Nyt tuli kettumainen ongelma. Asentelin ledivilkut pyörään (750 supersport -01 hf) käänsin virrat päälle, halusin kokeilla miten toimii orggis releellä, ja puolet sähköistä katos.
Elikkä nämä eivät toimi: öljynpaine valo, vapaan valo, vilkut, takavalo, parkkivalo
Nämä toimii: ajovalo, pitkät valot, pitkien merkkivalo, jarruvalo, ja pyörä starttaa ja käy ok
Tällä hetkellä oon avannu, putsannu ja tarkistanu kaikki keulan ja aivojen väliset liittimet ettei pitäis olla kosketus häiriötä, tarkistanu kaikki sulakkeet ja releet. Vaihdoin vilkuille uuden releen mallia motonet ledi rele.
Mitäköhän nyt on käyny ettei vaan pyörän aivot ois viottunu jotenki.. Ihmetyttää vaan kun tuntuu että puolet toimii puolet ei.
Apuja jos joltain sais, oisin kiitollinen.
Onko sulla ne ledivilkkujen piuhat kytketty oikein päin, plus plussaan ja maa maahan?
Jos nyppäset ledivilkkujen piuhat irti niin rupeaako muut valot palamaan?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
En tiedä Ducatin sähköistä mutta jos olisi oma pyörä lähtisin hakemaan vikaa mittaritaulusta. Tuntuisi että vain ne sähköt ovat pimeänä joiden kytkentä on sarjassa mittariston kanssa. Esim. öljynpainevalo on maakytkentäinen ja saa virtansa suoraan akulta virtalukon kautta, mittariston taustavalaistus on usein sarjassa parkkivalon kanssa jne.. En tiedä sitten tuosta takavalosta.
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Ja vikana niinkin simppeli juttu kuin sulakkeen palaminen. Sulakkeen lanka oli palanut aivan juuresta ja ottanut uudelleen kiinni lattapintaan. Mittarilla testatessa näytti ehjää mutta ei tietenkään antanu powerii eteenpäin paljookaan.. Vanha puusilmä vauhdissa taas
No tulipahan putsattuu ja voideltuu liitokset, ettei ollu turha homma.