Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 74:sta
  1. #31
    Lainaa (ek@ @ Touko. 21 2009,13:00) kirjoitti
    Siitä tulikin mieleen, että liian pienet tilannenopeudet ovat hengenvaarallisia moottoripyörällä. Täytyy muistaa jatkossa olla varuillaan pitkät päällä häikäisevistä idiooteista, koska takana tuleva voi ajaa sokaistuna päälle, tai sitten pitäisi jatkuvasti ajaa suurempaa tilannenopeutta kuin muut.
    Ilmeisesti ylivoimaisen vaikeaa keksiä mitään järjellistä sanottavaa?

    159 viidenkympin alueella on, anteeksi vain, kohtuullisen idioottimainen temppu, vaikka siihen mitä asianhaaroja koettaisi etsiä.

    Mutta samanhenkisten ymmärrys ainakin on selvästi rajaton.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  2. #32
    Ilmeisesti osaat kaivaa minulle jostain sen kommentin, jossa puhun yhtään mitään 159km/h vauhdeista. Tyypilliseen tapaasi tunget sanoja muiden suuhun. Ilmeisesti oli piikki lihassa, kun mielestäsi pitkillä ajelu on sinulle ihan sallittua sinun harkintasi mukaan, vaikka laissa olisi mitkä pykälät. Toisaalta sama asia ylinopeuden suhteen takaa suhteettomat jeesustelut ja tekoviisaat kommentit itsestään selvistä asioista.
    Dixi et animam levavi
  3. #33

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Mä en kyllä käsitä miten voi vaarantaa liikennettä suoralla ja tyhjällä tiellä? Ymmärrän kyllä jos olisi ajanut torin läpi ja pujotellut mummuja 150kmh vauhdissa niin olisi vaarallista ja vaarantamista, mutta miten vitussa voi vaarantaa jotain numeroitua peltimerkkiä ja sinkittyä tolppaa pientareella kun tiekin on vielä suora?

    EDIT: nyt mä hokasin! se on se epäjumalan kuva josta varoitettiin raamatussakin



    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

    Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
  4. #34
    Tässä nähdään oivallisesti se, ettei vetomieskerhoa oikeasti kiinnosta ajoturvallisuus. Kaikki pahimmatkin ylilyönnit menee nimittäin läpi ihan kuin ei mitään.

    Ai niin, ja kun eihän toki tämä tällainen edes vielä mitään, hyvä kun on kakkosvaihdetta ehtinyt saada tupaan. Ja mitähän vielä.

    Kehnonlaiset eväät lähteä vaatimaan esim. rangaistusten kohtuullistamista, ja oman järjenkäytön lisäämistä arviointeihin, kun ei sitten kuitenkaan löydy tällä ajonopeuksien saralla oikeastaan mitään, minkä olisitte itse valmiita tuomitsemaan.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  5. #35
    No kylläpä jumalanpoikaseurakuntaa jälleen lapsettaa.
    Dixi et animam levavi
  6. #36
    Lainaa (pecha @ Touko. 21 2009,15:03) kirjoitti
    Tässä nähdään oivallisesti se, ettei vetomieskerhoa oikeasti kiinnosta ajoturvallisuus. Kaikki pahimmatkin ylilyönnit menee nimittäin läpi ihan kuin ei mitään.

    Ai niin, ja kun eihän toki tämä tällainen edes vielä mitään, hyvä kun on kakkosvaihdetta ehtinyt saada tupaan. Ja mitähän vielä.

    Kehnonlaiset eväät lähteä vaatimaan esim. rangaistusten kohtuullistamista, ja oman järjenkäytön lisäämistä arviointeihin, kun ei sitten kuitenkaan löydy tällä ajonopeuksien saralla oikeastaan mitään, minkä olisitte itse valmiita tuomitsemaan.
    Jos tossa oikeasti on tyhjä tie sekä rantaa vieressä ja muutenin harvaliikenteinen tie niin en ymmärrä miks tossa on 50 rajotus. En tiiä miten paljon on ollut liikennettä tuohon aikaan kun kaveri on vetänyt. Kaippa se olisi otsikoitu jos kaveri ois tuolla vauhdilla ohitellut kotiloita tai muuta liikennettä. Jos oikeesti tiellä voisi olla vaikka se 80 rajoitus kuten niin uskoisin voivan olevan kun lukee noita sikäläisten kommenttaja kyseiseltä pätkältä niin ylitystä ei olisi tullut kuin 79kmh.

