Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    1100xx on mykkänä palaa punaiset valot kun laittaa virran päälle
    PGM-F1 valo ja öljynpaineen merkkivalo eikä polttoainepumppu
    käynnisty. Olen koettanut purkaa tilanteen irrottamalla akun kengät
    sekä irrottamalla kaksi liitintä "mustasta boxista", muuta en enää
    oikein keksi. Missä vika, aamulla pitäisi päästä matkaan...
    Maxim
  2. #2
    Oisko tuo 'tappokatkaisin' kaasukahvan puolelta menny 'tappo' -asentoon...?

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  3. #3
    siinä on tietenkin yksi mahdollisuus, koska vika tuli yhtäkkiä
    ilman mitään ennakkovaroituksia. Ei vaan viitsis laittaa
    korjaamolle kun tulee mittava lasku ja vika on todennäköisesti
    hyvin pieni kuten sähköviat yleensäkin, mutta paskamaisia etsittäviä
    Maxim
  4. #4
    Niin...

    Et pääse renkkaamaan ja koettamaan?

    Oletukseni on, että tappokatkaisin toimii ja se on 'No-Go' -asennossa.

    Akku, sulakkeet, sivuseisontatuen käynnistymisenestokatkaisija.
    Nämä ovat ihan oikeita vikamahdollisuuksia.
    Helpoimmasta liikkeelle.

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  5. #5
    Kiitos vinkeitä, torstai on aikaa rassata ja rakennan
    vaikka sen uudelleen, yleensä se on nöyrä eikä kiu-
    kuttele, mutta nyt laittaa minut nöyrtymään...
    Maxim
  6. #6
    Oletko kokeillut toista avainta virtalukossa, jos H.I.S.S ei tunnista avainta, niin eikös sillä ollut liki sama vaikutus kuin tappokatkaisijalla?

    Täytyypä muistaessaan tarkistaa asia manuaalista...
    Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
  7. #7
    Tarkistappa mittariston takaa löytyvä maadoitus liitin. Voi olla et on hapettunut, toinen samanlainen moottoritilassa olevassa johtosarjassa. Itsellä molemmat hapettunut kahdessa eri ceparissa.
  8. #8
    Lainaa (mako25 @ Touko. 18 2009,23:10) kirjoitti
    Kiitos vinkeitä, torstai on aikaa rassata ja rakennan
    vaikka sen uudelleen, yleensä se on nöyrä eikä kiu-
    kuttele, mutta nyt laittaa minut nöyrtymään...
    Kerro ihmeessä jos löysit vian, itselläni samavika pläkkärissä eikä vikaa tahdo löytyä. *
    Vika löytyi ja korjaantui kun ostin uuden akun ja aktivoin avaiman uudelleen siten että akunkenkä irti ja avain pesään ja akunkenkä takaisin kiinni niin hiss tunnistaa avaimen *
    Akun kunto on näköjään todella tärkeä näissä HISS laitteissa



    <br />
  9. #9
    Palautetaampa ajankohtainen aihe ylös..

    Veturi starttaa ja pyörittää nätisti, mutta ei suostu käynnistymään. Startatessa mittaristossa muistaakseni palaa se punainen käynnistyksenesto valo, eli tarkoittaako tämä sitä, että avainta ei ole tunnistettu!?! Bensan tuoksua ei tule. Vaikuttaa, että puuttuu syöttö tai kipinä!?

    Mopo on ollut kolarissa ja täysin osina ja järjestelmät olleet täysin tyhjänä, mutta kyllä näillä kokeilu kerroilla olisi luullut lähtevän..

    Laittakaapa ongelmaratkaisu vinkkejä..
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  10.  
  11. #10
    Kaikilla näyttää mopot käynnistyvän moitteetta, mutta niin käynnistyi omakin kun etsi vian ja korjasi..
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!