Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 115:een 115:sta
    Juuri eilen näin kaverin tallissa tuollaisen shinko merkkisen etusen, alle ei laita koska takanen oli "räjähtänyt" vajaa 100km:n jälkeen
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
    Sekä edessä, että takana 005:set. Kokemusta vasta n 100 km kuivalla kelillä, laillisilla nopeuksilla. Ei valittamista. Rengasonlinesta yht. 164 e kotiin tuotuna.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

Sateella olis havaittavissa Shinkon 005:lla huonosti pitoa, verrattuna Pirelli Diabloon. Samoin jotenkin kylmänä tuntuis liposelta, lämpimänä toimii kuivalla mutkapätkällä hyvin.

Jatkan tuon jälkeen kyllä Pirelli linjalla.
    KTM 690SM
    Sateella kovin liukas, saa tarkkana olla. Tulihan ostettua eka ja vika shinko
    Elä ja anna muiden roudata.
    Laittakaa renkaan malli esille kun kirjoitatte, niin saadaan jotain selvyytta asioihin. 005 itellä edessä, ja hyvin on pitoa riittänyt, kulutuskestävyys ei ehkä paras mahdollinen. Mutta onhan toi hintakin jokseekin kohdillaan. 5500 kilsaa tullut ajeltua, ja pikkasen lähtenyt laikulle kulumaan, mutta ei vielä paha. Voisin laittaa uudestaankin.
    Hajapusanisti
    Shinko 009-setti kawan alla, paremmin pitää kaikissa olosuhteissa ja varsinkin sateella kuin edellinen BT 021, etenkin eturengas. Ja vaikka nyt on ollut sadetta ja noin +10, ei lipsumisia ole tullut suht rivakallakaan kiihdyttämiselä tai jarruttamisella, eikä märillä mutkateillä. Bridgestoneilla sai näillä samoilla ajotavoilla lämpimämmällä kesäkelillä luistoja aikaan, etusella jopa kuivalla. Pyöränä ZRX1200.
    Kimmo, ER-12
    Tulipa laitettua smotoon taakse shinkon 011 160/60 17 koossa. Katotaan miten pelaa ihan normi ajelus.

*)Jusu:
    noin päällisin puolin tuntu ja asentaja sano että ihan hyvä oli laittaa päälle

Taitaa vähän ny minua väsyttää.....
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Mitenkään puuttumatta kyseiseen rengasmerkkiin, kun ei ole omia kokemuksia.

Jenkeissä oli tänä talvena ollut takaisinkutsu Shinko-renkaille asennusliikkeiden kautta. Isompiin customeihin, joihin oli Shinko asennettu, vaihdettiin jonkun toisen valmistajan(muistaakseni ainakin Avon) rengas tilalle.
    Ei ollut merkitystä, paljonko oli ajettu, vaihdettiin veloituksetta uusi toisen merkkinen tilalle.

Olisiko ollut valmistajan määräämä takaisinkutsu>tiedä sitten...
    Honda Valkyrie SuperCharged
    Lainaa (jmhonka3 @ Kesä. 05 2009,10:13) kirjoitti
    Normiurpo kun ei ymmarra muuta, kuin tunnettujen brandien mainospuheita.
    Minäpä olen urpo: ostin Michelinin renkaat ja niissä luki "Made in Thailand". Sitten päätin siirtyä kotimaisiin talvirenkaisiin ja kyljessä komeilikin "Made in Russia".
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Lainaa (vetomies @ Maalis. 03 2011,14:20) kirjoitti
    Lainaa (jmhonka3 @ Kesä. 05 2009,10:13) kirjoitti
    Normiurpo kun ei ymmarra muuta, kuin tunnettujen brandien mainospuheita.
    Minäpä olen urpo: ostin Michelinin renkaat ja niissä luki "Made in Thailand". Sitten päätin siirtyä kotimaisiin talvirenkaisiin ja kyljessä komeilikin "Made in Russia". *
    Samaa itsekin syksyllä ihmettelin, ostin rengasliikkeestä kotiloon aidot kotimaiset hakkapeliitat... renkaan kyljessä lukee Made in Russia..
    mites onko kellään tästä kokemusta?
    Olis 100euroa dk motorcyclessä + postikulut.
    Maxxis Supermaxx Sport Singles

Maxxis introduces its latest high performance sport bike tire to its product lineup- the new Presa Sport MA-PS. It features an advanced tread pattern and distinct, angular profile to allow quick, precise, and responsive handling. The silica compound, formulated for optimum traction in dry and wet conditions, allows for cooler running temperatures and maximum grip on both the track and street. Further, the revolutionary radial carcass uses monospiral KevlarTM construction to maintain tire uniformity at high speeds. The new Presa Sport is a sport bike tire executing track day performance.
    High performance radial tire designed for the occasional track day, and aggressive street rider
    Innovative tread design provides outstanding handling and cornering performance
    Silica compound provides traction when you need it most
    New carcass provides greater rider feedback
    http://www.dkmotorcycles.com/?sectio....rency=2
    Lainaa (pviittala @ Maalis. 03 2011,18:18) kirjoitti
    mites onko kellään tästä kokemusta?
    Olis 100euroa dk motorcyclessä + postikulut.
    Maxxis Supermaxx Sport Singles
    Kalliit postikulut, kuluineen pari näyttäis maksavan 230,-
    Itselläni on alla Shinkon r009 about 5500km ajettu ja ihan hyvän tuntuinen rengas.Radalla käyty kerran ja siellä omanaisuudet riitti ainakin omaan vauhtiini.Radalla joku muukin ajeli shinkolla ja oli tykännyt,kuulemma entinen Yokohama toi Shinko.

Shinkoa ostan jatkossakin.
    Lainaa cerperos kirjoitti Katso viesti
    Itselläni on alla Shinkon r009 about 5500km ajettu ja ihan hyvän tuntuinen rengas.Radalla käyty kerran ja siellä omanaisuudet riitti ainakin omaan vauhtiini.Radalla joku muukin ajeli shinkolla ja oli tykännyt,kuulemma entinen Yokohama toi Shinko.

Shinkoa ostan jatkossakin.
    Käsittääkseni Continental on jotenkin naimisissa tuon Shinkon kanssa.Odotan tulisiko sieltä jotain karkeampaa kumia,tyyliin TKC 80 joka sopisi soratiekuskeille.
    Lainaa antti kirjoitti Katso viesti
    Ja minulla on ollut autossani nokialaiset joissa luki Polynesia..
    Omat Tourancetkin muistaakseni myös Brassit.
    Toyotat taitaa tulla Turkista ja Nissanit Englannista.
    Ja turkkilaiset kasaa saksalaiset autot.

Eipä taida valmistusmaa sinänsä kertoa yhtään mitään.
    Ja tuote on suomalainen jos se on suunniteltu suomessa(Karhun lenkkarit mm.) ..
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    Miulle paikalinen paja laitto mennä-keväänä alle Shinkot, olen ollut todella tytyväinen, takana seitsemisentuhatta kilometriä ja olen edelleen tyytyväinen. Toimii hyvin matka-ajossa (70% asfalttia ja loput soraa) , ei urat paljoa heilauttele.
    Sadekelin toimivuudesta tai radasta ei kokemuksia.
    Yamaha xj750
    Itsellä alla Shinko 011 Verge 120/70/17 etunen ja 160/60/17 takanen viimeiset n. 20 000 km (huom. kaksikymmentätuhatta kilometriä). Suzuki GSX600F.

Aivan lyömättömän hyvä sport-touring rengas kevyempään ratakäyttöön ja bitumille. 20 000km jälkeen lähes uudenveroiset (mitä nyt perkeleen kantikkaat ja pintakerros alkaa rakoilemaan rungosta kuvioinnin reunoilta). Hyvä pito puhtaalla asfaltilla, mutta pito sora/kura/muta/vesi-pohjalla erittäin huono (näkeehän sen jo kuvioinnista). Silti vastustaa vesiliirtoa kiitettävästi suoraan ajaessa (olen ajanut n. 1-2cm syvistä järvistä motarinopeutta ja olen vielä hengissä), kääntyminen, jarrutus, kiihdytys puolestaan ei.

Tilasin juuri uudet renkaat vain paremman märkäpidon takia, Vergeillä ajaisi vielä arviolta 5-10 tuhatta kilometriä...?
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
    Laitappa ihan kuva 20tkm ajetusta uudenveroisesta renkaasta,joka on kantikas ja pinta repeilee irti
    Drz
    Luetun ymmärtäminen.
    lähes uudenveroiset
    Ainoat asiat joista huomaa että on yli 1000km ajettu on nimenomaan kantikkuus (lähinnä takanakki, etunen on ok) ja ~0,01mm raot kuvioiden reunoilla. En todellakaan sanonut sen "repeilevän irti". Ei paha 20000km ajetuiksi?

Täytyy myöntää että 011 verge pelaa ainakin FJR:ssä takana yllättävänkin hyvin, omalla kädellä z6 vahvistettu alkoi oireilla kuluneisuutta n. kuudessa tonnissa ja lähtivät vaihtoon viimeistään kympissä, nyt vergellä takana kahdeksan verran ja vielä OK. Sateellakin riittävän hyvä ja lämpimällä erinomainen. Seuraillaan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Joku asiallinen vesikelin nakki eteen + Verge taakse olisi kyllä aikas messevä yhdistelmä katukäyttöön jos ei pelkää pikku yliohjausta.

Zot zot pojat. Kyllähän kaikki tietää että ei Suomessa toimi kun micukka dunloppi pirelli ja mezeler
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Vähän aiheen vierestä, mutta jos tämä pitää paikkansa:

Lainaa cerperos kirjoitti Katso viesti
    kuulemma entinen Yokohama toi Shinko.
    Niin tämäkään ei välttämättä hirveästi ihmetytä:

Lainaa motoPRKL kirjoitti Katso viesti
    20 000km jälkeen lähes uudenveroiset
    Mulla on autossa on Yokohamat ensiasennusrenkaina ja eihän noi saatanat meinaa kulua millään. Tekis mieli jo ostaa uudet (paremmat) kumit alle, mutta sen verran pitää aina välillä pihistellä ettei ole millään raaskinut, kun vanhoissakin on pintaa reippaasti jäljellä.
  25.  
    Shinkon sivuilta lainaus: "In 1998 the Shinko Group purchased the motorcycle tire technology and molds from Yokohama Rubber Co., and began production of these products under the Shinko Tire brand. "

Itsellä on ollut yksi Verge ja oli tähänastisista renkaistani paras (piti ja kesti).
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234