Tartteis isorosmoon kumit vaihtaa,jommat kummat noista otsikon misukoista,kumpasessakin mallissa ajo ominaisuudet varmaankin riittää meikäläiselle,mutta kumpiko on kestävämpi,millaisia km määriä olette päässeet noilla?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Mulla pilot road 2 nii huollossa sanoivat et 5tkm menee kyl jos nätisti ajeleeMeinaa välillä kyl vähä takapää lipsua
![]()
--GsxR:iä--
TRX:ssä Road 1 taisi kestää edessä 12tkm ja jäi vielä myydessä alle, joskin tuskin ajaa enää paria tonnia enempää ja takana n. 8500km. Road 2 ehti olla takana yli 6tkm ja näytti vielä myydessä lähes uudenveroiselta. Sanoisinkin, että Road 2 on vielä ykköstäkin kestävämpi. Roadit sopi TRX:ään todella hyvin ja edullisiakin ovat.
Retired
Mulla Road2 :t ja nyt takana n. 6000km ... Ei juuri uudelle häpeä. Noista ehdottomasti kestävämpi tuo 2
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Menee 15tkm jos nätisti ajelee, eikä tarvii aina niin nätistikään ajella(Poko @ Touko. 17 2009,16:33) kirjoitti
![]()
Tempore Nihil Sanat
HÄH? 15000km? Mulla meni 9000 kilsan jälkeen nahkoille viime kesänä.(TeeVee @ Touko. 17 2009,17:25) kirjoitti
En muista renkaan merkkiä mutta hyvillä mää olen aina ajellut.
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
(ttuttu @ Touko. 17 2009,17:36) kirjoitti
![]()
Taidettiin puhua Michelin Pilot Road 2 renkaista
Toisaalta, sä et ajakaan nätisti![]()
Tempore Nihil Sanat
Millä paineella ajelette Michelinillä?
Entä onko misukassa radalle asti pitoa?
Kohta ois renkaat vaihto kunnossa ja harkitsen pilot road 2
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
Paineista minen sano just nyt mitään(BANDIT78 @ Touko. 17 2009,18:47) kirjoitti
Radalla on ainakin mulla riittänyt... Toisaalta, olenkin hitaan ryhmän hitain kuski![]()
Tempore Nihil Sanat
MÄ olen hitain(TeeVee @ Touko. 17 2009,19:00) kirjoitti
Huomenna se nähdään!
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Olen ajanut molemmilla. 2 malli tuntuisi kestävän hieman enemmän, koska siinä on se 2 compo rakenne eli keskellä kovempaa. Pannarissa nuo kestää ihan älyttömästi eli edessä 25+ tkm ja takanakin 17+ tkm. Taka renkaassa on hieman samaa ongelmaa kuin Mezelerin Z6:ssa eli renkaan keskellä ei ole kuviota => hieman vaikea ihmetellä paljonko jäljellä. Paineita pidän 0.2 - 0.3 enemmän kuin ohjekirja suosittelee eli Pannarissa käytännössä 3.2.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Kuvista päätellen tuo keskellä oleva kuvioton osuus on aivan huomattavasti pienempi kuin Z6:ssa joten luulisi että ongelma on Misukassa on lähes merkityksetön!?(hondamania @ Touko. 18 2009,12:24) kirjoitti
http://two-wheels.michelin.com/2w....lang=EN
Power is nothing without mojo!
10tkm kilsoja takana road 2:silla ja kuvion syvyydestä päätellen ollaan puolivälissä.. Hyviltä kumeilta vaikuttaa, pitoakin riittävästi mulle
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Takana road 2 ollut nyt n. 4tkm ja ei uutta häpeä. Ostin saman myös eteen. Olen ollut tosi tyytyväinen pitoon. Entiset oli käytetyt ratarenkaat Metzelerin rennsportit ja pito on näissä kyllä aivan yhtä hyvä ja sateella huomattavasti parempi. Pyöränä Z750.
Road2 kestää paremmin. Vähän se lipsuu sateella ja äärimmäisissä kanttauksissa alppiteiden 180 asteen mutkissa, mutta muuten on ainakin minulle ykkösvaihtoehto reippaan kulutuskestävyyden takia.
Tuon pilot road 2 vesiurissa näkyy vihreä ja punainen viiva. Olenko ymmärtänyt oikein että ne on kulutusmerkit?
Olisikohan maadoitusraitoja kuitenkin? Power 2CT:ssä ainakin sen ympäri menevän raidan funktio on maadoittaa pyörä, kun silica ei johda sähköä samalla lailla kuin perinteiset noesta keitetyt kumit.
PR2 Honda VFR 750: Takanakkki 17000 km, josta paut puolet kaksipäisenä kolmen laukun kera. Paineet 2,7-3 normiajossa kuormasta riippuen. Ratalla 2,2.
Emälä on...
Mites ne voi olla maadoitusraitoja jos eivät kosketa edes maata? Eli ne näkyy siellä urissa ja uutena oli koko kumin ympäri, mutta kuluneet tietenkin pois. Muutenkin oli aivan uusi juttu että renkaissa jotain maadoitusraitoja yleensä on.(Talttapää @ Touko. 27 2009,18:02) kirjoitti
Tuosta maadoituksesta mitään tiedä, mutta urien pohjalla on ainakin takarenkaassa merkit, joiden avulla kulumista voi seurata.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Joku oli muistaakseni vedellyt Busalla 15 tkm takarenkaalla ja se on paljon se , kun ajattelee pyörän painoa ja moottorin vääntöä.Itsellä reilut 5 tkm takana ja ei olla vielä lähelläkään renkaan puoltaväliä . Pitoa renkaassa riittää kyllä tavallisille kuskeille enemmän kuin riittävästi.Ihmettelen tuota väitettä , että renkaassa ei olisi märkäpitoa .....voittihan se viime vuonna Das Motorradin märkätestin ja siinä oli kyllä renkaita verrattavana aikas paljon .
Omasta mielestäni hinta/laatusuhteeltaan yksi parhaista ellei jopa paras kumi mun käyttöön .....![]()
Joo, mulla pari tonnii takana noilla 2:lla ja en voi kyllä tähän mennessä mistään valitta. Leidin alla toimii moitteettomasti.
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Varmaan paljon pyörästä kiinni et kumpi toimii paremmin. Ittellä ollu Bemarissa ongelmia eturenkaan kulumisen kanssa Pilotroad 2:sen kanssa. Nyt on kokeilussa Pilotroad 2 vahvistetulla rungolla ja tuntuis pelittävän paremmin.
"Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."
IBAF 3735
Itsellä taitaa Kawassa olla (kuvioinnista päätellen) Powerit alla ja tuntuu että takagummi haihtuu suorastaan silmissäJa oma ajoni kun kuitenkin on varmasti sieltä rauhallisemmasta päästä. No nuo munkit tuli fillarin mukana viime kesänä ja seuraava takanen lienee Road 2, joka sopii omaan ajoprofiilinikin huomattavasti paremmin. Kuvioton keskiosa = pieni vierintävastus = runsaasti matka-km pienellä kulutuksella
![]()
- Pyörä myyty jo pois -
Noissa renkaan todellisissa leveyksissä näyttäisi olevan yllättävän suuria eroja. Misukan Pilot Road 160/60-17 on noin 10mm leveämpi kuin "leveämpi" Metzeler Z6 170/60-17 samanlaisella vanteella, mitattuna renkaan leveimmästä kohdasta.
ZRX 1100 + KLR 650