Sivu: 9 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 469:sta
  1. #241
    Lainaa (Diapason @ Helmi. 13 2010,15:12) kirjoitti
    Nyt sais Garmin Zumo 660.stä hintaan 437 euroa täältä! *
    Menin tilaamaan tuolta ja tarjosivat lisäksi 10 euron alennuksen

    Valitettavasti yhteys PayPal:iin ei näyttänyt tällä hetkellä toimivan, joten maksu jäi vielä suorittamatta.
    ZZ-R1100 1991
  2. #242
    Hinta sahaa kuin savottajätkä ees taas....

    Nyt hinta 460€........


    Ai niin, joku päivä koitin kanssa maksaa ei mennyt perille ja hinta silloinkin tuo ale (437-10€) kummasti yhteys "pätkii" kun hinta alhaalla



    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  3. #243
    Lainaa (Pandemia @ Helmi. 17 2010,19:32) kirjoitti
    Hinta sahaa kuin savottajätkä ees taas....

    Nyt hinta 460€........


    Ai niin, joku päivä koitin kanssa maksaa ei mennyt perille ja hinta silloinkin tuo ale (437-10€) kummasti yhteys "pätkii" kun hinta alhaalla
    Nyt ei varmasti pätki! Hinta 517.50 euroa! *
    Mää vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  4. #244
    Hmm... mitäs nyt pitäisi tehdä *

    Viime kesänä Zumon mukana tuli tuo 9 -versio kartasta joka päivittyi mukavasti My Garmin sivujen kautta versioon 10. No, sitten vaihtui tietokone tossa vähän aikaa sitten (entinen hajosi) ja eikun asentelemaan Mapsourcea ja City Navigator 10:ä - not. Eihän mulla ole mediaa tohon kymppiversioon ja latauslinkki My Garmin sivuilla ystävällisesti ei ole voimassa.

    Eli mulla on Zumossa toimiva laillinen City Navigator 10 ja My Garmin sivuilla näkyy avauskoodi versiolle 10 mutta mulla on vain hyödytön laitteen mukana tullut versio 9 dvd:llä *

    Tietääkö joku, mistä voisi ladata kymppiversion koneelle? Itse en löydä kuin jotain torrentteja, enkä viitsisi lähteä niiden kanssa leikkimään.
    Triumph Rocket III Roadster
  5. #245
    Ihmeellisesti sahaa toi hinta. Sain emporiosta viimeviikolla 660:sen alle 400e toimituskuluineen..
    busanistit +200mph club finland
  6. #246
    On kyllä veikeä vehje parin viikon kokeilujen jälkeen tuo zumo 660, tomperon rider I:sen kanssa useita vuosia pelanneena melkoinen järkytys...

    Käyttis koneessa on todella kankea, kartat reitittää Suomessa miten sattuu, aivan ihmeellisiä reittivalintoja tuolla kehä kolmosen ulkopuolella. Tosin sama ilmiö oli tomperossakin ennenkuin vaihtoivat toiseen karttatoimittajaan.

    Kartan tiedoissa puutteita niin POI:tten kuin teidenkin osalta. Viimeisinkään karttapäivitys ei vielä ajantasalla teistä jotka on olleet jo viimevuoden valmiina. Tomperossa tulee päivitykset karttoihin huomattavasti nopeammin.

    Reittien teko ja varsinkin päivitys matkan aikana ei lainkaan samalla tasolla. Käytännössä vaatii tietokoneen liittämisen piuhalla laitteeseen ja päivityksen teon sen kautta. Kaipa tuohonkin oppii jotenkin.

    Mielenkiintoinen ilmiö on myös teiden nimien lausuminen, pitkään ihmettelin mitä se täti oikein selittää siihen loppuun kunnes hokasin että sehän yrittää lukea kadunnimiä! Noh, onneksi tuon sai ääntä vaihtamalla pois päältä...

    Jotain hyvääkin kyllä löytyy, tuo zoomaus joka myös normi ajelussa pysyy kohdallaan eli pystyy paremmin seuraamaan missä reissun vaiheessa mennään. Tomperossahan tuo zoomi häviää hyvin nopeasti kun ollaan liikkeessä.

    Tompero säilyy jatkossakin ykkösnavina, zumo on mukana vain tulevan kesän harjoitteessa kun tomperoon ei karttoja tarvittavilta alueilta tahdo löytyä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  7. #247
    Lainaa (iaj @ Helmi. 23 2010,09:57) kirjoitti
    kartat reitittää Suomessa miten sattuu, aivan ihmeellisiä reittivalintoja tuolla kehä kolmosen ulkopuolella
    Millä vältettävien teiden asetuksilla? Asetuksella nopein reitti vai lyhin reitti?

    Varmasti pääsee erikoisille pihateille jos ei ole vältettävissä hiekkateitä ja päällä on "lyhin reitti", mutta silloinhan se navigoi juuri kuten käyttäjä on määritellyt.
  8. #248
    Nopeimmalla tuota on yritetty, mitään ei vältetty. Lyhintä ei ota, nopeinkaan ei ollut eli ei oikein tiedä millä se sen valkkaa. Hiekkateille ei olisi millään mennyt. Reititykseen valittiin suora osoite ilman mitään waypointseja.

    Tälläkin reitillä tompero ajattaa oikeaa nopeinta kautta.

    Noh, onneksi oli tuttu reitti jota kuljettu jo 15 vuotta niin ei ajettu harhaan...

    Ensi kesän reittejä kun katselin niin sieltä löytyy mielenkiintoisia sattumia matkan varrelta, tekee sadan kilometrin edestakaisia koukkuja reittiin, jostain liikenne ympyrästä ei sen mielestä päässyt suoraan jatkamaan matkaa vaan piti käydä kääntymässä seuraavassa isommassa risteyksessä...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  9. #249
    Tässä yksi esimerkki mikä zumon kartasta puuttuu jonka huomasin tänään aamulla. Tomperosta tuo löytyy kun käyttää Tele Atlaksen karttaa.

    Zumossa karttaversio 2010.30.

    Edit: Just muuten hokasin mielenkiintoisen yksityiskohdan tuossa googlen kartassa yllä kun sitä scrollaa hieman alaspäin. On näköjään tuo Helsinki-Vantaan lentoasema vaihtanut paikkaansa...



    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  10. #250
    Laitappa reitti näkyviin niin katon mitä genitaalimappi antaa reitiksi.
    busanistit +200mph club finland
  11. #251
    Valaiskaa tyhmää mikä tuossa 2010.30 kartassa pielessä. Kokeilun vuoksi reitti menee kai ihan oikein vai onko tuota risteystä taas muutettu.

  12. #252
    Koitappas: Espoo - Rajalahdentie 990, Sauvo.

    Google Maps menee hyvin lähelle *oikeaa* reittiä, Salon kohdalla hieman erimielisyyksiä sen kanssa...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  13. #253
    Lainaa (iaj @ Helmi. 24 2010,13:35) kirjoitti
    Koitappas: Espoo - Rajalahdentie 990, Sauvo.

    Google Maps menee hyvin lähelle *oikeaa* reittiä, Salon kohdalla hieman erimielisyyksiä sen kanssa...
    En tunne tuota suuntaan niin hyvin, että voisin kommentoida onko hassu vai ei tuo reitti. Ajallisesti 10min nopeammin kuin google meinaa ajaa. Tuollaisen reitin arpoo:

    1. Espoo 0 m 0:00:00
    2. Get on Espoonkatu and drive south 1 m 1 m 0:00:00 0:00:00
    3. Turn right onto Kirkkojärventie 135 m 134 m 0:00:23 0:00:23
    4. Turn right onto Espoonväylä 561 m 426 m 0:01:06 0:01:29
    5. Turn right onto Kehä Iii ramp 1.8 km 1.2 km 0:01:41 0:03:10
    6. Take the E18 ramp to the right towards 2/Turku/Helsinki 2.6 km 838 m 0:00:50 0:04:00
    7. Take the E18 ramp to the left towards 2/Turku 3.1 km 472 m 0:00:23 0:04:23
    8. Take exit 12 to the right towards Hajala 109 km 106 km 1:00:30 1:04:53
    9. Turn right onto Tapiolantie 109 km 519 m 0:00:25 1:05:18
    10. Turn right onto Tapiolantie 111 km 1.8 km 0:01:50 1:07:08
    11. Turn right onto Vanha Turuntie 112 km 460 m 0:00:23 1:07:31
    12. Turn left onto Hajalantie 113 km 1.2 km 0:01:38 1:09:09
    13. Turn right onto Valtatie 117 km 4.3 km 0:04:20 1:13:29
    14. Turn left onto Sauvontie 118 km 567 m 0:00:52 1:14:21
    15. Turn left onto Sauvon-Kemiöntie 131 km 13.2 km 0:11:35 1:25:56
    16. Turn left onto Järvenkyläntie 132 km 1.1 km 0:01:29 1:27:25
    17. Turn right onto Rajalahdentie 133 km 1.1 km 0:01:31 1:28:56
    18. Rajalahdentie 990 143 km 9.4 km 0:07:47 1:36:43
  14. #254
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 24 2010,13:35) kirjoitti
    Valaiskaa tyhmää mikä tuossa 2010.30 kartassa pielessä. Kokeilun vuoksi reitti menee kai ihan oikein vai onko tuota risteystä taas muutettu.

    Ei tuossa pitäisi olla mitään vikaa. Hakamäentiehän rempattiin päästä päähän ja valmistui viime syksynä.
    1000
  15. #255
  16. #256
    Lainaa (RHead @ Helmi. 24 2010,20:03) kirjoitti
    Hyvät vertailut, mutta osaako joku ihan oikeasti perustella mikä noista vaihtoehdoista on nyt paras.
  17. #257
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 24 2010,20:52) kirjoitti
    Lainaa (RHead @ Helmi. 24 2010,20:03) kirjoitti
    Hyvät vertailut, mutta osaako joku ihan oikeasti perustella mikä noista vaihtoehdoista on nyt paras.
    Näistä vaihtoehdoista keskimmäinen eli tuo genitaali alueen vaihtoehto.

    Tomppa ei tuota reittiä ole ajattanut, ainakaan rider I:sen ajattamana, menee lähempänä tuota oikeaa.

    Just tänään ajelin reitin taas uudelleen, niin zumo yrittää vielä tuolla hiekkateilläkin ajattaa n. 10 kilometriä ylimääräistä lenkkiä, kun oikaisten hiekkatietä pääsee 1-2 km:n oikaisulla oikealle tielle.

    Tämä siis espoosta tullessa.

    Espooseen päin liikuttaessa ei tuollaisia liikeitä tee vaan uskoo nopeammin oikean reitin.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  18. #258
    Joo kyllä tuo Hakamäentie-Veturitie liittymä ihan oikein tuossa kuvassa on, elikkä siinähän oli pitkän aikaa semmoinen betoniporsaista tehty liikenneympyrä.

    Eli siis tuo liittymähärdelli Hartwall-areenan kulmilla.
    I'm Rick James, Bitch.

    Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  19. #259
    Minkä kokosia sd kortteja tuo 660 syö, meneekö 4gt?
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  20. #260
    Lainaa (Miqa @ Helmi. 27 2010,00:39) kirjoitti
    Minkä kokosia sd kortteja tuo 660 syö, meneekö 4gt?
    16 GB.tä näytti olevan eräällä omistajalla omassa navissaan.
    Linkki ko. sivuille. Juttua sivun lopussa. *
    Mää vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  21. #261
    ...ja kaikille yhtä tyhmille (kuin minä) tiedoksi, että kun paritat zumo 660:n ja Scala Rider Q2:n, niin se tapahtuu Bluetoothin "Ääni" -valikosta, eikä siitä Scala Rider Q2 ohjeen mukasesta "aseta navigaattori etsimään bluetoothlaitteita" eli puhelin tms tuolla lailla löytyy, mutta ei tätä kypäräpuhelintsydeemiä *argh*

    ...pitipä tuonki kans taistella perskeles kauan, ennenku googlen ihmeellisestä maailmasta löyty lontoonkielellä ohjetta, jonka jopa minä ymmärsin ja eiku 660:n kätteen, Q2 päälle ja nappas heti laitteen kiinni ja nyt siis toimii kuten pittääki. Eli kun siis Q2 päällä, niin ei kuulu laitteesta mithän vaan on ns. "luuri-tilassa" eli kaikki äänet tullee sitten kuulokkeitten kautta.

    Fiksua *

    edit: ...mutta sisätiloissa tehdyn pikatestin perusthella en voi suositella pelkän musiikinkuuntelun takia tuota Q2 -systeemiä: luokatonta äänenlaatua kun vertaa (huonoihinkin) nappeihin korvissa. Mutta puhelut kuuluu hyvin ja näyttää automaattisesti ottavan äänikomennot ainaki vastaamisessa käythön.



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  22. #262
    Lainaa (toimeve @ Maalis. 03 2010,00:04) kirjoitti
    ...ja kaikille yhtä tyhmille (kuin minä) tiedoksi, että kun paritat zumo 660:n ja Scala Rider Q2:n, niin se tapahtuu Bluetoothin "Ääni" -valikosta, eikä siitä Scala Rider Q2 ohjeen mukasesta "aseta navigaattori etsimään bluetoothlaitteita" eli puhelin tms tuolla lailla löytyy, mutta ei tätä kypäräpuhelintsydeemiä *argh*

    ...pitipä tuonki kans taistella perskeles kauan, ennenku googlen ihmeellisestä maailmasta löyty lontoonkielellä ohjetta, jonka jopa minä ymmärsin ja eiku 660:n kätteen, Q2 päälle ja nappas heti laitteen kiinni ja nyt siis toimii kuten pittääki. Eli kun siis Q2 päällä, niin ei kuulu laitteesta mithän vaan on ns. "luuri-tilassa" eli kaikki äänet tullee sitten kuulokkeitten kautta.

    Fiksua *

    edit: ...mutta sisätiloissa tehdyn pikatestin perusthella en voi suositella pelkän musiikinkuuntelun takia tuota Q2 -systeemiä: luokatonta äänenlaatua kun vertaa (huonoihinkin) nappeihin korvissa. Mutta puhelut kuuluu hyvin ja näyttää automaattisesti ottavan äänikomennot ainaki vastaamisessa käythön.
    Olisit poikennu tässä mulla iltakylässä.Jos tarttet päivityksiä tms.Zumoon niin otappa yhteyttä.Touhuan kypäräpuhelimien
    ja navejen kanssa päivittäin.G4 tulee tuossa kuunvaihteessa maahan.Pitäisi radiokin kuulu paremmin kuin ennen.Saan 1 tuossa taas pääsiäisen maissa mukaan noille parille messuille.
    Kokkolaan ja Jyväskylään.Siellä myös kaikenlaisia kypäräsettejä ja Pmr-puhelimia näytillä.
  23. #263
    Nyt sais taas Garmin Zumon 660.stä 437 eurolla täältä! *



    Mää vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  24. #264
    Lainaa (Diapason @ Maalis. 21 2010,15:33) kirjoitti
    Nyt sais taas Garmin Zumon 660.stä 437 eurolla täältä! *

    Ja kun kysyy mahdollista alennuskuponki koodia, niin kirjoittaa Google5 ja jopas saa vielä 5% alennusta
    Aprilia Tuono Factory -17
  25. #265
    Verrattuna Garmin GPSmap 276c:hen, tuo Zumo 660 vaikuttaa kyllä todella lelulta. Voi olla että toimii käytännössä silti ihan hyvin. Se selvinnee kunhan pääsee kokeilemaan. Ihmettelen vain, että miten käyttöliittymä tuossa Zumossa voi olla niin karmean tahmainen. Zoomaus, näytön vieritys jne toimii todella naurettavan hitaasti. Vai voiko kyseessä olla yksilövika? GPSmap 276c:ssa samat toiminnot sujuvat silmänräpäyksen nopeasti. No, onhan kyseessä tietysti kaksi eri hintaluokan laitetta ja osittain eri tarkoituksiin tehdytkin.
    Better living through racing

    KTM 990 Adv S
    w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
  26. #266
    Taas pätkii maksaminen Visalla Paypalin tai Moneybookersin kautta. Verified by Visa varmistus ei mene perille.
    No, hinta olikin taas 437€.
  27. #267
    Maanantaina lähti zumo tilaukseen ja tänään tuli fedex:in seurantakoodi. Eli ensiviikoksi uutta navia odotellaan
    Tuli myös huomattua, että jos laitetta ei ole emporioliven varastossa, niin tuo hinta pompsahtaa tuohon reiluun 500 euroon. Vinkkinä vielä tilaajille, että tuo ylempänä mainittu google5 alennuskuponkikoodi toimii vielä.
    -Honda CBR 600F -98
  28. #268
    Tulipahan tilattua tuollainen Emporiolivestä, hintaan 480e.
    Ihmeellisen kauan vaan kestää toimitus, tilasin 10.4, 16.4 näytti et tuli niille varastoon, mutta ei oo sen jälkeen tapahtunu mitään, joutu jo laittaa vähän mailia et missäs se oikein viipyy, odottavan aika on pitkä

    Minkälainen siinä oli muuten se pyörään tuleva teline, oliko siinä pelkät tankokiinnikkeet vai miten? Vois sen käydä etukäteen sit hakemassa jos siinä ei oo sopivaa kiinnikettä niin saa sitten nopeasti asennettua
    Honda CBR 600F -07 -> KTM 690 SM-R -08
  29. #269
    Lainaa (JTRR @ Huhti. 27 2010,21:59) kirjoitti
    Minkälainen siinä oli muuten se pyörään tuleva teline, oliko siinä pelkät tankokiinnikkeet vai miten? Vois sen käydä etukäteen sit hakemassa jos siinä ei oo sopivaa kiinnikettä niin saa sitten nopeasti asennettua
    ...mukana kiinnikkeet joko U-lenkillä tankoon tai sitten kytkin/jarrukahvaan suoraan, mukana tarvittavat ruuvit yms hilut(ittellä oli tuollalailla Hayabusassa).

    Ongelmaksi itte koin sen, että siinä tuota navia pittää kattoa, elikkä vie huomion tiestä aina hetkeksi...joten tilasin tämmösen klik, tällä saa keskireikään kiinni ja tuohon "palloon" taas löytyy sitten 660:n mukana tulevasta rojuläjästä sopivaa jatkoa johon teline sitten kiinni...ja on ainaki vähän paremmassa paikassa.

    Toimitettuna tuosta suomalaisesta firmasta tais olla vähän päälle 30eur.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  30.  
  31. #270
    Ok, kiitoksia tästä, taidanpa laittaa tilaukseen

    Kunhan nyt vaan lähtettäisivät sen pirun navin sieltä, laitoin jo sähköpostia, että missäs se oikein viipyy, prkl
    Honda CBR 600F -07 -> KTM 690 SM-R -08
Sivu: 9 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen