Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
    Lainaa (shortie @ Touko. 24 2009,18:37) kirjoitti
    Tehokkaammissa pyörissä voi siis olla enemmän harjoitusta vaativa kapine.
    Ei sillä tehon kanssa mitään tekemistä ole, kunhan oppii rannettaan hallitsemaan...
    en pärjää ilman!!!!!!!!
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
    Lainaa (finnexplorer @ Touko. 24 2009,19:21) kirjoitti
    "Köyhän pojan vakionopeussäätimeksi" olen kuullut tuota lärpäkettä kutsuttavan. Omassa Jammu 900 Diversionissa se on parissa rautapeeajossa ja muutenkin pitkillä matkoilla ollut eto peli. Hintansa väärti noin satakertaisesti.
    Samaa mieltä olen kanssasi .
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    Tän viikon oon käyttänyt möhkössä, ihan hyvä juttu. Aiempina kesinä on kokeilut jääneet varsin minimaalisiksi - eli on tullu otettu lärpäke melkein saman tien pois. Asennolla on kyllä ratkaiseva merkitys !
    3 Kawaa ja Honda
  5.  
    Lainaa (Taajuus @ Touko. 24 2009,19:28) kirjoitti
    Lainaa (shortie @ Touko. 24 2009,18:37) kirjoitti
    Tehokkaammissa pyörissä voi siis olla enemmän harjoitusta vaativa kapine.
    Ei sillä tehon kanssa mitään tekemistä ole, kunhan oppii rannettaan hallitsemaan...
    No niinpä juuri: enemmän harjoitusta. Kyllä se teho siinä mielessä mielestäni vaikuttaa, että kun toisessa pärrässä ei ylimääräisiä ranteen kääntöjä oikein kestä tehdä vahingossakaan ja minulla taas ei niin äkkiä ampaise liikkeelle, vaikka vähän kääntäisikin...

Mutta lisäyksenä vielä aikaisempaan viestiini että minulla on myös sen verran kapoinen käsi, että taajamassa pystyi pitämään kahvasta kiinni niin, että lerpuke jäi melkein kokonaan käden viereen. Ja vastaohjaus onnistui hyvin peukalon ja etusormen välisellä osalla. Siitä vinkistä suuret kiitokset; taisi olla siinä v.2003 tai jotain keskustelussa.
    ------------------

Kawasaki Ninja250r -> Kawasaki Er6n -> Kawasaki ZX6R
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12