Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Moro vaan kaikille! Tuli tuollainen yammu ostettua vappuna ensimmäiseksi isoksi pyöräksi. Käytin pyörän huollossa ja huoltomie sanoi (kuulin myös itse) että jakopään ketju vähän ääntää. Huoltomies sanoin kokeilleensa painaa kiristintä niin ääni oli loppunut kokonaan. Nyt olen savossa kotipaikalla käymässä ja kun tänne tuon 600km matkan pääsin oli ketjun ääni jo koventunut.
    Kysymykseni koskeekin tuota prikan laittoa kiristimeen, eli miten tapahtuu ja onko hankala tehdä?
    Jos mielellään saisi ihan kädestäpitäen ohjeet eli mitä ´pitää tehdä ihsn alusta alkaen..
    Kiitos ja anteeksi sekavasta tekstistä..
    Eikö keltään löydy apua? Eli mitä pitää tehdä että saan tuon prinkan laitettua kiristimeen?
    Tsekkaa haulla manuaaaleja, pitäisi löytyä nettilinkki haynesin manuaaliin josta löytyy ohjeet pyörän atomeiksi purkamiseen ja kasaamiseen.
    -kaikki tosiasioina esittämäni seikat perustuvat vahvaan MuTuun, Esson baarissa kuultuihin isojen poikien juttuihin sekä netissä liikkuviin vahvistamattomiin huhupuheisiin.
    Joo mulla on tuo manuaali mut olen jostain keskustelusta lukenut tuon prikan laiton mutta haulla en sitä löytänyt. On muuten jännä tuo rallatus kun kylämänä kuuluu mut lämpimänä ei mitään vikaa.. Heti kun kierrokset yli 2000 niin ei mitään..
  6.  
    Jos sen äänen meinaat jakoketjua kiristämällä saaha hiljaiseksi, niin ei onnistu. Se on ihan normaalia diversionin kilsoja nähneelle koneelle ja johtuu ensiövetoketjusta, mutta siitä ei ole muuta haittaa kuin tuo ääni.

Jakoketjun ääni on paljon hennompaa "helinää" ja sitä voi ilmetä millä tahansa kierrosalueella ja varsinkin moottorijarruksen aikana.