Eli Thundercatissä kun laittaa virrat päälle alkaa rele naksutella eikä pyörä starttaa. Aiemmin onpi kyllä pelannut mutta nyt ihan omia aikojaan onpi käynyt näin. Kierroslukumittari käypi 8000rpm:ssa. Onkohan tuo nyt starttireleessä vika, siitä se naksutus ainakin vaikuttaisi tulevan???
lataa akku ja kokeile uusiks.
e: harhaanjohtava lause muutettu.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Akku on kyllä täys virtaa...
0-8000rpm
"Fuel level warning system has an open circuit somewhere. Either the level sender is bad, has a bad ground connection, the connector (small green connector under tank on left side of bike) is disconnected, or the bulb itself is blown. "
bensapumppu?
KTM 1090 Adventure R '17
Exät:
- Aprilia Tuono 1000R '07
- Honda VTR Firestorm'02 "Red Devil"
- Yamaha FZ1-S '07
- Yamaha YZF600R Thundercat
- KTM 640 LC4 (palveluksessa)
- Yamaha DT 125
- Tunturi Start
ettei vaan ole käynyt samalla lailla kuin minulla ilmanputsarin vaihdon jälkeen. huoltohana oli unohtunut kiinni. kerkesin jo kiroomaan monta rumaa sanaa ennen kuin hoksasin mistä oli kyse.
se nakutus on polttoainepumpun ääni (jaa no voi olla että joku rele sitä ohjaa :-) ja sulla on todennäköisesti hana kiinni tai bensafiltteri tukossa.
pari kertaa itsellekin käynyt näin kun oli tankki irti huoltotoimenpiteiden takia.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
No tuota... Bensa hanaan en ole koskenut eikä tankki ole irti ollut. Ihmetyttää kun pari viikkoa sitten sain mopon käyntiin ilman mitään ongelmia, nyt laturissa ollut yön yli eikä puhu enää mitään... Bensa pumppu se ei ole vaan joku rele, ja sikäli kun englantia service manuaalista ymmärsin niin startti rele??? Mutta otin akun irti ja pöydällä ladannut nyt 4 tuntia, kun epäilin josko se rele purkaa sitä. Näyttää alle 9v jännitettä, eli ilmeisesti kuitenkin vika akussa kun ei ota enää virtasta vastaan... Täytyy laittaa uusi akku ja jatkaa sitten tutkimuksia...
Itsellä unohtui taannoin kuten tuossa aiemmassakin sanotaan pieni vihreä anturin liitin irti niin antoi juuri kyseistä vikakoodia.Epäilisin että jossain on nyt vaan huono kontakti->hapettunut..
Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
Honda cr125r -92
Kylläpä se vaan oli akku ihan loppu... Kokeiltiin herätellä isolla laturilla vaan ei antanut jännitettä. Ihmetytti kun talvilatauksen jälkeen kuukauden piti virrat ok, sitten yht äkkiä ihan loppu. Mutta noinhan nuo nykyakut menee...
Tavallinen lyijyakku jos on niin vika on loppuun kiehuneessa vedessä, varsinkin jos talven pitää latauksessa niin sitä haihtuu reilusti. Hyytelöakku on sitten vain loppu.(T-CatMan @ Touko. 12 2009,18:07) kirjoitti