    Mut jos aivan tyhjä tie ja viidenkympin rajoitus ja sopivaa mutkapätkää niin se on oikeusmurhaa se viidenkympin rajoitus siinä ellei sitten ole asutusta ja paljon kevyttäliikennettä väylällä. Mutta kun ei tiedä kaikkia faktoja niin ei oikein pysty enempää kommentoimaan. Pitää olla aika reikäpää, jos 50 alueella muun liikenteen seassa missä on myös kevyttä liikennettä vetää tota vauhtia. Veikkaan, että on ollut hyvä keli ja hyvä sää kaveri on huomannut että onpas rauhallista pätkällä ja hieman ottanu reippaammin kunnes gyyt olleet tutkaamassa.
    Kawasaki ER-6n -06
  7. #37
    Lainaa (pecha @ Touko. 21 2009,15:03) kirjoitti
    ...kun ei sitten kuitenkaan löydy tällä ajonopeuksien saralla oikeastaan mitään, minkä olisitte itse valmiita tuomitsemaan.
    En kyllä itse välttämättä laskisi itseäni vetomieskerhoon. Jos pääsyvaatimukseksi riittää se, että olen kanssasi eri mieltä lähes joka asiasta, niin sitten ehkä...

    Meillä Suomessa on tuomioistuinlaitos, joka huolehtii kansalaisten tuomitsemista. Siihen ei tarvita minua, vetomiesryhmittymää, eikä sinuakaan. Kovin hanakasti olet heittämässä ensimmäistä kiveä, vaikka et ole itsekään synnitön.
  8. #38
    Tossahan on ihan hyvä suora jossa narautella tuskin juuri kukaan koskaan liiku tolla tiellä ja se rajotuskin on ollu vielä joku vuosi sitten 60.tiiä sit miks muutettu?!siitä leirintäalueen jälkeen alkaa ihan hyvä pätkä aina petäjävedelle saakka
    YZF1000R
  9. #39
    Jyväskylän torille tuollainen kaahari häpeäpaaluun ja kivitettäväksi!
    On se hyvä, että jotkut ovat kärppänä valmiina kun ylinopeuskortti välähtää.
    636 -> 998
  10. #40
    Lainaa (Eki- @ Touko. 21 2009,15:58) kirjoitti
    Jyväskylän torille tuollainen kaahari häpeäpaaluun ja kivitettäväksi!
    On se hyvä, että jotkut ovat kärppänä valmiina kun ylinopeuskortti välähtää.
    niin ja kädet poikki niin ei tarvi enää ajella
    YZF1000R
  11. #41
    Lainaa (Bali Sunset @ Touko. 21 2009,15:28) kirjoitti
    Ihmisen mielikuvitus on rajaton. Aatellanpas jos polliisi ei olisikaan ollut siellä tutkansa kanssa? Mitä olisi tapahtunut?
    1.Ei mitään
    2.Kaveri olisi ajanut kotiinsa,nainut ja syönyt
    3.Polliisi olisi juonut kahvia absilla ja lähtiessään ottanut pakillisen kaljaa illaksi ja mennyt akan kanssa saunaan ja nainut
    4.Amazonian viidakosta ei olisi kaadettu sitä puuta josta tehtiin se paperimassa johon kirjoitettiin tuollainen harhakuva jota ei oikeasti edes tapahtunut,tuuli siellä asvaltilla vain puhalteli ja pientareella leppäkerttukin oli yhdynnässä.

    Näihin tunnelmiin ja tähän krapulaan onkin hyvä lopettaa ja poltella belmondo
    Jaahah, siitä vissiin taas puhe mistä puute.

    Tulipas mieleen, luin joku aika takaperin Teknarista eräästä viime vuosien mp-kuolonkolarista, joka tapahtui juuri 50 km/h alueella.

    Se oli niinkin klassinen tapaus, että autoilija (=puusilmä, toim.huom) tuli sivutieltä tälle viidenkympin tielle, jonka jälkeen motoristi poistui melko pitkän ja näyttävän ilmalennon päätteeksi tästä maailmasta, pyöränsä sijoittautuessa auton kyljestä sisään. Autokuski taisi selvitä melko vähin vammoin.

    Vauhtia mp:llä arvioitiin olleen vähän toistasataa, eli ei näillä foorumeilla vielä paljon mitään. Todennäköisesti vielä vedon alkuvaiheessa 1-vaihteella. Mp-kuski tuomittiin postuumisti syypääksi tapahtuneeseen.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  12. #42
    Lainaa (Matso @ Touko. 21 2009,13:13) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Touko. 21 2009,13:00) kirjoitti
    Siitä tulikin mieleen, että liian pienet tilannenopeudet ovat hengenvaarallisia moottoripyörällä. Täytyy muistaa jatkossa olla varuillaan pitkät päällä häikäisevistä idiooteista, koska takana tuleva voi ajaa sokaistuna päälle, tai sitten pitäisi jatkuvasti ajaa suurempaa tilannenopeutta kuin muut.
    Hyvänä esimerkkinä on kun erään naispuoleisen alottelevan motoristin kanssa ajettiin tuolla virolahden puolella.

    Tiellä oli vähän liikennettä ja rajoitus 60 km/h..noh siinä hieman yritettiin tuota kallistus kammoa poistaa ja hän ajoi omaa rauhallista tahtia 50-60 km/h mittarinopeutta kunnes auto tuli aivan perään kiinni.

    Likka antoi tietä (ajoi oikeassa reunassa ja auto siitä sitten samaa kaistaa ohi (tämä toistui pari kertaa) siis autot ajoivat sen +10 km/h rajoituksesta, ja kyllähän sen tietää miten autot yleensä mopot ohittaa jos mahdollisuuden siihen saavat.

    Jeps..lopputulos oli se, että jatkuva "tarkan" nopeuden seuraamminen ja tien antaminen johti pieneen lipsahdukseen asfaltin reunalta pois kun jaktuvasti tuli autoa ohi läheltä ja sattui "säikähdys". mukkelis makkelis ruohikolle ja onneksi ei käynnyt mitään.

    Tuon jälkeen meille on turha tulla selittää hevon paskaa mistään nolla toleransseista ja pieneen ylinopeuksien vaikutuksesta liikenne turvallisuuteen.

    Nokkaan pitäs vetää niitä autoilijoita suorilta käsin jotka perään tulevat puskuriin ja ohitavat samalta kaistalta, tai sitten pitää itse sellaista vauhtia että kotilot ei tule ohi (ellei nyt siten joku teinix bmw välttämättä ole Special stagella).
    ai kukaan ei koskaan roiku prätkällä jonkun auton perässä ?

    oikeesti miten te jaksatte vuodesta vuoteen näit samoja juttuja tääl vatvoo ?

    menkää vaikka
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
  13. #43
    No ei tuotakaan olisi tapahtunut, jos olisi ollut enemmän vauhtia. Alinopeus tappaa - tai tekee ainakin kipeätä.
    Dixi et animam levavi
  14. #44
    Lainaa (Pedaali @ Touko. 21 2009,00:56) kirjoitti
    Lainaa (Aurinkorinteen asfalttisoturi @ Touko. 21 2009,00:23) kirjoitti
    Aivan oikein paskaa puhuin. Mutta tarkoitin näitä nyky *kyykkyjä , että pienellä ranneliikkeellä kortti lähtee. voi käydä kelle vaan meistä kukkahattuilijoista
    Ei voi.
    Tuollainen on aina tahallista, ei ole kyse vahingosta.
    Kannattaa ajella H-D:lla tai ylipäänsä jollain kustomilla lähiötyömatkat yms hitaiksi rajoitetut mutkatiet. Sillä on mukavaa ajaa hiljaakin eikä "vahinkoja" satu niin helposti.

