Tulee seurattua ketjujen pomppimista vaihdissa, mitä ihmeellisimmissä asennoissa.
Jokseenkin neuroottinen tarve pitää ketjut oikealla kireydellä
![]()
CB600F
CB1000R
ZZR 1400
Tänään huomasin puolessa välissä työmatkaa, että v*ttuprklettä tuli huudettua muutaman kerran...
Ensimmäinen jo kotipihasta poistuessa...
Krossipottakaan kun ei sitä huutoa vaimenna edes sen vertaa mitä umpikypärä![]()
Minä sitten ilmeisesti olen etsinyt sitä hukassa olevaa 7:mättä vaihdetta eikä sitäkään ole vielä löytynyt *
Toivottavasti toi arpominen nyt loppui kun asensin tuon GIpron
missä toi vaihdenäyttö on vissiin tarkoitettu sokeille motoristeille
koska on varmasti ainakin tarpeeksi iso *![]()
Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
Kakspäällä ajaessa tulee kopeloitua, et onko se kauniimpi vielä kyydissä.![]()
CBR,Thuderace
"Engine stopilla" tulee välillä vähän paukautettua putkea... *Yhden kerran kaveri ajeli hyvän matkaa perässä, tuli rinnalle ja huito pysähtymään huoltsikalle, pihalla kyttäili arviolta vm-06 FZ1:stään ja manaili että kone pitää todella outoa ääntä...pisti hiukan naarattamaan kypärän sisällä
![]()
Hornet 600cc.
Jos Harley-Davidson tekisi lentokoneita, lentäisitkö?
M: Street-Rod/V-Rod speciaali kuitulokari taakse.
(Sotaloordi @ Kesä. 26 2009,16:27) kirjoitti
Toi on iha hauskaa kans tunnelissa "kanssamatkustajien" *iloksi... *![]()
-taskurumba ( taskut ja hiansuuvetskarit)
-vilkkurumba
-ykkös ja kutosrumba vaikka tietää tasan mikä vaihde pesässsä
-visiirirumba jne tavalliset
Sitten näitä yhtäkkiä kuulee muka jonkun asiaankuulumattoman äänen ja pitää avata visiiri ja kuunnella ja puottaa pienempää ja kokeilla vetoa ja taas kuunnellaan. Kun pysähtyy pitää kokeilla onko välystä pyörienlaakereissa kuin etsiäkseen syytä miksei äsken istunut mutkaan kuin kiskoilla. Myös lahkeita tulee kokeiltua onko kenkä lahkeen sisäpussissa varmasti. Yks kypärä oli kerran sellainen että leuka tuli aika lähelle kypärää ja sitä piti sitten yrittää töniä leualla koko ajan.
Itsekseennaureskelu ihan perusjuttuja joskus kaupungissa puolikypärällä oikein hävettää valoissa kun ei muista..
Sitten kun kytkin pohjassa laskettelee hitaasti jarrutellen kohti valoja tai risteystä pitää pari kertaa antaa vähän kierroksia koneelle varalta heh.
Edit ja joo puhelin kuulostaa soivan usein yrittäjä kun olen pitää pysähtyä ja tarkistaa. Mitenhän sitä oikeastaan ehtii ajaa ollenkaan..
"Rakkineita ahdolla ja ilman vuodesta 1991"
Lauleskelen Katri-Helenan biisejä... pidemmillä matkoilla menee koko tuotanto.
©
pujottelu/peiliin vilkuilu et onko poliiseita tiedossa yms kaikkee tollasta![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
Kaikkea kummaa sitä tulee ajellessa puuhailtua. Lauleskelu, huutelu ja ryhmitysnuolien pujottelu, jotka nopean selailun jälkeen ovat ilmeisesti myös muilla niitä yleisimpiä...
Pitkää matkaa/ tylsiä suoria ajellessani nostan usein jalat kaatumatappien päälle. Kerran temppu hieman hävetti, sillä vastaan tuli jono customeita. Toivottavasti eivät luulleet wittuiluksi, kun vielä iloisesti fighterin satulasta morjestin...
-Seppä-
Tosta kutosen varmistuksesta ei taho päästä eroon...
Nii ja tietysti toi taskujen vetoketjujen nypläys kuuluu asiaan...
1290 superduke
Beatboxing! Vai mitä se on semmonen suulla rummuttelu?
Honda CBR 1000RR Fireblade `14
-Vilkkun rämpytys
-6. vaihteen varmistus
-kiroan puusilmäautoilijoita
-laulan
-panen tankkia
-isken mujjille silmää(mulla peilivisiiri)
-liikennevaloissa sillon tällön kierrätän konetta
-joskus sammutan tahallaan liikennevaloihin bensan säästämiseksi
-katselen itseäni kauppojen näyteikkunoiden peilatessa
![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Maantiellä pakko päästä aina seuraavasta autosta ohi mahdollisimman nopeasti.
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Hulluus on näemmä universaalia. Melkein kaikkea tullut kokeiltua, mutta en käsittänyt niitä alkuun "oudoiksi tavoiksi".
Noh, Sotaloordin idea "engine stop":sta seuraamuksineen on miälettömön hieno! Pakko oli tänään kokeilla Hondalla ajellessa, mutta: EI tapahtunut mitään! Lienee myös oikea seuraus em. nappulan napsauttamisesta.
Onkohan niin, että ruisku osaa katkaista bensansyötön? Pitäisikö olla kaasaripeli, että toimisi?
Ps. Yritän seuraavaksi ZZR:n ideaa maksimaalisen nopeasta ohittamisesta...
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Tampereella asematunnelissa paukauttamisesta tulee hyvät äänet ja aika kovat sakot, mikäli virkavalta on myös kuulolla.![]()
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
-vilkun tarkistus
-merkkivalot
-trippi-mittari (ei oo bensa-mittaria ja pelottaa, että löpö loppuu)
-ykkösen takominen punasilla valoilla
-vastaohjaus (jos ei muuta liikennettä näy)
-laulaminen, yleensä sellasia biisejä jotka itteäki ärsyttää ja mitä ei voi sietää....
-muiden motoristien ajotyylin seuraaminen, ajo sitte edellä tai takana (I'll be wachin' U)
Honda Shadow VT750
Mun <3 Lady Black
Kai se tuo vilkku on pakkomielle...ja ryypyn tarkistus vaikkei sitä ois käyttänytkään.
Vetoketjuista sopis kyllä tulla edes pieni pakkomielle, lensi taas tänään kourallinen korvatulppia kaaressa iloisesti ties minne, kun jätin, kas kummaa, pikkutaskun auki...eikä ollut eka satsi joka karkasi!![]()
Tuli tosta piiku78:n biisistä mieleen, että me ollaan erikoistuttu (huonojen, onkohan muita) käännösbiisien tekoon. Toihan menee noin, että: "Mä tuun kohta kellottamaan sua!".
Toinen älyllinen suorite on tietysti liikennemerkkien lukeminen väärinpäin. En ole itse siinä järin hyvä, mutta pari kaveria (joilla on parempi suoritin) tekevät sitä nykyään ehdotuksestani suorastaan pakkomielteen omaisesti.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Huonot käännösbiisit on aika ehottomia ku ajelee pitkää suoraa...(Anatooli @ Kesä. 28 2009,22:42) kirjoitti
Honda Shadow VT750
Mun <3 Lady Black
Melkein kaikki mainitut ja lisäksi loksuttelen leukaani kypärän hihnaa vasten tarkistaakseni että se on nyt varmasti kiinni (tänä kesänä kerran jäänyt auki). Silti en koe olevani ollenkaan neuroottinen![]()
Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
Mulla on kanssa tuo vetoketjujen räpläys ihan jatkuvaa...viime kesänä putosi lompakko ja jäi rekan alle
Ja aina kun ajaa parkkiin, niin on pakko kerran pyöräyttää kaasukahvasta. Kyllä se Busa kuulostaa vaan niiiin hyvältä![]()
------------------------------------------------------------------------
Nykyinen: Suzuki Intruder M 1800 R2
Aikaisemmat:
Suzuki GSXR 1300 Hayabusa 2008
Suzuki GSXR 1300 Hayabusa 2004
Suzuki GSX-F 750
Suzuki GS 500 E
Yamaha Virago 535
Aprilia Tuareg 600
Kawasaki GPZ 750 TURBO
Aprilia Replica AF1 125
Yamaha DT 125
Missä avaimet, lompakko ,känny, taskujen raplaus.
Sitten kypärän pyörittelyä paikoilleen,ihan kuin moto gb kuskit mukamas, ennen starttia.
FJR 1300
XJR 1300
GR *650
SS1000 7/2004
Baltia ajot 2006-2017
Eurooppa turnee 2011
Eurooppa turnee 1983
Minne ajankin en ole koskaan perillä
Taskuralli, vilkun tarkistus, kaikenmaailman kuvitteellisten esteiden väistely, pujottelu, pölyjenpyyhintä tankilta *![]()
Musta-harmaa Z1000 vm.2010
Tämä on vaarallinen ketju, olen nyt alkanut harjoittelemaan keskiviivan pujottelua![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Ajaessa samalla, kun kuuntelee musiikkia tulee joskus jorattua istualtaan. Kunnes kerran tajusin moottoritiellä n. 140 km/h vauhdissa, ettei oo varmaan ihan fiksua ja varmaan aivan idioottimaisen näköistä *
Muuten samat perussälät; 6. vaihde, taskut, lompakko & kännykkä
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
(T-Doggy @ Kesä. 28 2009,20:11) kirjoitti
...panen tankkia... *![]()
![]()
![]()
*v*ttuku repesin....
suzuki pv -89 ex,yamaha dt 125 -88 ex,suzuki gsf 600 -99 ex
suzuki gsx750f(taistelija) -96 ex,aprillipila sl 1000 falco -00 ex,h-d spåra 1200s -99
Enhän minä mitään... mutta tämä mies-puolisko kaivaa röökit sisätaskusta ja stendarin, sytyttää ja polttaa. Ja kun pitkästyy niin menee makuulleen-pitkäkseen *takapenkille... ajaessa mohköllä *siis. Olen nähnyt, en keksinyt itse * *Hän on väsännyt jonkin "vakionopeuden säätimen" kaasukahvaan.
No olenhan minäkin jotain, entisessä pyörässä oli kännykkä telineessä tangossa. Siinä soi poppi korviin tulpista. Pari kertaa kun olin valoissa, tuli puhelu. Vastasin nappia painamalla *ja juttelin niitä näitä kännykän mikrofoniin. Mahtoi kotilokuskeista näyttää omituiselta kun tekoblondi juttelee mopolle valoissa tangon päälle kumartuneena.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Meillä on jokaisella omat pikku perversiomme *![]()
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
hienosti paukkuu kokoputkella joo, asematunnelissa en tosin ole kehdannut...(ZZR_TRE @ Kesä. 28 2009,21:13) kirjoitti
villat varmaan tykkää.ihme ettei koko putki ole lentänyt helvet*iin
aikonaan kun oli akku niin huonona ettei aamuisin lähtenyt starttaamalla käyntiin, niin aina sitten kun hain apuvirtaa autosta niin kyllä ampui... pakko oli tuupata kauas talonpäähän ettei koko kompleksi herännyt "haulikon laukaukseen"
....
muihin outoihin tapoihin olenkin varmaan jo vastannut sivulla joku. samaa settiä kuin muillakin.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi