niin pitäisi hankkia ennen kesän reissuja tuulensuoja. Olisiko Americaan sopivia edullisempi vaihtoehtoja kuin Moto-Seinäjoen myymät alkuperäiset. Kyseessä -07 mallin America. En välttämättä pitäisi kaiken aikaa paikallaan![]()
Triumph America
Aiemmin kun mulla oli America siinä oli aina silloin tällöin kiinni semmon Givin yleisplexi. Se oli muistaakseni jossain satkun paikkeilla mutta tuo hinta on viiden vuoden takaa. Sen asentaminen oli aina pikkusen säätämistä että sai suoraan mutta kun pariin kertaan oli sen laittanut oppi suunnilleen laittamaan kohdilleen suoraan ja oikeaan kulmaan. Kannattaa sitten tehdä muutama koeajo ja säätää se niin että pyörteet ei hakkaa kypärää ekalla kerralla se oli mulla niin että olo oli kuin pari tuntia mossanneella kun ajoi vartin.
"On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."