Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Mitä oireita tulee, jos pakoventtiili on poikki??
    A.Mensio is riding GT 650 Fighter...
  2. #2
    Turkulainen kiintiöpaha ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Kone kilkkaa, pitää jumalatonta ääntä ja kolinaa jollei heti leviä...
    Aiheuttaa suurta tuhoa kanteen, mäntään ja tod.näk. myös sylinterin seinämiin. Seuraa koneremppaa, kannen työstö ja männän vaihto sekä uusi pakovena minimissään...
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  3. #3
    Kuulostaa tutulta kiitos
    A.Mensio is riding GT 650 Fighter...
  4. #4
    Turkulainen kiintiöpaha ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    No onnea ei se mitään muuta vaikka olisi imuvena tai muuta vastaavaa, osanottoni...
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  5. #5
    Oireet; ei jaksanut pyöriä ympäri asti, ei tietenkään käynytkään..
    Jälki taasen:





    Halpaa huvia.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  6. #6
    Lainaa (TunturiTT @ Touko. 22 2009,09:58) kirjoitti
    Oireet; ei jaksanut pyöriä ympäri asti, ei tietenkään käynytkään..
    Mitähän alakerrasta löytyy, jos mäntä ei ole sopinut käymään ylhäällä? Meneekö noi kiertokanget miten herkästi mutkalle?

    Osanotot joka tapauksessa. Vmäistä hommaa näin kesän kynnyksellä.
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 22 2009,10:45) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Touko. 22 2009,09:58) kirjoitti
    Oireet; ei jaksanut pyöriä ympäri asti, ei tietenkään käynytkään..
    Mitähän alakerrasta löytyy, jos mäntä ei ole sopinut käymään ylhäällä? Meneekö noi kiertokanget miten herkästi mutkalle?

    Osanotot joka tapauksessa. Vmäistä hommaa näin kesän kynnyksellä.
    Tuo tapahtui kaksi vuotta sitten, toukokuun alussa. Piristi kummasti..
    Kiertokanki meni kierteelle, eli alatapin ja ylätapin keskiakselit sojottivat n.5-7 astetta eri suuntiin. Kansi meni myös rikki, korjauskelvottomaan kuntoon. Tai ehkä siitä vielä kannen hitsailisi jne.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)