Hahahahaa!! loistava toi miten Hd-miehet moikkaa muoviluoti-miehiä!(Tympeysmies @ Heinä. 13 2009,23:53) kirjoitti
Itsehän ajan siis muoviluotia ja ei nyt centteriä ole toistaiseksi tullut, mutta ei sieltä kyllä oo minkäänlaista muutakan morjestusta tullut
PAITSI!! tässä tiistaina ajelimme pienellä porukalla täällä Etelä-Pohjammaalla ja edessä meni kaks HD-jannua ja vetivät vilkun oikealle ja nostivat käden pystyyn ja päästivät meidät hienosti ohitse. Asiallista toimintaa, näitä lisää!
![]()
Ride to Live, Live to Ride
Hauskimmat moikkaukset saa yleensä takaisin kun kaatosateessa nostaa molemmat kädet tupeilta ja tekee rintauinnin liikkeitä käsillään.
Tulee kaikenlaista kypärän (ohimolta) koputuksien väliltä aina kainaloiden huuhtaisumoikkausten väliin.
Jos mahdollista teen aina
jos tulee letka pyöriä vastaan. Tämä myös molemmilla käsillä.
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Pelastusliivikansaa ja kaukovalokeijoja ei todellakaan moikata, tosin eivätpä nekään aina moikkaile. Hellekeleillä tulee toisinaan ajeltua pikkureissuja paljain päin, ja turhaliiveihin sekä täys-tixtexeihin sonnustautuneiden närkästys on käsinkosketeltavaa.
Ennemmin sitä moikkailee vaikka mopopoikia. Niillä on vielä toivoa.
GSXR 1100 W
Näin kävi, tosin siitä syystä että meni tilanne ohi ihmetellessä että mikä tuli vastaan. *(freerider70 @ Touko. 25 2009,15:25) kirjoitti
Muuten kyllä lapa nousee, on joskus vastaantulevat autot ihmetelly kun endurolla ajaa tapeilta ja sit viel vilkuttelee vastaantulijoille.
Normaaleilla ajoreiteillä yleensä ei näy ku noita skidejä moikattavaksi.
KTM 990 Adventure
Tänään taas oli niiiiiin "leveitä" morotuksia, aloitin kyllä itse![]()
.
Kyllä niistä silti hyvälle tuulelle tulee, on kyllä ollut jokunen suzukiyamahabmwhdhondayms. jotka ei morottanu.
Pitäisköhän alkaa pitää jotain kirjaa pitää, mikä merkki ei morota.
Ja lakata morottamasta....
![]()
![]()
![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Käsi nousee kaikille paitsi niille jotka ajaa pitkät päällä vastaan.
Minä minä keskeistä ajatella että minän täytyy näkyä mutta muut saa katsella komeaa keilaa, edestäpäin, eikä haittaa. Ehkä dorkaa valkata noin mutta omapa on lapaseni.
Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
Kaikille tulee morjestettua ja kuten videossa edellä oli niin tuo käsi sivulle on tyyli mitä tulee hd miehiin ja meihin laatu japsien käyttäjiin monet hd äijät on kyllä morjestanu ja jopa niitäkin on ollut joilla on nuo klassiset monkey bar tangot morjestamisesta tulee aina hyvä viilis joten eiku![]()
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Mopoille en moikkaa, muille kyllä. Mutta tänään mieleen tullut kysymys: entäs matkustaja. Moikkaako takana istuva kanssa, vai ei?
DR 650 + XF 650
Tänään iltapäivällä -illalla morotteli yksi motoristitytsy Vääksyssä niin kivasti
ja jopa kahdesti
![]()
![]()
ja miehän morjenstan kans kaikkia iloisia MP henkisiä
![]()
![]()
KTM - Ready To Go
Aika moni kyydissäolija on mua ainakin moikannut.(smppa @ Heinä. 24 2009,21:29) kirjoitti
Mää tervehdin kaikkia paitsi mopoja, kevareita ja skoottereita (ihan sama kuin iso kone se on tyttöjen mopo).
kylläpä nuo jalat edellä vastaantulevat tuntuu olevan sitä joviaalimpaa motoristikansaa, kun käsi nousee lähes poikkeuksetta kohdattaessa.
Toisin on näillä isommilla ja tuoreilla menopeleillä matkaavien kanssa, kun tälläinen vanha sotaratsu tulee vastaan. Ei edes sormi näytä nousevan vaikka kuinka yrittäisi morjestella.
Ylemmyyskompleksi(ko)?
Power is nothing without control
Kokeneemmat kyytiläiset varmasti morjestavat, usein on selkeästi pitempää matkaa 2-päällä taittavasta pärrästä tullut tuplamoikkaus. Oma emäntä sen sijaan ei takuulla moikkaile kyydissä ollessaan, sillä molemmat kädet puristavat valkoisena takakahvaa *(EdTotal @ Heinä. 24 2009,22:45) kirjoitti
![]()
KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Savossa ollut org:ilaisia liikenteessä, kun moikkaavat takaisin etusormi pystössä. *
*
*
![]()
FZ6S S2 -09/08
diversion 600s -98
NX 250 -95
rd 125 -?
Oman tilanteen mukaan, milloin pystyy...aina ei sitä kättä voi nostaa mutta nyökkäämällä seki hoidetaan siinä tapauksessa.
Aina yritän moikata
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Ei sieltä kypärän alta tiedä onko aloittelija vai ei ja vaikka aloittelija olisikin niin ihan varmasti morjestetaan takaisin, jos ollaan sitä sorttia mikä ylipäätänsä morjestelee(Kiatrasi @ Heinä. 10 2009,21:47) kirjoitti
Anna palaa ja kehittele vaikka joku hieno moikkaustapa, kutenTAI
![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Heh. Mulla nousee kyllä lapa aina kaikille. Enemmän mua vaan naurattaa ne tyypit kun ei moikka takaisin.
Jaa? Itse taas olen huomannut että ne on just ne custom-äijät ketkä ei aina moikkaa?(Roxero @ Heinä. 24 2009,23:02) kirjoitti
Pyrin moikkaa kaikille vaikka aina ei vastausta tule(custom)
Kas kun itsellä oli c niin moikkasin kaikille mut mullahan oliki japsi.
Customin hommaan kyl heti kun sopiva tulee vastaan.
Nykynen 500 gs on ihan kiva mut kuiteski
Vanhalla rutkulla ajellessani nämä tuoreet tehotykit ovat niitä, jotka eivät pahemmin morjestele.(EdTotal @ Heinä. 30 2009,16:48) kirjoitti
Kustomistit kylläkin![]()
Power is nothing without control
[/QUOTE]Ylemmyyskompleksi(ko)?
Jaa? Itse taas olen huomannut että ne on just ne custom-äijät ketkä ei aina moikkaa?[/quote]
Customilla ajellaan leppoisasti *ja aina moikataan tietenkin.
Se on sellanen perinne, nääs!
Ehkä "uusmotoristit" ovat eri mieltä perinteistä.
* Kawasaki VN 1700 Classic Tourer *
* * * * * ** * * -Iso Wäinö-
Kuinkas sitten kun yksin ajelette ja vastaan tulee n. 10 pyörän letka, morotatteko ekaa vai onko lapa pytyssä koko sen letkan ajan?
Thruxton -06
Predators
Yleensä kaikki, mutta silloin alkaa hävettämään(voimalaitos @ Elo. 01 2009,17:42) kirjoitti
![]()
No sama itsellä, että yleensä morotan kaikkia(Number28 @ Elo. 01 2009,17:44) kirjoitti
, mutta jotenkin vaan tuntuu niin hölmöltä *
![]()
Thruxton -06
Predators
Kyllä sitä välillä tulee ajeltua ajatuksissa ettei moikkaa takaisin![]()
Mutta yleensä tähän tyyliin tulee moikattua ->
sormet juurikin noin ^^
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Kaikkia moikkailen tasapuolisesti. Tosin välillä sitä on niin keskittynyt nauttimaan ajamisesta, että ei vaan huomaa vastaantulijaa![]()
"Mind is like parachute; it works better when open."
Mä oon välillä niin keskittynyt moikkailuun, että unohdan ajamisen
Olen saanut kerran morottaa n.30 pyöränletkaa ja lapa pystössä kokoajan eikä hävetä vieläkään.
Hienoa kohdata ryhmiä ja moikata kuten hieno on harrastuskin.![]()
![]()
![]()
FZ6S S2 -09/08
diversion 600s -98
NX 250 -95
rd 125 -?
Kyllä meitillä kyytiläinen moikkaa yleensä aina myös. Samoin näkyy tekevän osa vastaantulijoidenkin takapenkkiläisistä. Hassun näköistä varmaan kun kun kaksi kättä viittaa sivulle 2 minuuttia, kun tulee joskus oikein piiiiitkä letka vastaan.
On tässä pikkuisen tänä kesänä harkittu, jos jätettäisiin tästedes väliin noi aika heikosti muutenkin moikkavat pelastusliiviläiset, kun taitavat vaan pitää käden irrottamista tangosta bomberiteinien villityksenä ja turhana vaaran aiheuttamisena.
-hh-
14.7.09 tuli n.30-40 mopon ryhmä 8-Tiellä jossakin Vaasan korkeudella vastaan. Oma käsi ja takapenkin käsi yhtäaikaa morotus asentoon, tuntuu ittestä hiukan hölmöltä pitää lapaa ojennuksessa kun toiset suhahtaa ohi.![]()
Mutta kaikille pyritään antaan tuplamorot.
Ryhmässä mopoja Customista muoviluoteihin ja kaikki kyllä morotti.
Ite olen ajatellut että oli jotakin muuta "tärkeämpää" muka kuin morottaa takasin jollei ole moikannut.
Tosin tämä meidän ajokki nyt ei herätä toisissa elämää suurempia tunnekuohuja jos vastaan tulee. Silti oma mopo![]()