Tervehdys taas,
pähkäily jatkuu uuden pyörän osalta, mutta en oikein netistä ole löytänyt mitä eroa 08 ja 09 pyörissä on, jos ei ABSeja lasketa, ne kun taitavat olla vain 09 pyörissä?
Luin, että osassa 2008 pyörissä oli moottoriöljyn kanssa ongelmia ja joidenkin nettitarinoiden mukaan jopa moottoreitakin vaihdettiin eli onko jotain tapaa, jolla tietäisi että tietty 2008 on ok ja onko 2009 pyörät tältä osin varmoja pelejä?
Ja onko 08 ja 08 moottorit samoja?
Kiitokset taas!
Bike Worldissä ainakin sanoivat, että uudet värit ovat ABSien lisäksi ainoa muutos.
Hondalla on 4v tehdastakuu ja BW pistää siihen vielä vuoden päälle, eli kai sen 08:nkin uskaltaisi ostaa. Mulla ei ole perushuoltojen lisäksi tehty muuta kuin vesipumpun letkuliitoksen klemmarin vaihto. Se on varmaan 09 mallissa lähtökohtaisesti oikeanlainen.
Jotain pientä taitaa olla myös vilkuissa ja rekkarikilven taustahässäkässä. En kyllä ihan 100- varma ole noista, mutta näin muistelisin.(Pectusfortuna @ Touko. 26 2009,10:44) kirjoitti
Hondahan ei tunnetusti parannuksista aina kerro, joten muutakin saattaa erona olla 08/09-malleissa.
.
Olen antanut kertoa itselleni, ettei niissä ole mitään eroa koneessa. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää silloin, että joidenkin epäilyttävien osien kohdalla laadunvalvontaa tai valmistusprosessia on säädetty paremmin kohdalleen. Tosin sama takuu molemmissa.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.