Missäpäin toiset Victory-kuskit vaikuttaa? Itse pyörin Kouvolan seudulla, vois olla ihan mukava käydä hörppäämässä kuppi kahvia ja vaihtamassa mielipiteitä toisten Victorylla ajavien kanssa.
Taitaa olla siellä etelässä pyörät .... eipä paljon ole kohtaamisia ollut. Maahantuoja on pitänyt jotain yhteisajoja... . Pohjamaalla en ole nähnyt kuin omassa tallissa
Vecas ollut minulla jo viidettä kesää.. . ja aina vaan mukava ajella ja huoleton peli.
PS. Kävin kunnon koeajolla Judgella... on tosi kevyt ja notkea ...
Mr
Joo, ei ole pahemmin Viccejä vastaan tullut.. mutta herättää keskustelua meni minne vaan. Aina tulee joku kyselemään että mikäs peli se tämä on...
Tuolta: http://www.ajoneuvotilastot.com voipi haeskella kaikenlaista.. Itseäni ihmetyttää kun Hammerin kasipalloa on merkattu kahdella eri tavalla, eight-ball ja 8-ball![]()
Olikohan Big Wheelsissä joku kokoontuminen tänä kesänä kun siellä oli niitä melko paljon, vs mitä niitä normaalisti missään näkeekään.
Amerikkaa
Tapasin reilu viikko sitten hieman iäkkäämmän naisihmisen jolla oli tallissaan lähes uudenkarheat Victory Hammer sekä Jackpot ja hänen ystävättärellään kokomusta Yamaha XV950 vm 2013. Olin hieman![]()
Projektini ovat enää aloittamista vaille valmiit.
Jos tilastoa luin oikein.... 271 kpl:tta Suomessa.
Ps. Eka vika 11 v vanhaan pyörään viiteen vuoteen... ei jaksanut käynnistyä
Lisävirralla käyntiin ja otin valojen sulakkeen pois ja ajoin kotiin. Latausjännite ajossa 14.2 v.
Akku osottautui alkuperäiseksi, varaosa Polaris 4010466 . Ei tosin kestänyt kuin 11 vuotta.
Näyttää olevan Yuasan YTX20L-BS..... saatan ostaa samanlaisen
MR
Viimeksi muokannut: MSRGuzzi; 10.08.2015 klo 20:53.
Tottakai, sen verran viileätä ollut että vain ~300km ehtinyt paukutella. Pääsiäiseksi lupaili vähän lämpöisempää, onneksi..
Juu. Silloin ajattelin itsekin käydä lenkin heittämässä.
Pari kertaa talvella käynnistin ja fiilistelen ääniä.
Syksyllä kun laitteen ostin vasta niin hieman polttelis.
Jalkatapit pitäis ostaa, niin pääsis vaimokin matkaan mukaan.
Tosin soolo penki nyt kiinni. Tapeilla on muuten aikas suolainen hinta.![]()
nyt:Victory Vegas 8-Ball ja Honda Monkey
ex.Suzuki 250RMZ
ex.Husqvarna 250TC
ex.Honda VFR
ex.Suzuki Intruder
ex.KTM 250GS
ex.Suzuki 125TS
ex.Helkama Raisu
ex.Suzuki PV
Ebayn ihmeellisestä maailmasta löytyy aika kivasti kaikkea hilpettä näihin vehkeisiin, Suomen tarjonta näihin on aika rajallista. Yhtä sun toista pientä olen sieltä itsekin tilaillut, madallus-sarjaa, vilkkuja yms. Hirveästi ei voi modata kun takuu painaa vielä päälle, mutta jotain pientä kuitenkin![]()
Lauantaina 16.4 Pirkanmaalla Kaivannossa näkyi Victoryja
Tunnistaako kukaan itseään? Pari kaveria yritti päästä Lahti-Tampere tielle kahvilan liittymästä.
Ajettiin ohi (8-ball ja Jackpot). Hätäsesti heilautin kättä. Takaa tuli lanssi vilkut päällä. Oli muuten hyvin pyöriä liikkeellä.
nyt:Victory Vegas 8-Ball ja Honda Monkey
ex.Suzuki 250RMZ
ex.Husqvarna 250TC
ex.Honda VFR
ex.Suzuki Intruder
ex.KTM 250GS
ex.Suzuki 125TS
ex.Helkama Raisu
ex.Suzuki PV
Nyt on vain takapenkki jäljellä.
Myin pyöriä vähemmäksi ja Victory meni ensin. Hyvä maku jäi pyörästä, mutta jos vero tulee niin neljästä kahteen puolittaa maksut.
Mr
Vähän samoja ajatuksia, 2->1. Laukkupyörä tilalle kenties, sen verran tyytyväinen olen ollut tuohon Vicciin että kenties sieltä leiristä sekin hommataan. Aika näyttää
http://www.visordown.com/motorcycle-...ry-motorcycles
VICTORY Motorcycles is to be wound down, the firm's parent company Polaris has just announced.
-11 BMW F800GS
ex:
-11 KTM 990SMT
-04 Suzuki SV1000S
-94 Suzuki GSX750F
-98 Honda CB Sevenfifty
-84 Yamaha RD125
-86 Helkama Raisu
-84 Honda Monkey Dax 73cc
Harmi, ettei merkki löytänyt ostajia riittävässä mittakaavassa. Ihan vekkuleita pyöriä tekivät.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Mitäköhän toi lopetus tarkoittaa käytännössä?
Varaosien saatavuus, pyörien hinnat varsinkin käytettyjen, uudet putoo varmasti? Tuleeko käytetyissä notkahdus ja sitten hinnat nousee. Onneksi ei ole uutta useamman kympin peliä odottamassa lumien sulamista.
nyt:Victory Vegas 8-Ball ja Honda Monkey
ex.Suzuki 250RMZ
ex.Husqvarna 250TC
ex.Honda VFR
ex.Suzuki Intruder
ex.KTM 250GS
ex.Suzuki 125TS
ex.Helkama Raisu
ex.Suzuki PV
http://www.polaris.com/en-us/company...edium=referralPolaris will assist dealers in liquidating existing inventories while continuing to supply parts for a period of 10 years, along with providing service and warranty coverage to Victory dealers and owners.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Eikö Indian kuulu samaan piiriin? Kuinkahan vaan käy sillekin...
-06 Ducati 999s
Tuon PoS:in linkkaaman julkistuksen mukaan jatkavat Indianin tuotantoa normaalisti.
Munamankeli kaurapuuromoottorilla
Ex. Suzuki GSF650SA -07
Kuvapeli 2019 seurantaexcel
Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
Ei oo pitkäikäisiä nuo ameriikan herkut.
Ensin meni buell ja Victory konttaa perässä.
Tuossa puhuttiin alas ajosta, kai myyminenkin olisi yksi mahdollisuus 🤔
Perkeles, meinasin myydä oman Vicin mutta taidankin vetää sen pois. Sehän on kohta keräilyharvinaisuus!
Juu. Myydä en meinaa. Hyvä peli.
nyt:Victory Vegas 8-Ball ja Honda Monkey
ex.Suzuki 250RMZ
ex.Husqvarna 250TC
ex.Honda VFR
ex.Suzuki Intruder
ex.KTM 250GS
ex.Suzuki 125TS
ex.Helkama Raisu
ex.Suzuki PV
Ei tainnut tosiaan Victory myydä niin hyvin, että Polariksen olisi kannattanut valmistaa kahta toistensa kanssa kilpailevaa pyörämerkkiä.
Ja kun 1901 perustettu Indian lienee vielä brändinä hieman eri tasolla 1997 perustettuun Victoryyn verrattuna, niin ei varmaan ollut kovin vaikeaa päättää kumman tuotanto sai kirvestä.
Harmi kyllä sinänsä, juuri pari päivää sitten selailin Victoryn mallistoa ja mietin, että pitäisköhän sitä käväistä tommonen Octane koeajamassa.
