Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Laitoin tämän Honda-alueelle, koska otsikon pyöristä olen jo ennakolta mieltynyt ensimmäiseen. Nuoren miehen ensipyörä siis haussa, ja tarkoituksenani on ajaa enimmäkseen pitkiä reissuja, mutta toki lyhyetkin matkat pitäisi onnistua mukavasti. Matkustajankin olisi kiva viihtyä kyydissä silloin tällöin.

Onko näiden pyörien keskinäisissä suhteissa jotain dramaattisesti ratkaisevia tekijöitä, joiden takia päätyisit vain toiseen? Koeajoa en ole päässyt tekemään vielä kummallakaan, joten kaikenlaiset kokemukset ja vinkit otan ilolla vastaan.

Hondassa on kuskilla oman kokemukseni perusteella tilavampi ajoasento. Tästä syystä Bandiitti jäi omalta listaltani pois. Matkustajan oloja en sitten kommentoikaan.
    .
    Vaimolla cbf 600s abs ihan ok peli mutta pikällä matkalla tärisee 5000- rpm. . . . ylöspäin. vm -06. Samaa aikoinaan pohdittiin ja hontaan päädyttiin. . . . . taka penkki ihan ok.
    Odota ihmeessä että pääset koeajamaan molemmat pyörät.

Itse kävin tossa viikko pari sitten ajamassa isommalla (1250) bandiitilla, oli muuten yllättävän hauska pyörä!!
    Vääntöä kun löytyy sen verta paljon...
    Itse jos oisin ostamassa pyörää matka-ajoon, nii tuo iso bandiitti ois kyllä tällä hetkellä ehdoton suosikki. * *
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
    Ei pahaa sanaa Banditista, kun en ole uudempaa kokeillut.

Hondaa sen sijaan olen kokeillut ja voin lähes varauksetta kehua. Ajoasento on hyvä, jos tykkää istua pystyssä. Ajettavuus on hyvä, tosi tunnokas ja hyvän tuntuinen pyörä, täsmällinen ohjaus; pyörä tuntui vakaalta ja teki just mitä käskin eikä melkein.

Pitkiin matkoihin, varsinkin kyytiläisen kanssa tuo voi käydä pieneksi, mutta jostainhan se on aloitettava. Kaikkineen pätevän tuntuinen yleispyörä.
    Ainakin isommassa Bandiitissa kyytiläisen jalkatapit yllättävän korkeella eli kyydittävän olot ei hirveen kehuttavat vakiona. Saahan niitä helposti pudotettua, mut jos ei heti halua alkaa rakentaan..

Hondan vastaavista mitoista ei tietoa. Paras ottaa kyytiläinen mukaan ja käydä kokeileen molemmat ihan tien päällä, eikä vaan pikaisella koeistumisella.
    Ison Banditin tapainen pyörä on myös Hondan CBF 1000. Ne molemmat olivat Biken viime kesän testissä ja hyvin pärjäsivät. Bandit taisi jopa voittaa testin, mutta Hondalla oli omia vahvuuksia.

Olisi mukava kuulla lisää kokemuksia CBF 600:sta!!!
    aina ei voi epäonnistua!
  8.  
    CBF 600 S abs 06 kolmas kausi menossa ja ei valittamista. Viimekesänä olin ko pyörän kyytiläisenä Euroopan turneella ja hyvin matka luonnisti kaks päälläkin, istuma-asento hyvä sekä ajajana että kyydissä Ajettavuudeltaan pyörä on miellyttävä ja vakaa, minun ongelmana ainoastaan se että pyörä on hiukan liian painava liikutella varsinkin parkkiksella ei meinaa inahtaakkaan jos ei ole tasainen alusta.
    Kawa ER5, Honda CBF 600 S, Suzuki SFV650 Gladius, Kawa Vulcan 650