Jos joku suunnittelee pöntön tekemistä itse niin tuo sivusto voi olla katsomisen arvoinen, kohtuu hintaan asiallisen näköisiä palikoita: http://www.pjengineering.co.uk/products.htm
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Onko kokemuksia kyseisestä paikasta?
Ite laitoin mailia putkesta ja vastausta odotellessa...
vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
Ei oo itsellä, performance bikes:in foorumilta muistaakseni bongasin tuon linkin ja siellä ainakin muutama tyyppi kehui tuota liikettä.(kylaenmies @ Kesä. 15 2009,16:15) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
Tosi DIY-mies ei osta tuolta mitään, kaiken noista pystyy tekemään itsekin, ei ole ameriikan temppu.
"Nälkä ei lähe, se vaan siirtyy..."
"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään..."
Selwä(MuZtard @ Kesä. 15 2009,21:25) kirjoitti
Ei oo vaan kaikilla paikkaa/työvälineitä/aikaa/taitoa alkaa värkkäilemään kaikkea itse niin siksi tuon linkin pistin.
Mun puolesta tosi jätkät saa vääntää änkkärin vaikka puunkuoresta jos mieli tekee...
Kawasaki ZX7R -01
Tää vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.![]()
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Kun Gessun "tehoputki" kulahtaa puhki niin minä meinaan ostaa motonetistä sellaisen pisimmän ovaalin mallisen autotarvikepöntön ja sovitella siitä mökärasian.
Jos oikein kovalle päälle satun niin valitsen tuplalähtöisen pöntön.
Villapönttö vaimentaa korkeilla kierroksilla hyvin mutta jättää mukavat matalat höpinät![]()