Sytytyksen säätöyksikkö eli CDI-boxi hajalla. Temppuilleen mm. juurikin noin.
näin aluksi ISO KIITOS KAIKILLE AUTTAJILLE... vika häipy.. uudet tulpattaisi noissa motonetin densoissa olla jotain häikkää kun tänään vaihdoin ngk niin rararrararrarar pyörä käy ja kukkuu kuin tarhapöllö. eli 2 sarjaa tuli haettua motonetistä noita densoja ja yksi sarja ngk joilla lähti heti pelaamaan.
mutta olisiko noi iridiumit vielä kestävemmät tai muuten paremmat??
kiitos vielä kerran![]()
![]()
![]()
Jep! sama vika "rahikaisen" vehkeessä eilen, haettiin raitista uuet kynttilät koko satsi (4kpl:17€) ja jopahan rupes pelittään.
Boxeriukko
No hyvä että pelittää,olen törmännyt yllättävän usein uusiin viallisiin tulppiin.Kun valmistusmäärät on kai kymmenissä miljoonissa niin epäkelpojakin osuu joskus joukkoon.
Tuli muuten mieleen että pesun jälkeen tulppien syvennyksiin jäänyt vesi saa samanlaisen ilmiön aikaan,siitä selviää paineilmalla tai odottamalla.![]()
Hyvä että tuli kuntoon![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Itse olen rikkonut tulppia lyhyellä käyttämisellä (minuutti tai vastaavaa) Kuten aiemmin jo joku asiasta mainitsi.
Lyhyt moottorin käyttö tuntuu usein olevan tulpalle melkein heti kuolin isku.
Viimeksikin ihan uusi tulppa hajosi vajaa minuutin käynnissä ololla, ja käynnistysten välissä taisi olla päivä pari.. ensin toimi hienosti sen vajaa minuutin ja sitten seuraavalla kerralla ei meinannut käynnistyä ja putkeen paukkui 2 pyttyinenkin vielä niin ei käynyt kuin puolilla sylintereillä enää![]()
Suzuki PV50 x2 -88&-89 :P -> Yamaha TZR 125 -89 -> Honda CB 350 Twin -72 -> Yamaha FZR 600 -90 -> Honda CBR 600F -99
- Ruuvaamista rakastan lähes enemmän kuin ajamista
Ittellä on Denson Iridiumit, hyvin on kestäneet lyhyitäkin käynnistyksiä ja kasteluita. Ehkä ne ei turhaan ole niin kalliita?
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."