Sivu: 6 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 469:sta
    Ja nyt sitten saa hakea tuon vielä virallisesti julkaisemattoman 3.20 ohjelmistoversion. Itselleni tein tuon päivityksen ja siinä ei ongelmia esiintynyt. Suomihan toimii jo tuolla aiemmin haetulla paketilla. Tässä ohjeet jos haluaa etukäteen softaan tutustua, itselläni ensiviikolla joutuu jo oikeaan testiin ulkomailla:

Tämän pitäisi siis korjata kieliongelmat.

http://www.garmin.fi/tmp/Zumo_660_3.20.zip

Eli .zipin sisältä garmin hakemistosta gupdate.GCD tiedosto kopioidaan laitteen
    \garmin hakemistoon ja sitten vain USB-kaapeli irti, että laite alkaa päivittymään.

Kannattaa vielä muistuttaa, että akussa on riittävästi virtaa, ettei se vain lopu
    kesken päivityksen.
    Onko kukaan kytkenyt 660 ja Autocom Active-Plus 200 toisiinsa? Minulla on sopassa vielä Nokia N95 ja PMR-puhelin niin tuntuu menevän aika monimutkaisesksi ja muutama uusi välijohto täytynee hankkia.
    aloitus idea on että
    Autocom Aux1: N95
    Autocom Aux3: G660 audio out
    Autocom Aux4: PMR

Toinen vaihtoehto on N95 irroittaminen Autocomista ja liittyminen bluetoothin avulla suoraan Garminiin mutta sitten mitä kautta saada puhe Garminiin ei ole vielä selvillä. Lisäksi epäilen N95 akun kestoa jos se käyttää bluetooth.
    FixxaH ohjeet on aika hyvät mutta minulla hiukan tökkii autocom kanssa.

Lainaa (ss454 @ Heinä. 21 2009,13:44) kirjoitti
    Ja nyt sitten saa hakea tuon vielä virallisesti julkaisemattoman 3.20 ohjelmistoversion. Itselleni tein tuon päivityksen ja siinä ei ongelmia esiintynyt. Suomihan toimii jo tuolla aiemmin haetulla paketilla. Tässä ohjeet jos haluaa etukäteen softaan tutustua, itselläni ensiviikolla joutuu jo oikeaan testiin ulkomailla:

Tämän pitäisi siis korjata kieliongelmat.

http://www.garmin.fi/tmp/Zumo_660_3.20.zip

Eli .zipin sisältä garmin hakemistosta gupdate.GCD tiedosto kopioidaan laitteen
    \garmin hakemistoon ja sitten vain USB-kaapeli irti, että laite alkaa päivittymään.

Kannattaa vielä muistuttaa, että akussa on riittävästi virtaa, ettei se vain lopu
    kesken päivityksen.

3.20 meni täälläkin ongelmitta sisään. Zumoforumeilla tästä versiosta olikin jo puhetta ja joissakin uusissa laitteissa se on ollut jo sisällä. Eiköhän tämä tule piakkoin ihan oikeastikin jakoon webupdaterin kautta.
    Tuolta sitä ainakin jo saa:
    http://www8.garmin.com/support/downl...ls.jsp?id=4467
    Muutoshistoriassa mainitaan näköjään pelkästään kieliongelmiin liittyviä korjauksia.

Soikos noi musat hyvin blutuutilla tästä 660 zumosta, mulla on tuo vanha 500 zumo ja siinähän ei ole tuota A2DP:tä, joten musa on blutuutilla hiukka monotoonista tavaraa ??
    XV 1100
    Kyllä omasta mielestä toi zumo 660 soittaa ihan hyvin ja kypärässä on Midland BT2 ja ns. BT2 Hifi kuulokkeet niin kelpaa kyllä musaa kuunnella. Niin ja kypäränä on arain umpikypärä.
    Honda XL1000V Varadero
    Kiitti kommentista, pitää ilmeisesti huomenna hakee tuo 660.
    Vaikka ei tuossa 500:ssa mitään vikaa ole, mutta se stereomusa kiinnostaa senverran *
    Nyt on välissä Motosonic:n bt-palikka ja stereoo tulee sieltäkin, mutta olispa yks palikka vähemmän.
    Näkee sitten kuinka pelittää Camos:in kanssa...
    XV 1100
    No eihän tätäkään laitetta *Suomesta saa *
    Toisilla on putiikki kiinni ja toisilla hyllyt tyhjät...
    Ja joku pässi vielä puhuu lamasta *
    Ulkomaan tilausta vaan kehiin kun ei täällä raha kelpaa *

Näin se vaan on taas.......
    XV 1100
    Bluetooth-haasteita. Kokoonpano on seuraava: Zumo 660, Nokia E90 kommari, Interphone kypärässä. Ongelmia on useita.
    Olen siis liittänyt Interphonen Zumon äänilaitteeksi ja sitten parittanut puhelimen ja Zumon.
    Zumon ja puhelimen väli tökkii, olen yrittänyt parittaa molemmin päin, mutta aina kun yhteys muodostuu, niin muutaman sekunnin kuluttua Zumo ilmoittaa että yhteys on katkaistu. Yhteys on puhelimessa asetettu luotetuksi. Kun puhelimesta avaa yhteyden manuaalisesti, se pysyy päällä. No, puheopastus kypärään toimii, mutta jos väliin tulee puhelu, niin sen jälkeen puheopastus katoaa. Mikä hauskinta, kun tulee perille johonkin, niin sitten se nainen alkaa latelemaan kaikki puhumatta jääneet virkkeet peräjälkeen...
    Zumossa on viimeisimmät päivitykset.
    Onko kokemuksia?

Niin, sitten oli vielä sellainen ongelma, että kun Zumon Bluetooth on päällä, niin kypärästä kypärään-yhteys ei toimi, vaikka aiemmin kun puhelin oli suoraan kypärään kytkettynä, pystyi vaihtelemaan.

Hiukan tuntuu Zumokkeli olevan omapäinen täälläkin, mutta vielä on pärjätty jotenkin.
    Zumossa olevat kartat on aika monotoonisen harmaat, liekö tuolla haettu lisää piirtonopeutta vai mitä ihmettä.
    Edellisessä Zumossa oli kyllä noi kartat paljon värikkäämmät.
    Vai pitääkö joku päivitys tehdä heti alkuun ?
    Ei tuossa nyt kovin kummoisia ominaisuuksia ollutkaan edelliseen verratttuna, paitsi toi A2DP, jonka takia tuon ostinkin.
    Melkoista hehkutusta oli tästäkin laitteesta taas....
    No omat on rahani....
    XV 1100
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vhkala @ Elo. 08 2009,12:31) kirjoitti
    Zumossa olevat kartat on aika monotoonisen harmaat, liekö tuolla haettu lisää piirtonopeutta vai mitä ihmettä.
    Edellisessä Zumossa oli kyllä noi kartat paljon värikkäämmät.
    Vai pitääkö joku päivitys tehdä heti alkuun ?
    Saako zumossa valittua kartan tarkkuuden? Ainakin Mobile XT:ssä (pitkälti sama softa) saa ja pienimmillä tarkkuuksilla ei ole pahemmin värejä.

Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Taisin kokeilla myös maksimi tarkkuudella, mutta harmaata oli.
    Tiiä sit viel enempää, mutta pitää renkuttaa lisää...
    XV 1100
    Mihin hakemistoon ja millä formaatilla musiikki pitää tallentaa. Laite ei tunnista muissa soittimissani pyörivää musakkia tai ne on väärässä paikassa.
    Miten lisäumuistia voi hyödyntää kortti uppos kuoppaansa ja pc tunnistaa mutta mistään zumon valikosta ei sitä saa näkyville
    Ainakin soittolistoja tukee, niillä mä oon saanu muzat soimaan.
    Soittolistat vaan sd-kortille ja rock...
    XV 1100
    Kiitos, soittolistan tekemällä musiikki alkoi soimaan.
    Ei mulle ainakaan tule lisää värejä, vaikka vaihtaa tarkkuutta kuinka.
    Tosin Ähtärissä oli muuten jotain vihreetä kartan mukaan, vaikka silmällä kattoen siinä oli taloja *
    Parikertaa on jäänny jumiin koko laite, no virtanapilla saa tietty henkiin...
    500 Zumo ei kertaakaan jäänny jumppaseen ja kartat oli sentään hiukan värikkäämpiä.
    No onhan taas sitten viimeisen päälle uus laite, ei nyt ihan kamalasti voi kehua kyllä.
    XV 1100
    Hey te kun olette pitempään noiden zumojen kanssa leikkineet.

Käytiin viimeviikolla ajamassa pohjosen kierros (Eteläsuomi -> kilpisjärvi / Norja) (3093km) , niin zumo660 onpi hukannut menomatkan reittitiedot.

Paluureitti kyllä löytyy hienosti.

Kysymys kuuluu: onko tuohon vekottimeen olemassa mitään muistinpalautus ohjelmistoa tai jotain millä palautus onnistuisi ihan wintoosan kanssa??

Juu, guukkeli on hieno asia, mut selvällä suomenkielellä annettu ymmärettävä vastaus jotenkin vaan kiehtoo..

En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ropaaja @ Elo. 17 2009,21:15) kirjoitti
    niin zumo660 onpi hukannut menomatkan reittitiedot.

Paluureitti kyllä löytyy hienosti.

Kysymys kuuluu: *onko tuohon vekottimeen olemassa mitään muistinpalautus ohjelmistoa tai jotain millä palautus onnistuisi ihan wintoosan kanssa??
    Ei tartte palautuksia, zumo on vaan arkistoinut sen alkupätkän. Eli kun liität zumon pc:hen ja selailet wintoosassa sitä zumon sisältöä, niin ne arkistofileet löytyy sieltä jostain hakemistosta. Joku zumon omistaja varmaan kertoo tarkemmin mistä. Mä en omista, mutta olen tuon homman pariin otteeseen tehnyt
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (Tomppa56 @ Elo. 04 2009,08:09) kirjoitti
    Bluetooth-haasteita. Kokoonpano on seuraava: Zumo 660, Nokia E90 kommari, Interphone kypärässä. Ongelmia on useita.
    Olen siis liittänyt Interphonen Zumon äänilaitteeksi ja sitten parittanut puhelimen ja Zumon.
    Zumon ja puhelimen väli tökkii, olen yrittänyt parittaa molemmin päin, mutta aina kun yhteys muodostuu, niin muutaman sekunnin kuluttua Zumo ilmoittaa että yhteys on katkaistu. Yhteys on puhelimessa asetettu luotetuksi. Kun puhelimesta avaa yhteyden manuaalisesti, se pysyy päällä. No, puheopastus kypärään toimii, mutta jos väliin tulee puhelu, niin sen jälkeen puheopastus katoaa. Mikä hauskinta, kun tulee perille johonkin, niin sitten se nainen alkaa latelemaan kaikki puhumatta jääneet virkkeet peräjälkeen...
    Zumossa on viimeisimmät päivitykset.
    Onko kokemuksia?

Niin, sitten oli vielä sellainen ongelma, että kun Zumon Bluetooth on päällä, niin kypärästä kypärään-yhteys ei toimi, vaikka aiemmin kun puhelin oli suoraan kypärään kytkettynä, pystyi vaihtelemaan.
    Garminin sivuilla sanotaan kohdassa "yhteensopivat puhelimet" että E90 ei olisi yhteensopiva, mikä tuntuu vähän kummalliselta. Onko joku liittänyt tällaisen niin että se toimii kaikilta osin? Käsittääkseni numerotietojenkin pitäisi siirtyä Zumoon, mutta näin ei tapahdu.
    Lainaa (riisor @ Elo. 17 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Ropaaja @ Elo. 17 2009,21:15) kirjoitti
    niin zumo660 onpi hukannut menomatkan reittitiedot.
    Ei tartte palautuksia, zumo on vaan arkistoinut sen alkupätkän. Eli kun liität zumon pc:hen ja selailet wintoosassa sitä zumon sisältöä, niin ne arkistofileet löytyy sieltä jostain hakemistosta.
    550:ssa löytyy noita reittipätkiä /archive nimisestä kansiosta. Ne voi suoraan raahata hiirellä MapSourceen ja tuolla sitten valita halutut, oikea hiiri ja Join Selected Tracks. Siis jos haluaa yhdistää talteen koko reissun.

Olettaisin uudemmassa Zumottimessa olevan sama systeemi.
    E90 kanssa puhelut toimii, mutta E90 ei tule Phonebook Access Profiilia (PBAP). Eikä kummankaan laitteen firmispäivitykset auttaneet.

Eli seuraavaa puhelinta ostaessani kyllä katson että myös tuo PBAP on tuettuna.
    BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
    Kiitokset riisor & Talttapää , nyt alkoi reittiviivaa löytymään. *

Eipä Zumottimen pikaohje mitään tuosta arkistoinnista mainitse ja itse oon ollut liian laiska oikeita ohjeita lueskeleen. *

Mutta hyvä näin, reitit löytyy. Täytyy vaan opetella tota mapsourcea käyttään tehokkaasti.

( oli muuten hyvä reissu, ennusteista huolimati osui just sateettomat päivät sinne Kilpisjärven kohdalle )

En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    Kiitokset myös täältä! Reissun alkupäästä hukkuneet reitit löytyivät.
    considerable appetite for life
    Onko kukaan katsellut 660:n korkeus osioa, ise katsoin Pellingin sillalla ja zumon mukaan sukellettiin -12m mut kuitenkin kuivin jaloin läpi tultiin. Mikähän siinä on tarkkus ja miten tarkkaa se esim. alpeilla sen totuuden keronee.

Alppeja odotellessa.........
    Lainaa (pro600 @ Elo. 19 2009,00:20) kirjoitti
    Onko kukaan katsellut 660:n korkeus osioa, ise katsoin Pellingin sillalla ja zumon mukaan sukellettiin -12m mut kuitenkin kuivin jaloin läpi tultiin. Mikähän siinä on tarkkus ja miten tarkkaa se esim. alpeilla sen totuuden keronee.

Alppeja odotellessa.........
    Z-koordinaattia ei mikään ei-differentiaatiokorjattu gepsi osaa näyttää oikein!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Höh, kun kytken Zumo 660:n ja Nokian E51:n bt:llä toisiinsa, niin Camosin kautta puhuessa ääni menee "metalliseksi".
    Camos ja kännykkä suoraan toimii hyvin.
    Eli nyt pitää vikaa etsiä ilmeisesti Zumosta.
    Olisko kellään mitään ehdotusta millä homma korjaantuis ?
    Zumon päivitys ?
    Laitteessa kyllä pitäis olla viimeinen versio softasta, mutta pitää
    tarkistaa.
    XV 1100
    Eipä tietenkään onnistu tuo laitteen rekisteröintikään...
    En kyllä ala soittelemaan mihinkään supportteihin...
    Alkaa vaikuttamaan hiukan oudolta systeemiltä *
    XV 1100
    Rekisteröinnin kanssa oli myös minulla ongelmia.

Kokeile ladata ja asentaa se apuohjelma erikseen.

Kokeile eri USB portteja koneessasi.

IE pluginin ladattuani ja pari kertaa yritin eri USB porteissa niin onnistui. Ihme himmelin ovat rakentaneet...
    Siis se sarjanumerohan onkin siinä valkoisessa lapussa !
    Nyt onnas reggaus, mutta kartat ei sit taas aukeekaan, eikä niitäkään saa rekisteröityä, aina on joku numero muka väärin...
    XV 1100
  30.  
    Notta olisivat tehneet sen mahdollisimman epäselväksi se karttojen avauskoodi löytyy siitä DVD rompun pahvikuoren kyljestä.

Arvaa montako kertaa itse noita kelasin ja mukamas joku tutkintokin IT alalta... kele. Sitä en kyllä ymmärrä miksi pitää syöttää paperista omituinen sarjanumero jos kerran Zumotin osaa itse kertoa sarjanumeron kun siltä kysyy USB kaapelilla.. Melkein ovat miettineet asian loppuun, mutta joku jäänyt huomaamatta.
Sivu: 6 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen