Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Että tätä skeidaa voi pasteta tänne linkkeinä kuinka paljon vaan?

Sen linkkileikin arvostelu on siis poiston arvoista toimintaa?

Vähän ihmetyttää operaattorien toiminta. Noin teoriassa voisin ajatella ryhtyväni linkkaamaan tänne myös kaikki "liikenne"aiheiset uutiset. Sitäkö tässä haetaan?

Mielestäni moottoripyöräily on iloinen asia, ei siihen turvallisuushartaudella tarvitse suhtautua.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    mitäs tälle ketjulle on tapahtunut? ilmeisesti moderoitu kun on vaan yksi viesti joka ei liity mitenkään otsikkoon muttei kuitenkaan mitään nootteja modeilta mitä tapahtunut/tehty!?

viimeaikoina kun on ollu aiheesta muutenkin puhetta niin kuulun kyllä niihin jotka kaipais jotain pientä kommenttia modelta joka poistaa viestejä jos nyt ei ihan ehkä "+1" viesteistä kuitenkaan...

GSXR-1000 Limited
    Lainaa (Anatooli @ Touko. 23 2009,13:10) kirjoitti
    Onko sulla jokin vamma, joka pakottaa avaamaan linkkejä tai ketjuja ilman että pystyt vaikuttamaan itse asiaan, vai miten tämä nyt voi näin paljon kalvaa?
    Retired
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Anatooli on herkkä, ei saa postata aiheita jotka hän saattaa ajattelemattomuudessaa avata ja pahoittaa sitten mielensä luettuaan jonkun kuolleen moottoripyörällä liikkuessaan.
    Älä Anatooli itke, kaikki täältä lähdetään aikanaan ja ehkäpä joku laittaa threadin pystyyn sunkin poismenon johdosta.
    Dirty Nasty Furriner
    Eikö kannattaisi itse ajaa ennemminkin kuin taivastella? Tietysti jos ei maailmantuskaltaan uskalla niin eihän sille mitään voi.

Lähen vetäsemään parisataa kilsaa, ihan huvikseni.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    Ai niin. Mä en ole avannut tätä ketjua. Ehkä jopa avaaja itse on poistanut viestinsä.
    Lainaa (Anatooli @ Touko. 23 2009,15:03) kirjoitti
    Turvallista matkaa! * *

Tiedoksi: "Muokkaa" napilla voit lisätä tekstiä viestiisi, ilman että pitää lähettää uutta viestiä, jos jotain unohtuu.

Retired
    Lainaa (Anatooli @ Touko. 23 2009,15:03) kirjoitti
    aika monta kilsaa moposkootterille

Sen linkkileikin arvostelu on siis poiston arvoista toimintaa?

Vähän ihmetyttää operaattorien toiminta. Noin teoriassa voisin ajatella ryhtyväni linkkaamaan tänne myös kaikki "liikenne"aiheiset uutiset. Sitäkö tässä haetaan?

Mielestäni moottoripyöräily on iloinen asia, ei siihen turvallisuushartaudella tarvitse suhtautua.
    Ei kait tää sen kummepaa ole kuin ylinopeussakoista vineäminen joka oikeastaan on turhista turhinta. Ja kyllä moottoripyöräily on iloinen asia, varsinkin kun on siihen kykenevä eli on ollut ne turvallisuusasiatkin mielessä.
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
    ...poijjaat taas painii... Elkee viittikö, paiskatkaas tassua! Ja *
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
    lissää sipsei ja *taistelu alkakoon *
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
    Miten tuo sakoista itkeminen käy käytännössä? Kuinka toteutetaan virtuaali-itku?
    636 -> 998
    Lainaa (Eki- @ Touko. 23 2009,16:59) kirjoitti
    Miten tuo sakoista itkeminen käy käytännössä? Kuinka toteutetaan virtuaali-itku?
    No voihan sitä vääntää itkut siinä vaihessa kun tuhma poliisi setä kirjoittaa lappua...josko se auttaisi... ...
    <br />
    Lainaa (lämmittäjä @ Touko. 23 2009,17:14) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Touko. 23 2009,16:59) kirjoitti
    No voihan sitä vääntää itkut siinä vaihessa kun tuhma poliisi setä kirjoittaa lappua...josko se auttaisi... ...
    Mitä jos ei itketä? Onko pakko?
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti

...

No joo, ei ehkä jokaista kolaria tarvitsisi taivastella. Omalta kannalta kiinnostavat lähinnä uudet tavat aiheuttaa katastrofi, jos niistä vaikka voisin itsekin oppia jotain.

Minunkin mielestäni moottoripyöräily on iloinen asia. Aivan liian iloinen asia ryhtyäkseni sen äärellä hartauksia pitämään. Uusien asioiden opetteleminenkin on minulle iloinen asia ja sen verran rupelihattu olen etteivät opiskelutilanteet kovinkaan usein mene hartailuksi. Päinvastoin, jokaisella ennakoivan ajon kurssilla, käsittelykurssilla, liikenteen hätätilannekurssilla ja rata-ajokoulutuksessa johon olen osallistunut on ollut erittäin mukavaa.

Oletko muuten kuullut ampumaharrastajasta, joka pitää lajistaan mutta haluaa silti parantaa tulostaan? Joo, niin minäkin.

Oletko kuullut uimarista, joka pysyy jo pinnalla mutta haluaa silti parantaa tekniikkaansa? Olen minäkin.

Oletko kuullut motoristista, joka pitää ajamisesta niin paljon, että haluaa oppia ajamaan paremmin? Nyt kuulet. Oliko ensimmäinen kerta?

Muttamutta. Jos peruutat aivojen amputoinnista sen verran, että tyydyt paheksumaan tällä foorumilla analyysin ja taivastelun suhteen menneen aika heikoksi, niin sitten olen samaa mieltä.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    Kiva harrastus, ei siinä mitään. Mutta onhan se toisaalta kummallista, että joka viikko tulee täysin tarpeeton raato tahi pari yhdestä harrastuksesta. Ja lisäksi varmaan aikamoinen joukko pahastikkin hajonneita.

Jospa vaikka metsästyksessä tai vaikkapa fudiksessa tulis vainajia ja halvaantuneita viikoittain niin varmaan jotain tapahtuisi. Näissä mopohommissa sytytetään netissä virtuaalikynttilät, käydään pienet kukkahattu/vetomies-väännöt ja aamulla matka jatkuu niinkuin eilenkin.
    KTM 1290 Super Adventure S
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Nää onnettomuusuutiset toimii täällä vähän samalla tavalla kuin uutisissa kerrotaan lento-onnettomuudessa kuolleen 3 suomalaista 400 muun joukossa.

Jotenkin se, että saman asian harrastajia lähtee "vierestä" manan majoille, aiheuttaa suuremman reaktion kuin että 73 vuotias kainuulainen kanafarmari ajoi traktorillaan jokeen. Se että näistä tulee linkki tänne, on puolestani ok. On ttänne foorumille aika paljon turhempaakin paskaa postattu, myös allekirjoittaneen toimesta.

Nyt ihmetyttää että kuka tämän eskustelun on editoinut, millä perusteilla ja miten ihmeessä Anatoolin henkilökohtainen vittuilu lobotomiasta/aivojen amputaatiosta on vieläkin tässä ketjussa. Päivä päivältä allekirjoittanutta alkaa enemmän ja enemmän kaduttaa että jäsenmaksu tämän paskan ylläpitämiseksi on maksettu.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  18.  
    Minä tunnustan...minä olin se kurja, joka ajattelemattomasti laittoi iltalehden uutisen kopipastella avausviestiksi. Mutta ilmeisesti foorumin säännöissä on tapahtunut jonkinlaista muutosta näiden onnettomuuksista kertovien viestien suhteen, niin poistin viestin hetkeä myöhemmin kaikessa hiljaisuudessa ihan oma-aloitteisesti *
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005