Moi
Missähän Tampereen seudulla saa halvimmalla 10 000 km huoltoleiman Yamahaan? Syksyllä tuli tehtyä ölppien + suodattimen vaihto sekä jarrunesteet, mutta kai se on ainakin öljyt taas vaihdettava kun kuuluu pakollisena 10 000 huoltoon.
halvinta en tiedä... mutta älä kx centeriin vie![]()
kokeilemoto-osat sammonkatu
![]()
Honda 1000XL -09
Kiitos vastauksista, Moto-osat ei ole virallinen Yammun huolto, joten se ei käy tässä tapauksessa. ---> MP-Korvenpäälle mopo.
Miksi pitää viedä "viralliseen"?(Tomber @ Touko. 13 2009,14:46) kirjoitti
Jos haluaa huoltokirjaan leiman niin tarttee ns. virallisen.(Nomad @ Touko. 13 2009,14:56) kirjoitti
Enpäs tiedä, mitä kauheuksia muille on sattunut, mutta omat kokemukset Kx-centerin myynnistä, huollosta ja palvelusta ovat kyllä pelkästään positiivisia. * *Vai pelkästään hintako pisti bacalaon itkemään?
* Arctic Ranger *
Juuei kannata yhden kommentin perusteella hyvää liikettä boikotoida. En tosin ole huollattanut KX:llä, mutta kaikenlaista ostanut, reklamoinut ym. ja huippupalvelua on ollut. En usko, että huoltopuolellakaan toisenlaiset tyypit kauan hilluis. Ei sillä, kyllä Korvenpääkin hyvin palvelee. Siellä olen tosin saanut pyörään pikkukolhua renkaanvaihdossa kun ei Esalla ole kunnon huoltopöytiä ym.
Joo kyllä KX:stä on aina palvelua saanut, mutta vähän arvelinkin että huoltohinnat on(Pitkä @ Touko. 13 2009,20:43) kirjoitti
ja sen takia en sieltä edes kysynyt.
Mulla ainakin on nykyisessä leimat huoltovihkosessa, eikä yksikään virallisen suzukin huoltoliikkeen. Onko siinä jotain vikaa esim. takuun kannalta jos käyttää liikettä joka oikeasti huoltaa pyörän ja kantaa myös vastuun siitä. Itse en jaksa enää ottaa ns. merkkiliikkeiden leimoja ja kiristellä itse pultteja samalla kun pesen pois paskoja katteista huollon jäljiltä. Käytän mielummin liikettä jossa pyörää myös huolletaan, eikä vaan korjata vaihtamalla osia.(Tomber @ Touko. 13 2009,15:15) kirjoitti
Supermoto
Tuossa on taas hyvin kiteyttettynä se, miksi ihmettelen leimanpalvontaa ajopelejä ostaessa. Itse voisin ostaa mieluummin ilman mitään huoltokirjoja, jos myyjä osoittaa juttelun aikana selkeää tietämystä huoltohommista. Ja varmasti ei jarruttaisi ostopäätöstä, jos leimat on muusta kuin virallisesta liikkeestä.(jaulis @ Touko. 13 2009,21:47) kirjoitti
jos huoltokirjan leimasta lähetään(rico @ Touko. 13 2009,16:37) kirjoitti
maksoin 850e 30 000 huollosta ja ei edes leimaa saanut.... mutta muuta oli myös soittivat että vaihetaanko (joku rele) unohtivat vaan sanoa mitä maksaa ja minä pöljä
en kysynyt.... sain talvisäilön jälkeen pyörän takaisin ja akku pimeenä. siis en suosittele mutta en luovuta ja jos joskus lotosta voitan niin saatan vielä käydä huollattamassa moponi siellä.
![]()
Honda 1000XL -09