    Jos ei kyykyllä saa rannetta pidettyä aisoissa 50km/h alueella, niin siitä seuraa usein jossain kohtaa automaattisesti siirtyminen kortittomana moposkootteriin, jolla taas nopeudet ei nouse yli sallitun
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  15. #45
    Lainaa (vuutainen @ Touko. 21 2009,16:30) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Touko. 21 2009,13:13) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Touko. 21 2009,13:00) kirjoitti
    Siitä tulikin mieleen, että liian pienet tilannenopeudet ovat hengenvaarallisia moottoripyörällä. Täytyy muistaa jatkossa olla varuillaan pitkät päällä häikäisevistä idiooteista, koska takana tuleva voi ajaa sokaistuna päälle, tai sitten pitäisi jatkuvasti ajaa suurempaa tilannenopeutta kuin muut.
    Hyvänä esimerkkinä on kun erään naispuoleisen alottelevan motoristin kanssa ajettiin tuolla virolahden puolella.

    Tiellä oli vähän liikennettä ja rajoitus 60 km/h..noh siinä hieman yritettiin tuota kallistus kammoa poistaa ja hän ajoi omaa rauhallista tahtia 50-60 km/h mittarinopeutta kunnes auto tuli aivan perään kiinni.

    Likka antoi tietä (ajoi oikeassa reunassa ja auto siitä sitten samaa kaistaa ohi (tämä toistui pari kertaa) siis autot ajoivat sen +10 km/h rajoituksesta, ja kyllähän sen tietää miten autot yleensä mopot ohittaa jos mahdollisuuden siihen saavat.

    Jeps..lopputulos oli se, että jatkuva "tarkan" nopeuden seuraamminen ja tien antaminen johti pieneen lipsahdukseen asfaltin reunalta pois kun jaktuvasti tuli autoa ohi läheltä ja sattui "säikähdys". mukkelis makkelis ruohikolle ja onneksi ei käynnyt mitään.

    Tuon jälkeen meille on turha tulla selittää hevon paskaa mistään nolla toleransseista ja pieneen ylinopeuksien vaikutuksesta liikenne turvallisuuteen.

    Nokkaan pitäs vetää niitä autoilijoita suorilta käsin jotka perään tulevat puskuriin ja ohitavat samalta kaistalta, tai sitten pitää itse sellaista vauhtia että kotilot ei tule ohi (ellei nyt siten joku teinix bmw välttämättä ole Special stagella).
    ai kukaan ei koskaan roiku prätkällä jonkun auton perässä *?

    oikeesti miten te jaksatte vuodesta vuoteen näit samoja juttuja tääl vatvoo ?

    menkää vaikka *
    vitustako mä sun ajotottumuksista tiedän, mun puolest voit roikkua vaikk 30cm päästä jonkun puskurista ja kolauttaa seuraavassa jarrussa pusikkoon tai konttiin.
    Ja en sun sisälukutaidosta oikein ole perillä mitä oikein horiset.

    Itse mielelläni pidän hieman rakoa...eteen ja taakse...katsos kun sitä usein voi itse vaikuttaa siihen ajoon.

    Sana turvaväli on varmaan sulle täysin tuntematon.

    Ja vuodesta toiseen..tota?? tosta sun liittymäpäivästä voi jo jotain päätellä joten ei muuta kun hyvää roikkumista sulle.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  16. #46
    Lainaa (HeavenSB @ Touko. 21 2009,15:20) kirjoitti
    Mut jos aivan tyhjä tie ja viidenkympin rajoitus ja sopivaa mutkapätkää niin se on oikeusmurhaa se viidenkympin rajoitus siinä ellei sitten ole asutusta ja paljon kevyttäliikennettä väylällä. Mutta kun ei tiedä kaikkia faktoja niin ei oikein pysty enempää kommentoimaan.
    ...tuolla tiellä Jämsänkoskelta lähteissä tuota 50-60km rajotusta riittää usseita kilometrejä...täytyy oikein pinnistellä ettei vauhti karkaisi, kun normaalisti liikennettä vähän, josko nyt ylleensäkhän kethän sielä vasthan tullee. Ja tosihhanki ihan mukavaa tieprofiilia tuossa.

    En ole tarkemmin miettiny, vaikka monesti tuota kautta ajellukki, mutta oisko sielä mahollisesti ns. "vaarallisia liittymiä" pihoilta/mökeiltä?

    edit: ...ja vaikka niitä oliski, niin tuskinpa ainakhan paikalliset niillä kohilla kääntäis...



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  17. #47
    On näköjään samalla paikkakunnalla tapahtunut oikeakin liikenteen vaarantaminen:

    Puusilmä Jämsässä

    Tuossa tapauksessa on tuskin pelkoa, että konkreettisen onnettomuuden aiheuttajalta otettaisiin kortti pois.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  18. #48
    Lainaa (vetomies @ Touko. 21 2009,20:14) kirjoitti
    On näköjään samalla paikkakunnalla tapahtunut oikeakin liikenteen vaarantaminen:
    Uutisessa ei tosin kerrota kumman vika pussaus oli.
    Retired
  19. #49
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 21 2009,20:17) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Touko. 21 2009,20:14) kirjoitti
    On näköjään samalla paikkakunnalla tapahtunut oikeakin liikenteen vaarantaminen:
    Uutisessa ei tosin kerrota kumman vika pussaus oli.
    Jos ei selvinnyt, niin selvennetään: mp ajoi vt9:ää TRE-JKL. Kotilo tuli sivutieltä kylkeen/eteen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  20. #50
    Tässä lienee kyseessä poliisin rahastuspiste. Hyvälle suoralle on laitettu järjettömän alhainen nopeusrajoitus, jotta sitä mahdollisimman harva noudattaisi. Suoran päästä on sitten hyvä kerätä piiloveroa valtion pohjattomaan kirstuun.
    Bussi 08
  21. #51
    Lainaa (vetomies @ Touko. 21 2009,20:21) kirjoitti
    Jos ei selvinnyt, niin selvennetään: mp ajoi vt9:ää TRE-JKL. Kotilo tuli sivutieltä kylkeen/eteen.
    Se ei kerro sitä kummassa syy oli. Saattoi olla vetomies kokeilemassa tyhjällä tiellä vieläkö ottaa kolmosella kakssataa.

    (Ja ei, en väitä mitään, kunhan sanoin ettei uutisessa kerrota syyllistä onnettomuuteen.)



    Retired
  22. #52
    Kannattaa lähtee ajamaan senverran pitkii lenkkei, et on varaa ajella muutama kilometri 50-60 aluetta rajotusten mukaan, edes suurinpiirtein,vaikka olis ainoa ihminen maailmassa.
  23. #53
    Se etta tie olot nayttavat paremmilta kuin nopeusrajoitus antaa ymmartaa ei tarkoita etteiko se rajoitus olisi syysta.
    Ei siita ole kauaa kuin tuossa lahella yhdella vilkkaasti liikenoidylla ja kohtuukuntoisella tiella laskettiin nopeusrajoitusta reilusti. Syyna jatkuvat pikkukolarit ja viimeisena niittina kuolonkolari.
    Toisaalla taas rajoitusta tiukennettiin kun vahintaan kerran kuussa joku otti yhteen peuran kanssa.
    Kolmannessa paikkaa paikalliset kokivat liikenteen vaaralliseksi ja kylayhteison painostuksen jalkeen vaihtui tikkarit.

    En tunne kyseessa olevaa paikkaa, ehka olen ajanut ohi tai sitten en, mutta ne tieolot kuitenkin useimmiten nayttavat hiukan erillaisilta kun aikansa istuu siina tien reunalla sen sijaan etta huitasee 150 lasissa ohitte..
  24. #54
    Lainaa (Nro:13 @ Touko. 21 2009,16:27) kirjoitti
    Mitä se kenellekään kuuluu ketä avaa ja missä?
    No tuntuu kuuluvan. Täältähän niitä itkuja saa lukea lähes päivittäin.
    Byhyy, kun taas tuli sakot ja bääää, kun on taas nopeusrajoitukset ihan väärin ja sniff snifffff, kun puusilmäautoilija sitä ja tätä ja miks just mä en saa avata sillon ku haluan, byhyyyy *
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  25. #55
    Lainaa (Pedaali @ Touko. 21 2009,21:10) kirjoitti
    Lainaa (Nro:13 @ Touko. 21 2009,16:27) kirjoitti
    Mitä se kenellekään kuuluu ketä avaa ja missä?
    No tuntuu kuuluvan. Täältähän niitä itkuja saa lukea lähes päivittäin.
    Byhyy, kun taas tuli sakot ja bääää, kun on taas nopeusrajoitukset ihan väärin ja sniff snifffff, kun puusilmäautoilija sitä ja tätä ja miks just mä en saa avata sillon ku haluan, byhyyyy *
    Tuntuuhan nuo tosiaan kuuluvan, kun joku tällaisenkin topicin aloitti.
    HD Sgs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  26. #56
    Lainaa (hyeena @ Touko. 21 2009,20:55) kirjoitti
    Se etta tie olot nayttavat paremmilta kuin nopeusrajoitus antaa ymmartaa ei tarkoita etteiko se rajoitus olisi syysta.
    Tuo on täsmälleen totta ja koska osa rajoituksista on todella aiheellisia, ei niiden sanomaa kannattaisi pilata paiskomalla pelleilytikkareita ympäri korpia. Vrt. Pekka ja susi.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  27. #57
    Lainaa (hyeena @ Touko. 21 2009,20:55) kirjoitti
    ...Kolmannessa paikkaa paikalliset kokivat liikenteen vaaralliseksi ja kylayhteison painostuksen jalkeen vaihtui tikkarit...
    Tästä tuli mieleen tapaus Raisiosta 90-luvun alkupuolelta. Siellä yhden omakotitaloalueen asukkaat olivat käärmeissään, kun alueella oli 50 km/h rajoitus ja alueella asui paljon lapsiperheitä. Muutama puuhamies rupesi tosissaan hakemaan muutosta asiaan; alueen asukkailta kerättiin nimiä addressiin, jossa vaadittiin paikalle 30 km/h aluerajoitusta. Idea sai niin laajan kannatuksen, että asukkaiden tahtoon suostuttiin.

    Uusi kolmenkympin rajoitus oli ollut pari kuukautta voimassa, kun poliisi päätti eräänä päivänä mennä paikalle suorittamaan nopeusvalvontaa. Haaviin jäikin kymmeniä kaahareita, joita sakotettiin. Huvittavaksi asian tekee se, että jokaisen sakotetun nimi löytyi mainitusta addressista.
  28. #58
    Moni unohtaa joko vahingossa tai tahallaan sen jo mainitun asian, että vaikka tiellä olisi ollut rajoituksena 60, 80 tai 100, kaveri ajoi silti melkoista überscheissea.
    * Arctic Ranger *
  29. #59
    Lainaa (Pedaali @ Touko. 21 2009,00:56) kirjoitti
    Lainaa (Aurinkorinteen asfalttisoturi @ Touko. 21 2009,00:23) kirjoitti
    Aivan oikein paskaa puhuin. Mutta tarkoitin näitä nyky *kyykkyjä , että pienellä ranneliikkeellä kortti lähtee. voi käydä kelle vaan meistä kukkahattuilijoista
    Ei voi.
    Tuollainen on aina tahallista, ei ole kyse vahingosta.
    Kertokaapas mitä merkitystä sillä on kenenkään kannalta menikö vahingossa vai tahallaan?

    Tämähän on vähän kuten "en nähnyt" -kortti. Eihän se varmaan ketään haittaa jos ei näe mutta ajaa vaan?
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  30.  
  31. #60
    Mutta noita nopeusrajotuksia pystyy ite säätelee kohtuu hyvin. Tai ainakin yks tuttu kaato tosta yhestä välistä noi 50 rajotus tikkarit nii silloha siihen tulee 80 alue. Kukaa niitä ei ylös nostele kun luulee et virkavalta tarkotuksella ottanu pois Mut kyl ne on taas siin pystys, mut pysy ainakin yli puol vuotta nopeus rajotus korkeempana, mikä säästi aikaa ja paljon!
    --GsxR:iä--
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen