä soitti 10 pv kaupanteon jälkeen ja kysyi tilaamani mopon väriä, koska oli vasta tilaamassa sitä..

3 viikon päästä kauppahetkestä soitin EE-Speediin ja kyselin mopon kohtalosta. Myyjiä ei ollut vapaana, joten jätin soittopyynnön.
    -Ei varmasti tarvitse kertoa kuuluiko takaisin soittoa...

4 viikon alkaessa maanantaina, soitin liikkeeseen uudestaan, jolloin tavoitin toisen myyjän(Eskon), joka lupasi minulle mopon loppuviikosta.
    Soittoa ei kuulunut, joten soitin liikkeeseen uudestaan torstaina. Liikkeessä ei vastattu koko päivänä....
    Perjantaina tavoitin myyjän, kenen kanssa olin kaupat tehnyt. Hän oli ollut lomalla ja lupasi tarkastaa asian. Soitin myyjälle myöhemmin uudestaan, jolloin hän totesi, että mopo on varastossa muttei sitä saa kilpiin kun on miesvajetta...
    Älyttömintä koko jutussa on että myyjä joka lupasi mopon minulle loppuviikosta tiesi jo silloin, ettei se tule onnistumaan, koska ei itse edes ole paikalla liikkeessä ja loput myyjät oli kuulemma lomalla....? Miten kukaan kehtaa valehdella asiakkaalle vaikka tietää ettei toimitus tule onnistumaan..ja miksi ylipäätään valehdella..?

Nyt on lähtenyt 5 viikko liikkeelle ja sain viestin, että mopo on liikkeessä mutta kilvet puuttuu...edelleen. Erikseen kysyessä, kerrottiin paperitöissä menevän noin 2 päivää, jolloin toimitusaika on venähtänyt aika tarkalleen 5 viikkoon. Ja ylipäätään, miten heidän sanaansa voi muutenkaan enää luottaa?

Eniten minua ihmetyttää, että miksi he lupaavat noin älyttömiä toimitusaikoja jos ne näin usein venyy...? Eikö olisi fiksumpaa sanoa suoraan vaikka se 5-viikkoa, niin asiakas tietää mihin varautua ja myyjien ei tarvitse kuunnella asiakkaidensa kitinää kun mopoa ei näy...

Korostan, etten epäile sitä ettenkö saisi mopoa MUTTA tollanen asiakkaan vedätys pistää veren kiehumaan. Turha odottelu, kyytien järkkäily liikkeeseen, kyytien peruminen ja soittelu myyjälle + perättäiset katteettomat lupaukset pisti ainakin minut miettimään, että kuinka idioottina asiakasta siellä oikein pidetään?

Jännä nähdä saanko mopon tällä viikolla. Hulluinta on mielestäni se, että itse edelleen uskon siihen...

-Tsemppiä odotteluun!
    JULLE
    Oujees.
    Erikoinen vuosi, muttei mitenkään poikkeuksellinen.

Tavaraa saa huonosti, tai sen hinta vippaa alunperin sovitusta, päämiestasolla selitellään jenin kursseja, joka toki on fakta, yleistä saantivaikeutta, että tiettyjä fillareita ei kertakaikkiaan saa sahallakaan. Venyyhän tuo toki.

Paikallisia faktoja ovat mm. autoverotuksen muutos huhtikuusta ja tullilla on vasta nyt menty suhteellisen normaaliin aikatauluun. Tosin matkalla kohti paperitonta toimistoa on veroilmoitukseen laitettava vanhan 3:n A4:n sijasta 5-6kpl.
    ---
    ---
    Toimitusajasta yleensä: Ennakkotilaukset ovat mitä ovat, yleensä pitävät kutinsa suht hyvin, n 2vk tarkkuudella, paitsi R1 -09 ja muutama muu vähemmän merkityksellinen kapine.
    -Meillä on normi toimitus kilpiin päämiehiltä 1-3vk, mikäli siellä on vehje viivalla, riippuen tilausviikonpäivästä suhteessa rahtien kulkuun. Jonniinverran riippuu myös siitä, että kuinka monta lavametriä milläkin viikolla missäkin maassa on rekkaukoilla tarjolla ostettavaksi.
    ---
    ---
    Toimitusaikaan vaikuttaa myös jokainen ristuksen pyhäpäivä, joita keväällä-juhannuksena piisaa Suomessa ja lisäksi myös ulkomailla. Saattaapi olla, että joinakin torstaina-perjantaina ei saa ajaa rekkaa Saksassa.
    -Ei voi prätkäkauppias tietää hunnien joka osavaltion pyhiä. Vielä vähemmän kiinnostaa.
    ---
    ---
    Sitten... Onhan meillä muutamasti luvattu liikoja ja se on paskaa sellainen. Anteeksi.
    -Yleensä ei puhuta vastoin parempaa tietoa. Jos ei tiedä, on sekin surku, muttei paskaa.
    ---
    ---
    Kauppakirjoja tehdessä on niissä suht selkeät sävelet.

Nyt oli pakko tarkastaa muudannen K8 Suzukin kauppakirja ja maksuliikenne ja koska olen ollut kertaalleen myyjän vieressä asiasta puhelimessa keskustellessa, niin laitetaanpa tähän mun faktat tiskiin.
    -Kauppakirjan tekopäivä 05.06.2009
    -Tyhmä myyjä jättänyt vanhoista pohjista toimitusajaksi toukokuu 2009, heinäkuun alun sijaan. *
    -Myyjä pyysi alunperin edes viisisatasta varausmaksuksi, että ziiffi (minä) on varma tilauksesta. Haastattelin myyjää luettuani ketjua. (Lattialla 08.07.2009 muutama loppuun maksamaton peli nyttenkin, erikoinen vuosi ja sitä rataa).
    -Koska tilaus varmistuu vasta, kun varaustaalaa on tilillä, on eräpäivä sovittu maksettavaksi 11.06.2009.
    -11.06.2009 tilillä, tai muuten varmistettuna maksuna, esim email kuitti olisi tuonut pelin saman viikon loppuna Suomeen ja juhannuksen maastoon ajoon, vaikka siinä olikin reilun parinkymmenen pelin luovutusruuhka.
    -Rahat tilillä 15.06.2009. Selitysten kera, että "vakuutusyhtiöltä ei tullut aikaisemmin rahhaa vanhasta pelistä".
    -Asiakkaalle kerrottu jo alunperin, että juhannusta pitää varoa. Juhannuksena ei tule, eikä lähde rekkoja, kukaan ei tule duuniin niitä purkamaankaan, on kesälomia yms sontaa.
    -25v tosiasia on, että viikkoa ennen juhannusta ja kaksi viikkoa senpäälle ei mikään suju normaalisti.
    -Eli asiakkaan maksuliikenteen takia tuli juhannus väliin. Nyt on siitä lusittu parisenviikkoa ja pelit kotona ajoon lähdössä.

Että kaikki mitä asiakas sanoo ei aina ole ihan aukotonta totta. Sorry tästä totuudesta.
    -Ja mitä tulee ihmisiin, jotka kirjoittelevat täällä muuta hevonpaskaa olematta oikeasti koskaan missään tekemisissä meitin kanssa voi jättää omaan arvoonsa.
    -Aikalailla vihollisen agentteja liikkeellä, vaikka ei se niin vaarallista ole, kuuluu pelin henkeen, mutta muistuttaa pittää.

Sorry jos taas joku suuttuu, mutta aina ei voi kaikkia miellyttää. Enkä minä ala kelleen kumartamaan, kun silloin tulee näyttäneeksi aina * toisaalle.

Ja vanha totuus on *

Mööö. (edit: typoja)

EE-Speed tekee hyvin.
    Aijoo.
    Meillä on viivalla talon omat ja velattomat vehkeet.

Ei kenenkään tukkurin, taikka maahantuojan, taikka kenenkään muunkaan velliperseen.
    -Sorry tästäkin totuudesta.

Muutama on toki aina asiakkaan lukuun myyntitilissä, mutta lienee oma lukunsa.

Ja sopii tulla jutskaamaan maksukyvystä ihan nokikkain meitin kanssa, ettei tartte jauhaa paskaa netissä nimmarin takana.
    -Jätkä on vielä orgin väkeä. Yäk.
    EE-Speed tekee hyvin.
    Lainaa (ee-speed @ Heinä. 08 2009,11:11) kirjoitti
    Ja sopii tulla jutskaamaan maksukyvystä ihan nokikkain meitin kanssa, ettei tartte jauhaa paskaa netissä nimmarin takana.
    -Jätkä on vielä orgin väkeä. Yäk.
    En tiedä onko tuo minulle tarkoitettu kuittaus mutta taisi mennä kokonaiset 2 tuntia kun täyden kauppahinnan tilillenne maksoin käyntini jälkeen, ei käsirahoja tai mitään muutakaan paskaa vaan täyden hinnan.

Muiden kauppoihin en ota kantaa mutta entäpä jos itse olisin tullut jostain kauempaa ja luottanut sokeasti luvattuihin aikoihin? olisinko ajanut 200-300 kilometriä turhaan pulla kahville?

Tottakai ajankohdat voivat venyä ja sen ymmärrän täysin mutta sitä en että kirkkain silmin kerrotaan tietty ajankohta ja kun siihen ei pystytä luvataan toinen ajankohta milloin liikkeenne onkin kiinni(juhannus PE mennessä)

En asiasta nokkiini ottanut ja varmasti tulen tulevaisuudessa kauppaa tekemään EE-speedin kanssa vielä uudelleen kun tarvetta on mutta pienenä toivomuksena olisi tiedottaminen jos/kun tulee vastaan myöhästymisiä, ei siitä kukaan täysi järkinen suutu mutta jos epätietoisuudessa joutuu olemaan ja miettimään omat kyyditykset/vapaa päivät ja vastaavat ja homma ei sitten toimikkaan ni kyllähän se vähän syö miestä.
    -08 Honda Hornet
  30.  
    En ymmärrä miksi tänä päivänä yrittäjät kehtaa valittaa siitä, että heidän asioitaan puidaan netissä. Netti on tätä päivää ja toimii kuten puskaradio ennenvanhaa. Toki entistä tehokkaammin ja laajemmin, joka koituu asiakaspalvelunsa huonosti hoitavien yritysten kohtaloksi. Valitettavasti valtaosa mp-alan yrityksistä hoitaa asiat samalla mentaliteetilla, joten tästä puimisesta ei taida olla mitään iloa. Ehkä jonain päivänä tulee se kunnon firma, joka hoitaa kaikkia asiakkaitaan hyvin. Myös niitä hankalia, jotka kertovat kokemuksistaan muille.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen