Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Mahtaisiko jostakin saada dainesea tai jotakin muuta ratanahkaa mittatilauksena ja mitähän mahtaa kustantaa?
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
    ex Honda CBR 1100XX -99
    Honda CBR 600RR-05
    Aprilia RSV 1000R Mille -04
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Yamaha R1 2009

Pessimisti ei pety.
    Kohta myös RM Heinolta ja ihan oikeasti mittatilauksena ammattilaisen mittaamana. Noi omat mittaukset ja nettitilaukset ei aina vältttämättä osu ihan kohdalleen.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Lainaa (TeroXX @ Heinä. 24 2011,18:46) kirjoitti
    Pari vuotta sitten oli tästä puhetta toisessa ketjussa ja joku/jotkut tilasi mittatilausnahat tuolta. Kommentteja tilaajilta?
    Lainaa (Turder @ Heinä. 24 2011,20:12) kirjoitti
    Pari vuotta sitten oli tästä puhetta toisessa ketjussa ja joku/jotkut tilasi mittatilausnahat tuolta. Kommentteja tilaajilta?
    Itse ajan nyt kolmatta kesää mittatilauksena tehdyllä gimotolla.
    Puku istuu kuin nakutettu ja olen siihen edelleen todella tyytyväinen. Suosittelen kyllä!

Mitat kävin otattamassa ammattilaisella ja niiden perusteella sitten tarjous ja tilaus. Oma puku on kaksiosainen, lehmännahkaa ja extrana hihojen tuuletusaukot. Niin, ja onhan se vielä naisten malli, en tiedä vaikuttiko se hintaan. Kotiin kuljetettuna puku tuli maksamaan 990e. Onhan se kalliimpi kuin valmispuvut, mutta mun mielestä hintansa väärti.

-iitu

Edit. kirjootusvihreet!

<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Myöskin Eurobiker myy Sweepin nahkoja mittatilauksena. Sivujen mukaan hintaa tulee 200-300 enemmän kuin valmispuvulla. Meinasin itse ostaa sieltä, sitten joskus, kun on rahaa. On ainakin varmasti sopiva puku. Samapa se on siinä vaiheessa maksaa pari sataa enemmän, kun menee kuitenkin noin tonni.
    Yamaha r1-09
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 24 2011,19:15) kirjoitti
    Kohta myös RM Heinolta ja ihan oikeasti mittatilauksena ammattilaisen mittaamana. Noi omat mittaukset ja nettitilaukset ei aina vältttämättä osu ihan kohdalleen.
    Meinaat että ihan dainesea saisi? Onko mitään hajua hintatasosta?
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
    Ainakin vielä muutama vuosi sitten ihan Stormilta sai Dainesea mittatilauksena, varmaan vieläkin, kun ovat virallinen maahantuoja. Kannattanee soittaa tuonne pääkallopaikalle, Storm Turku...
    Mittatilausasujen hinnat olivat muistaakseni 15-20 % listahintojen päälle.

Storm

Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
    Lainaa (iitu @ Heinä. 24 2011,21:38) kirjoitti
    Itse ajan nyt kolmatta kesää mittatilauksena tehdyllä gimotolla.
    Puku istuu kuin nakutettu ja olen siihen edelleen todella tyytyväinen. Suosittelen kyllä!

Mitat kävin otattamassa ammattilaisella ja niiden perusteella sitten tarjous ja tilaus. Oma puku on kaksiosainen, lehmännahkaa ja extrana hihojen tuuletusaukot. Niin, ja onhan se vielä naisten malli, en tiedä vaikuttiko se hintaan. Kotiin kuljetettuna puku tuli maksamaan 990e. Onhan se kalliimpi kuin valmispuvut, mutta mun mielestä hintansa väärti.

-iitu

Edit. kirjootusvihreet!
    Näitä Gimoton ratapukuja aika monet .orgilaiset ratailijat nykyisin käyttää, joten ilmeisesti ovat hyviä. Itsekin jossain vaiheessa harkitsin, mutta löysin sitten hyvän valmispuvun. Mittojen ottamista itsekin meinasin teettää ammattilaisella - ite mittaamalla kun ei välttämättä osu kohdalleen, kun ei ole silmä mitenkään harjaantunut hommaa hoitamaan. Hintaa ei varmaan mittojen otolla paljoa ole, joten siihen tuskin homma kaatuu
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Lainaa (lunastar @ Heinä. 25 2011,11:06) kirjoitti
    Hintaa ei varmaan mittojen otolla paljoa ole, joten siihen tuskin homma kaatuu
    Itse kävin otattamassa mitat Eurobikerilla (Hki). Soitin sinne ja selvitin asian ja kysyin, että sopiiko 20e tällaisesta työstä ja heille se oli ok. Riippuu tietysti myös paljon kuinka hyvät mittausohjeet nettimyyjältä saa, kun ei siinä auta edes ammattilainen mittaaja, jos ohjeet on puutteelliset.

Tällaista puljua kuin www.leathercollection.us en voi suositella. Laatu ehkä kelpaa ja hinta ok, mutta palvelu ja toimitusaika oli kyllä huonoa.
    xxx
    Lainaa (laatite @ Heinä. 24 2011,21:44) kirjoitti
    Myöskin Eurobiker myy Sweepin nahkoja mittatilauksena. Sivujen mukaan hintaa tulee 200-300 enemmän kuin valmispuvulla. Meinasin itse ostaa sieltä, sitten joskus, kun on rahaa. On ainakin varmasti sopiva puku. Samapa se on siinä vaiheessa maksaa pari sataa enemmän, kun menee kuitenkin noin tonni.
    Vaimolle hommattiin ja hyvä tuli. Tosin kannattaa varata reilusti aikaa (toimitusaika venyi luvatusta).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  12.  
    Talvella tilasin, kuusi viikkoa meni ja puku tuli kotiin.
    Hintaa tuli posteineen 1300€. Tämä siis yksiosainen kengurunnahkainen. Naudasta olisi ollut muistaakseni 1100€.
    Puku on juurikin sopiva päälle, eli oikein oli tullut mitat otettua.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006