1100xx on mykkänä palaa punaiset valot kun laittaa virran päälle
PGM-F1 valo ja öljynpaineen merkkivalo eikä polttoainepumppu
käynnisty. Olen koettanut purkaa tilanteen irrottamalla akun kengät
sekä irrottamalla kaksi liitintä "mustasta boxista", muuta en enää
oikein keksi. Missä vika, aamulla pitäisi päästä matkaan...![]()
Maxim
Oisko tuo 'tappokatkaisin' kaasukahvan puolelta menny 'tappo' -asentoon...?
-jami
Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
siinä on tietenkin yksi mahdollisuus, koska vika tuli yhtäkkiä
ilman mitään ennakkovaroituksia. Ei vaan viitsis laittaa
korjaamolle kun tulee mittava lasku ja vika on todennäköisesti
hyvin pieni kuten sähköviat yleensäkin, mutta paskamaisia etsittäviä
Maxim
Niin...
Et pääse renkkaamaan ja koettamaan?
Oletukseni on, että tappokatkaisin toimii ja se on 'No-Go' -asennossa.
Akku, sulakkeet, sivuseisontatuen käynnistymisenestokatkaisija.
Nämä ovat ihan oikeita vikamahdollisuuksia.
Helpoimmasta liikkeelle.
-jami
Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
Kiitos vinkeitä, torstai on aikaa rassata ja rakennan
vaikka sen uudelleen, yleensä se on nöyrä eikä kiu-
kuttele, mutta nyt laittaa minut nöyrtymään...
Maxim
Oletko kokeillut toista avainta virtalukossa, jos H.I.S.S ei tunnista avainta, niin eikös sillä ollut liki sama vaikutus kuin tappokatkaisijalla?
Täytyypä muistaessaan tarkistaa asia manuaalista...
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Tarkistappa mittariston takaa löytyvä maadoitus liitin. Voi olla et on hapettunut, toinen samanlainen moottoritilassa olevassa johtosarjassa. Itsellä molemmat hapettunut kahdessa eri ceparissa.
Kerro ihmeessä jos löysit vian, itselläni samavika pläkkärissä eikä vikaa tahdo löytyä. *(mako25 @ Touko. 18 2009,23:10) kirjoitti
Vika löytyi ja korjaantui kun ostin uuden akun ja aktivoin avaiman uudelleen siten että akunkenkä irti ja avain pesään ja akunkenkä takaisin kiinni niin hiss tunnistaa avaimen *
Akun kunto on näköjään todella tärkeä näissä HISS laitteissa
<br />
Palautetaampa ajankohtainen aihe ylös..
Veturi starttaa ja pyörittää nätisti, mutta ei suostu käynnistymään. Startatessa mittaristossa muistaakseni palaa se punainen käynnistyksenesto valo, eli tarkoittaako tämä sitä, että avainta ei ole tunnistettu!?! Bensan tuoksua ei tule. Vaikuttaa, että puuttuu syöttö tai kipinä!?
Mopo on ollut kolarissa ja täysin osina ja järjestelmät olleet täysin tyhjänä, mutta kyllä näillä kokeilu kerroilla olisi luullut lähtevän..
Laittakaapa ongelmaratkaisu vinkkejä..
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
Kaikilla näyttää mopot käynnistyvän moitteetta, mutta niin käynnistyi omakin kun etsi vian ja korjasi..
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!