Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko muilla kokemuksia R&G:n kilpitelineiden laadusta? Itsellä hieman usko horjuu tällä hetkellä.. CB1000R:ssä kilpiteline kiinni vajaa neljä viikkoa ja tänään kahvilta takaisin mopolle kun olin tulossa huomasin, että kilpi puuttuu... Oli sitten pudonnut jonnekkin välillä Vantaa Korso - Porvoo. Kilpiteline oli murtunut katki.
    Olen käsittänyt, että juuri kyseinen kilpiteline tuohon pyörään on ollut se suosituin ja myös laadultaan hyvä. BW:sta omani ostin.

Niin, ja jos siis joku bongaa tiellä 1521/148/1491/1531 Vantaa-Sipoo-Porvoo jostain pientareelta kilpeni rst-taustalevyineen niin kiitollisuudella otetaan vastaan...
    Täytyypi tarkastella jos kävelee vastaan, ikävä juttu

Mulla taitaa olla sama härpäke, mutta hyvin on pysynyt kyydissä. Täytyykin alkaa seurailemaan, että onko mitään murtumia tms. havaittavissa..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Toki mahdollista on, että kyseessä on se kuuluisa maanantaikappale. En ole törmännyt noilla ulkolaisillakaan foorumeilla siihen, että olisi ollut tuon ko. kilpitelineen kanssa ongelmia.

Kiitos!
    Näyttää tapahtuneen myös ihan ulkomailla.

Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (Sytky @ Touko. 17 2009,18:38) kirjoitti
    Näyttää tapahtuneen myös ihan ulkomailla.
    Itseasiassa toi on mun postaus, kun ajattelin tallikavereilta ulkomailta kysyy josko ois siellä kokemuksia aiheen tiimoilta.
    Tiedän muutaman muunkin tapauksen joissa R&G on katkennut.
    Kyseessä Triumph Sprintin vastaava.
    Se on niitä harvoja jotka edes tekee ko. vehkeeseen telineitä ja nekään ei ilmeisesti ole suunniteltu Suomen suurille kilville.

Siispä taitoin omani rosterista...

7.  
    No nyt on rumba tehty. Pyörän uudelleenrekisteröinti (uudella rekisteritunnuksella), poliisille katoamisilmoitus, liikkeeseen reklamointi ja tilalle uusi ja asennus paikalleen muovisen aluslevyn kanssa.
    Lauantaina pudotessaan kilpi on sinkoutunut renkaasta undertrayhin ja rikkonut muoviosaa.

Täytyy sanoa, että hieman mietityttää jahka kyseinen teline nyt sitten kestää.

Vielä yksi skenaario jota mietin on, että olisiko mahdollista että jossain montussa perä laskisi niin paljon, että kilpi pääsisi ottamaan renkaaseen kiinni? Tuntuu kyllä että ei ole mahdollista, ja tällöin kaiketi vaurioiden määrä olisi ollut huomattavasti suurempi.