Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tuollaista GS:n starttimoottoria olisin vailla. Jos jollain sattuis toimiva löytymään, niin ottakaa yhteyttä...
    Joko olet käynyt mopotinpurkaamot läpi?
    Chiltonin oppaassa ei nuin äkkivilkaisulla oltu eroteltu tuon 850: n ja isompien startteja. Luulen, en tiedä, että saattaa tilalle sopia myös tonnisen ja tonnisatasen startit.

Onko sulla startti varmasti rikki? Chiltonin oppaassa oli muutama kikka tarkistaa tuo rikkinäisyys, sillä mikään ei vaivaa enemmän kuin epävarmuus.
    Hilo
    //Suzuki GS1100G
    Joo, luulis ilman parempaa tietoa, että isommissa on aika paljon samoja osia käytetty. Ei mulla se startti rikki ole. Siis vielä, mutta starttaa välillä tosi nihkeästi ja veikkaan ettei mene kauaa, kun loppuu starttailu kokonaan. Hiilet sieltä kai voi vaihtaa, mutta ajattelin kysäistä, jos saisi koko moottorin samalla jostain. Mistäköhän muuten moisia hiiliä löytäis?
    Olisivat saaneet Suzukilla jättää vielä kickstartin paikoilleen sähköisen lisäksi, niinkuin CB Hondissa vaikka...
    Kaveri tilas GS:n startin jostain Briteistä. Oli kuulemma huomattavasti halvempi kuin täällä härmässä.
    En nyt paikkaa muista, mut kysäsen kaverilta... jos muistan.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Jollakin kotomaisella moottoripyöräpurkaamolla oli ainakin nuita isompia gs: siä työn alla tuossa noin kuukausi sitten. Googlella löytyivät helposti *

Täältä näkyy löytyvän kuvaa ja osaluetteloa tuohon starttiin ja moniin muihinkin kohteisiin pyörässäsi.

Edit:

Hiilet näkyvät olevan Stormin valikoimissa. (Ei maksettu mainos)

2. edit
    GS -sivusto Saksassa, sivut kuitenkin enklandiksi ja gyntteriksi.

Hilo
    //Suzuki GS1100G
  6.  
    Jees, täytyypä soitella Stormiin sitten. Sieltä on vaan aika nihkeästi löytynyt sähköosia pyörään, niin en edes ajatellut koko mestaa. Tuo saksalainen sivusto näytti aika hyvältä, mutta siellä tuntui vaan tuo germaanikieli olevan valttia ja sitä, kun ei oikein lukio ajoilta meinaa muistaa...
    Noista purkuosista en oikein tiedä, kun nehän ovat myös monesti nähneet aika paljon kilometrejä ja saattavat laueta koska vaan, mutta niitähän mä täällä kyselen eli WTF?
    Jos se nyt vaikka noilla hiilillä paranisi, niin sitten kelpaa taas runnoa pitkin mutkaisia teitä...
    Kiitokset vinkeistä silti!