Mikähän on, kun ST 1100 stongassa värisee 4000-5000 kierroksilla. Väriseekö muilla? ostin pyörän eilen, ja mietin, onko ominaisuus vai mikä? Ja resonanssiääntä kuuluu koneestapäin samoilla kiekoilla. Muuten pyörii kuin Singer (ja kuullostaa)![]()
I was born with a plastic spoon in my mouth...
ST 1100
tuo resonanssi ääni viitais pakokäyrien lämpöpelteihin. oliskos ruuvit löysällä..
tuo värinä sitten oudompi homma...ei kyllä pitäs..tuleeko värinä paikallaan vai ajettaessa..riippuuko millä vaihteella..väriseekö oikeanpuoleinen jalkatappi ?
mut lähetääs yksinkertasemmasta päästä. oisko mahdollista et siel ois ykx pimeä tulppa? eli kävis vain kolmella?
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Se resonanssiääni löytyi, ohjaustangon muovi värisi. Värinä tulee moottorista, liikkeellä ja paikallaan. Se ei ole kauhean voimakas, mutta selkeä se on. Ja alkaa tuntua selkeesti 4000 rpm kohdalla. Tuntuisi kaikilla tulpilla polttavan, käyntiääni ei muutu pöperöiseksi tai mitään semmosta.Voisiko kaasarien synkka vaikuttaa asiaan? Onko moottorissa kumipuslia tai iskareita tms. jotka voisi kovettua ja johtaa läpi värinöitä? Koneesta ei kuulu mitään ylimääräistä (käsittääkseni)
I was born with a plastic spoon in my mouth...
ST 1100
ny ei muista ihan varmasti, mut sellanen käsitys on et moottori on pultattu suoraan runkoon..oiskos sitten jokin hieman löysällä?
meinaan moottorin kiinityksestä.
ootko päässyt vertaamaan toiseen samanmoiseen..väriseekö enempi?
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-