Oon ostamassa -06 mallin pyörää. Tuli mieleen vaan semmonen kyssäri että oisko -07 malli isompi kooltaan?En tarkota nyt mitään millejä,vaan jos mopot laitetaan vierekkäin niin huomaako mitään eroa?
Gsxr 1000 k7
Ei ainakaan ajossa tunnu pätkääkään suuremmalta K7 kuin mitä K6. Itseasiassa vaikka K7 oli kokonaan uusi malli niin muutenkin erot tuntuvat kovin pieniltä pl se seiskan paskempi alavääntö.
![]()
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Saman kokoisia ovat eikä ajo asentokaan paljoa eroa toisistaan. Tietysti tuo K7 tuplaputket tekee mielestäni hieman massiivisemman näköiseksi tuon pyörän.
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Ok.Kiitti vastauksista.Tuota ajoasennon tilavuutta kans mietin että onko niissä eroa,mutta eipä taida olla.Tosin siinä uudemmassahan taitaa olla säädettävät jalkatapit vakiona?Mutta ei tuo k6:aan mitenkään liian ahdas oo.Oon 188cm ja normirunkonen.
Gsxr 1000 k7
Pitkäjalkaiselle K7 on parempi kun saa laskettua jalkatappeja.
Selvä ero kun K6 vakiotapeilla ja K7 tapit alimmassa etu asennossa. Vuorotellen olen ajanut molemmilla ja polvikulma tuntuu nuoremmassa mukavammalta myös lyhyemmästä kuljettajasta. Pituudet 183 (pitkäjalkainen ja apinan kädet) ja 163 normaali.
Asiasta toiseen..mitäpä palstalaiset on mieltä että herättääkö hilpeyttä kyseinen mopo tämmösen ruhon alla??Siis että onko liian pienen näkönen...?(Tompsoni @ Touko. 14 2009,11:21) kirjoitti
Gsxr 1000 k7
Ei. *(Tompsoni @ Touko. 15 2009,12:37) kirjoitti
Kaverilla on tuohon mittaan massaakin vielä n.120-130kg. Hyvin taipuu mutkiin isommankin kaverin alla K7 gixxeri, eikä ole runkokaan poikki mennyt vaikka ei juuri muuta teekkään kun keulii kaikki suorat... (Ja mutkat) *![]()
Supermoto