Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Siis jeesatkaa hiljaista RS:ää saamaan ääniä ulos
    Olen selannut nettiä läpi kaikista mahdollisista paikoista ja kohta menee näkevästäkin silmästä näkö

Tavoite olisi saada kukkarolle mieluista pönttöä Trumppaan, jotta ei tarvii vaihtaa pyörää kohta on se kolmepyttysen oma ääni niin hyvä että sitä kuuntelis vaikka sängyn vieressä
    http://www.beowulf-performance-produ...ry.asp?catid=7

Mulla on kiinni musta oval stubby Speed Fourissa ja oon ollu tosi tyytyväinen.
    ^Sama linkkinä
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
    Tai sitte vaan valitset sen helpoimman tien, ja tuut vaihtaa sen pyörään joka pärisee ja mörisee jo valmiiks

.....
    Muistathan sen jotta melu on saastetta.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
    Lainaa (mikakoo @ Touko. 25 2009,17:57) kirjoitti
    Tai sitte vaan valitset sen helpoimman tien, ja tuut vaihtaa sen pyörään joka pärisee ja mörisee jo valmiiks
    No myykää mulle lintu takas uudella myllyllä, niin hetihän saan lisää murinaa

Myönettävä että Linnussa oli hyvä saundi, jota juuri kaipailenkin
    Lainaa (Juisba @ Touko. 25 2009,14:17) kirjoitti
    http://www.beowulf-performance-produ...ry.asp?catid=7

Mulla on kiinni musta oval stubby Speed Fourissa ja oon ollu tosi tyytyväinen.
    Tuliko tilaus vaivatta suomeen tuolta Britti maasta ja ilman muuta ylimääräistä maksua kuin tuo40€?

On vain huvittavaa tuo toimitus maksu, kun on oma maa ja muu maailma asettelulla Eivät Britit suotu omimaan halvempaa hintaa Euro-alueelle, vaan sama asutko keskellä tasakoa Uralilla vai EU:ssa
    Ostat minkä tahansa valmistajan läpivirtaavan vaimentimen.
    Mieluiten ovaalin ja hiilikuituisen.

Koekuuntelet ja jos ei meteli riitä DB-killeri pois.

Koekuuntelet ja jos ei vieläkään riitä niin poikkaset vaimentimesta puolet pois.

Jos ei sekään riitä niin sitten motonetistä/biltemasta sopiva
    tuning pakoputkenpää käyrän jatkoks
    1300cc Suzuki
    Lainaa (Roadkill @ Touko. 26 2009,14:00) kirjoitti
    Ostat minkä tahansa valmistajan läpivirtaavan vaimentimen.
    Mieluiten ovaalin ja hiilikuituisen.

Koekuuntelet ja jos ei meteli riitä DB-killeri pois.

Koekuuntelet ja jos ei vieläkään riitä niin poikkaset vaimentimesta puolet pois.

Jos ei sekään riitä niin sitten motonetistä/biltemasta sopiva
    tuning pakoputkenpää käyrän jatkoks *
    Niin tai poistatan vaikut korvista
    Lainaa (walsku @ Touko. 26 2009,07:54) kirjoitti

Voidaan ääänittää sulle TOR-ääntä mp3:na. Sitten vaan hankit kajarit ipodiin asennat ne taksitsille ja virtaa akusta
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
  12.  
    Lainaa (Myrskylintu @ Touko. 27 2009,23:53) kirjoitti
    Lainaa (walsku @ Touko. 26 2009,07:54) kirjoitti

Voidaan ääänittää sulle TOR-ääntä *mp3:na. Sitten vaan hankit kajarit ipodiin asennat ne taksitsille ja virtaa akusta *
    Mä tiesin että voin luottaa teihin ja joku löytää ratkaisun ääniin