Kohta sen saa sopivasti.
nyt:Victory Vegas 8-Ball ja Honda Monkey
ex.Suzuki 250RMZ
ex.Husqvarna 250TC
ex.Honda VFR
ex.Suzuki Intruder
ex.KTM 250GS
ex.Suzuki 125TS
ex.Helkama Raisu
ex.Suzuki PV
Victoryhan oli lähes täysin turha Indianin oston jälkeen. Kategorialtaan samoja pyöriä poislukien Empulse, jolle pitää taas keksiä uusi nimi. Varmaan toimisi hyvin Polariksen brändin alla.
Povasin näin käyvän sinä päivänä kun näin ensimmäisen Victoryn livenä silloisessa Espoon BW:ssä. Pelihän on varsin laadukkaasti valmistettu ja kaikin puolin ok mopo, jos kuka moisesta tyylistä tykkää. Mutta itse näin ongelmana heti alkuun sen että kustom mopoilun idea on juuri siinä että laite kustomoidaan omistajan toimesta, omistajan mielihalujen mukaiseksi uniikiksi kappaleeksi. Tätä filosofaa ei tue se että sellainen ostetaan valmiksi tehtynä, ja erityisesti se että samanlaisen voi ostaa valmiina tuhat muutakin kuluttajaa. Erikoismaalaus ei ole enää erikoinen, jos samanmoisia keikkuu jokaisen jälleenmyyjän akkunassa. "Köyhän miehen harrikka" stigmasta ei pääse eroon, ei sitten millään.
Toisekseen HooDee, jonka "kaatajaksi" mallisto luotiin, on krouvimpana valmisteena enemmän rakentajan mieleen. Ne jotka eivät rakenna vaan tyytyvät omistamaan vehkeen sellaisenaan, eivät etsi tusinamaalattua chopperia. Oma lukunsa on sitten kaupallisesti se että pienet markkinat eivät synnytä samanlaista erikoisosien jälkimarkkinateollisuutta kun mihin "se ainut aito" peli on vuosikymmenen saatossa yltänyt.
surullista erityisesti Victoryn ostaneille, koska halutuksi klassikoksi laite ei meidän elinaikana nouse ja jälleenmyyntiarvo ikävä kyllä ottaa aina kuokkaa kun valmistus lakkautetaan.
Korostan että ylläoleva on vain oma henkilökohtainen näkemykseni asiasta, joka perustuu konekaupan parissa vietettyjen vuosien tuomaan näppituntumaan.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Taitaa Victorylla olla perustekniikka kaikissa versioissa "kohdillaan," varsinkin
luotettavuuden ja ylläpidon suhteen.....
Mutta joka ainoa versio jättää viereensä "raapimaan".....
IHAN JEES.... MUTTA TÄSSÄ ON JOTAIN.... JOTAIN PAHASTI PIELESSÄ
Eikä asiasta saa oikein millään kunnon otetta.
Kun monta vuotta, ihan huvikseen, on mopokaupoissa pysähtynyt noiden viereen
tapailemaan sitä "pielessä olevaa".....
ja kerta toisensa jälkeen päätyy samaan:
Ihan kiva mutta..... Pitäis purkaa kaikki tuohon "ripustettu" helvettiin ja
aloittaa alusta ihan vaan "rullaavasta" rangosta.
Ei ole tuo GW:n "tutkielma" näin ollen ole mitenkään kaukana "ongelman ytimestä".
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
henkilökohtaisesti en oo kyl ikinä noista Victoryista tykänny ,jotenkin ne on väkisintehdyn näköisiä, mutta aina on huono juttu jos joku merkki loppuu tai katoaa...
ei noita Viccejä kyl jenkkireissulla osunut kohdalle ensimmäistäkään ,et ei se sielläkään mikään menestys ole ollut ja aika vähän näkyi muitakaan , joskin jokunen inkkari sentään![]()
vaikka onhan noissakin omat erikoisuutensa, toiset tykkää, toiset ei..
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout