Hih Hei
Kiitos ideasta ss454 ja kiitos tiedostoista turpo.
Nyt zumo lirkuttaa naisäänellä kalevalaa.
Kattelin noita tiedostoja, niin zumossa valmiina ollut suomi tiedosto oli isompi kuin tuo turpolta ladattu.
Eli jos tuo isompi olis toiminu, niin mitähän siellä olis ollu paremmin/enempi..ei voi tietää...
Alkuperänen => 1312 kt ja turpolta saatu => 1096 kt
Mut joo, pääasia että pelittää.
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Kiitokset TURPO, jopas rupes toimimaan(turpo @ Heinä. 02 2009,08:55) kirjoitti
Tuolta WebUpdaterista ei saa vieläkään toimivaa versiota *
ttuttu, vie puretut tiedostot Garminissa kansioon: Garmin\Voice ja korvaa niillä vanhat "suomi" tiedostot. Itse nimesin nuo vanhat tiedostot vain uudelleen.
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
FLHRCI -02
olokaatten hyvä vaan, liekkö nuo failit kuinka copyrightin alaista materiaalia *eli uskaltaakohan noita pitää ladattavana
Kiitoksia vaan idean isälle ss454:lle *![]()
Varmaankin noissa joku suoja on eli jos käytät tätä jakoa ansaitsemistarkoituksessa, niin tulee ongelmia. Jos joku on tapellut asiasta Suomen Garminin kanssa, niin voi sinnepäin heittää palloa ja pyytää pistämään nuo viralliselle sivustolle ladattaviksi tarvitsijoille. Toisaalta on noilla epävirallisilla foorumeilla jopa firmiksiä jaossa, että en tiedä miksi ei saisi auttaa muita ongelmissa. Ja onkohan noista mitään iloa kellekään muulle kuin Zumo 660 omistajille.(turpo @ Heinä. 03 2009,00:31) kirjoitti
Itselle tämä lähinnä vain ongelmanratkaisua, kun piti miettiä miksi jollakin toimii ja toisella ei. Selvästi oli jaossa jossain vaiheessa jotain erilaista kielipakettia ja onneksi joku sai sen silloin ladattua.
Juu kiitos! Minä vain olen niiiiin kädetön näidenKIN juttujen kanssa.(tahto @ Heinä. 03 2009,00:22) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Pähkäilin asiaa itsekin niin että tuskin noilla faileilla tekee mitään jos ei omista zumoa. Tilanne olisi varmaan toinen jos verkkiksen kakkapeliittaGPS muuttuisi Zumoksi nuo filet lisäämällä *(ss454 @ Heinä. 03 2009,07:53) kirjoitti
![]()
Saiskohan Zumoa mitenkään järkevästi kiinni mopoon jossa "clip on" ohjaustanko *(VFR800). Paketissa olevat kiinnikkeet on käsittääkseni vain putkikiinnitykselle tai ruuvatavalle kiinnikelevylle?
Sen mukana tulevan kiinnikkeen saa kiinni myös kahvaan, tuosta ehkä saa osviittaa onko se mahdollinen sulla http://www.garmin.com/manuals/zumo66...nnusohjeet.pdf
Jos sekään ei toimi niin varmaan menee jollekin tech-mount osastolle (http://www.baehr.fi) eli lisäkustannuksia rapsahtaa...
Vastaan itselleni: ei poista mitään asetuksia.(manror @ Kesä. 30 2009,09:41) kirjoitti
Mites muuten, esitin tänne aikaisemmin pari kysymystä:
Tietääkös joku vastausta näihin?kirjoitti
Garminin tuki oli sitä mieltä, että suosikkien nimet pitäisi näkyä ja pyysivät toimittaa laitten huoltoon :-p
Kadun nimestä eivät tienneet mitään.
MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)
Oliko jollain ratkaisu siihen ongelmaan että city navigatorin dvd levyssä oleva reggauskoodi ei kelpaa ? Ei uppoa sisään ja pc:llä oleva kartta pysyy lukittunaKuitenkin jos my garmin com:ssa painaa 'hae avaukset' tjms niin se avaa kartan lukituksen. Keltaisessa lipussa oleva koodi taasen on eri kuin levyn kotelossa. Tosi loogista... Pääasia että aukesi mutta toivottavasti pysyykin auki joka lähinnä huolettaa ja jos joutuu joskus myöhemmin availemaan uudestaan.
Nyt ei my.garmin.com päästä enää sisään ollenkaan, ei tunnista enää meiliosoitettakaan jos koittaa tilailla tunnareita sähköpostiin vaikka oikeilla 100varmasti kokeilin. Kaikenlaista pikkuharmia.
Mulla MapSourcen kartta ei myöskään auennut millään koodilla ja Garminin support neuvoi lataamaan uuden kartan (2010), jonka mukana tuli kartta avattuna myös MapSourceen. Tuo uusi karttahan (nüMaps Guarantee) tulee laitteen mukana. Jos sinulle tuli jo laitteen mukana tuo 2010 kartta, niin en osaa sitten neuvoa.(turpo @ Heinä. 03 2009,14:11) kirjoitti
Vaikeata tuo lataaminen taitaa olla nyt, jos et pääse enää MyGarminiin![]()
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
FLHRCI -02
No nyt pääsee taas, mitähän puuhaavat siellä... Laitteen mukana tuo 2010 dvd tuli. Saisivat laittaa sinne lippusen mukaan että elä yritäkkään takoa tuota levyn koodia minnekään kun ei se kelpaa. Tai no, kaikkea tuli kokeiltua, garminin merikartoissa on tuonlainen koodi ja sinne se kelpasi ja tuli ilmoitus että koodi on jo käytetty - parempi sekin kuin että ei kelpaa.
Mapsourcen avaus onnistui ainakin kahteen koneeseen painamalla 'hae avaukset' namiskaa mygarminissa, ennen sitä se ilmoitteli olevansa lukossa. Kaikki hyvin.
edit: ei näytä taas pääsevän mygarminiin mun tunnarilla. Taitaa palvelimet olla aika ruvella
Tuli sitten kokeiltua 660:n iskunkestävyys.. Putosi kumartuessani povarista asfaltille. Pari ikävää koloa ja naarmua kulmiin, mutta toimii edelleen niin kuin ennenkin.
jollei ollut jo jossain mainittu niin zumoforumilta saattaa myös löytyä apuja ongelmiin ja muutenkin monenlaista juttua:
http://www.zumoforums.com
Rekisteröitymiset näemmä hyväksyvät manuaalisesti eli ottaa jonkun tunnin aikaa.
Tällä vfärrän omistajalla menee ainakin tuonne techmount osastolle.. Minkä mittasia varsia jengillä on tuossa ohjausakselin reikään tulevassa telineessä? Arvon tässä nyt 2,5 ja 3,5 tuuman välillä. Mahtaako heilua (täristä) kovin kauheesti ton pidemmän nokassa?(turpo @ Heinä. 03 2009,12:16) kirjoitti
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Kiitoksia infosta. Turpon llähettämän manuaalin perusteella kuvittelin että kahvakiinnikke voisi toimia, Täytynee mennä johonkin liikkeeseen jos sais kokeiltua kiinikkeen sopivuutta käytännössä..(Miqa @ Heinä. 04 2009,21:50) kirjoitti
Technount varmaan ois hyvä, voisi ajatella että laitteen massa pitäisi pahemmat tärinät poissa, lisäksi siinä tapissa näyttäisi olevan kumirenkaat tärinöitä poistamassa. Toisaalta Zumo itsessään on niin kallis ettei viitsisi maksaa enää 70€ lisää kiinnikkeistä. Pihinä miehenä vois tietty koittaa naputella metallista jonkun aputelineen esim. keulakolmion/putken kiinnikepultin alle..![]()
Voin itsekin suositella tutustumaan tuohon zumofoorumiin. Siellä on myös VFR miehet lähetelleet asennuskuviaan enkä ainakaan niissä nähnyt mitään ongelmia esiintyneen. Riippuen nyt vuosimallista voi joutua hiukan puuhastelemaan, mutta ei ainakaan tutustuminen aiheeseen maksa mitään.(Vebis @ Heinä. 05 2009,12:48) kirjoitti
Kannattaa tutustua myös http://garminzumo.wikispaces.com/ sivuihin.(turpo @ Heinä. 04 2009,01:18) kirjoitti
Onko muilla ollut ongelmia matkalokien kanssa?
Minulla zumo kaatuu jos yrittaa katsoa paivan lokia, ellei se satu olemaan lyhyt. Nykyinen Loki myos korvautuu uudella vahan valia.
Ongelmia on muutenkin viime viikoina ollut siihen malliin, etta parhaiten se toimii mp3-soittimena. Ranskalainen nappis on kauhea kirjoitettava, joten raporttia zumon toiminnasta seuraa kunhan paastaan suomeen.
Nimim. Pariisissa ja kaikkialla muuallakin on kiva pyoria ympyraa 40 asteessa ajokamoissa.
Itselläni on Tomppa VFR:ssä kiinni Techmount 31001 telineellä eli ei ohjausakselissa vaan kytkikahvassa ja ilmeisesti juuri sillä pidemmällää eli 3,5'' varrella. Hyvin tuo on mukana kulkenu eikä tärinäkään haittaa.(Miqa @ Heinä. 04 2009,21:50) kirjoitti
Vaikka näin kerettiläisenä (Tompan omistaja) vastaan, niin varmaan tuon kiinnityksen suhteen kohtuu samanlainen tilanne.
ex VFR 1200F 2010
Tyhmä kysymys... Ihan oikeestiko mun pitää laittaa tuo akku zumoon sen valkoisen muovikääreen kanssa?? Luulin että se on ns. suojapaperi akun ympärillä, mutta kun siinä on kaikki akun liitinpinnatkin leikattu avoimeksi ja muutenkin tuntuu olevan timmisti akun ympärillä.. Todellako sen valkosen muovin kera akku zumoon laitetaan vai raastanko sen irti
![]()
# Honda CBR 600 -99
Samaa määkin ihmettelin ja hetken sitä käärettä rapsuteltuani laitoin sen kääreineen päivineen paikoilleen ja tähän saakka on ainakin toiminu. On muuten tosi hämäävä kääre(-pinkki- @ Heinä. 08 2009,18:46) kirjoitti
![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Ei oo tyhmiä kysymyksiä. On vain asioita joita ei vielä tiedä.
Sen akun ynpärillä oli (ainakin mulla) sellanen akun kokonen pinkki kuplamuovisuojus.
Eli itse akun kuoret on valkoset ja täynnänsä sitä tekstiä.
Älä revi enään sitä valkosta osa pois, vaan akku koneeseen ja luukku kiinni.
Ja eikun ihastelemaan ihmevekotinta.
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Kiitokset! Hyvä että muutkin ovat hetken päätä tuon kuoren kanssa vaivanneetHäiritsevä varsinkin kun siinä kuitenkin menee sellaiset pinet katkoviivatkin, jotka antaa osviittaa että ehkä tän vois repiäkin pois...
No nyt on akku sisässä ja eka käynnistys tehty. Täytyypi mennä tekemään ensi testi heti autolla, kun vasta huomenna saan apua mp-telineen asennukseen..
Ja lisäkysymyksiähän saattaa sadella kunhan alan masiinaa sitten rekisteröimään/päivittelemään karttoja&versioita/kielitiedostoa....![]()
# Honda CBR 600 -99
Tuolla Garminin suomisivulla on niitä ohjeita.
Eli ensin kannattaa ladata PeeCeelle se selaimen lisäosa.
Onnistuu sitten se rekisteröinti (ja zumon ja PeeCeen välinen yhteys) sujuvammin.
Ja sitten kun rekisteröintikin on hoidettu, niin kartanpäivitys sujuu lähes itsestään.
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Sääli, että itseltä jäi tuo rekisteröinti probleema pois kun aiempia Garminin tuotteita jo olemassa. Meni selvästi homma liian helposti.(Ropaaja @ Heinä. 08 2009,20:09) kirjoitti
Kaikilla tuntuis olevan noita Technoumt ym. lisäkiinnikkeitä, Onkos nin että paketissa tulevalla kahvakiinnikkeellä asennus ei käy mm. VFR.ään lainkaan vai ottaako esim. katteisiin kiinni "vain" äriasennossa riipumatta valitseeko TomTom Raider tai Zumo660 mallin ?(YKa @ Heinä. 07 2009,14:56) kirjoitti
Ainakaan ZumoForumissa ei asennuksen sopivuutta onnistunut selvittämään. Sen sijaan sieltä löytyi hirmuinen kasa käyttäjien löytämiä bugeja ja muita toiveita/pettymyksiä. Alkaa vähän epäilyttämään onko Zumo laitettu markkinoille hiulan keskeneräisesnä, vai onkohan muutkaan sen parempia jos oikein antaamuksella rupea laitteita syynäämään?
Kyllähän se paketin RAM mount pitäisi käydä peliin kuin peliin jossa joku tangonpätkä löytyy, jos käyttää sitä U-pulttia.(Vebis @ Heinä. 13 2009,14:02) kirjoitti
Itse vaihdoin Techmounttiin koska:
-RAM mount on ihan perkeleellisen ruma häksätin, joka näyttää siltä että se on itse koottu Bauhausin pultti- ja WC-putkiosastojen tarjonnasta
-Techmountilla saa asennettua nätisti keskelle
-RAM mountin valukäikäle oli valmistettu lakritsan kaltaisesta metallista ja murtui keskeltä poikki hyvin pienellä momentilla
saako tuon turpon tiedoston vielä jostain?
98% of all statistics are made up
Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Nyt on virallisella sivustolla jaossa väliaikaisesti, eli poistunee kunhan tähän tulee fixi seuraavassa päivityksessä.
Zumo 660 Suomi tiedostot