Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Terve,, Kesä tuli yllättäen ja pitäisi kuukauden päästä lähteä reissuun. Tuli vaan mieleen että pitäisi kai alkaa hommailemaan laukkuihin sisäkasseja! ettei tule kiire. Mistäköhän kannattaisi kysellä? nuo alkuperäiset kun ovat aika rasvasen hintaset suomessa, 180€ kpl. Mistäköhän saisi edulliset sisäkassit? jos jollain tarpeettomana, voisin ostaa.
    Jos joku tilannut ulkomailta, olisiko linkkiä mistä?
    t.XX-RT-LT
    Minä tilasin Cee Baileysilta, www.ceebaileys.com.
    Olivat hinnaltaan muistaakseni vain puolet bemarin vastaavista, ja ovat toimineet hyvin, ovat sopivat laukkuihin, ainoastaan oikean takalaukun sisäkassissa ei ole cd-boxin viemää tilaan muotoiltu
    Toimitusaika oli vajaa pari viikkoa
    Voin suositella
    CB +1 - hyvä hankinta!
    <p>2002-2014</p>
    Itse hankin jokunen vuosi sitten nämä Kathyn laukut klik

Hyvin ovat toimineet ja täyttäneet tilan. *Olkahihna voisi ehkä olla varusteena, mutten sitäkään varsinaisena isona puutteena ole osannut pitää.
    Lainaa (mkk @ Touko. 08 2009,21:46) kirjoitti

Hyvin ovat toimineet ja täyttäneet tilan. *Olkahihna voisi ehkä olla varusteena, mutten sitäkään varsinaisena isona puutteena ole osannut pitää.
    Kathyt on mullakin, ekaa reissua sisäkassien kanssa odottelen kieli pitkällä.
    Helpottaa varmaan sairaasti pitkän ja kuuman ajopäivän jälkeen kun ei tarvii bodata koko laatikkoa irti ja hiipiä hotellin kapeille käytäville.
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Touko. 09 2009,08:05) kirjoitti
    Lainaa (mkk @ Touko. 08 2009,21:46) kirjoitti

Kathyt on mullakin, ekaa reissua *sisäkassien kanssa odottelen kieli pitkällä.
    Helpottaa varmaan sairaasti pitkän ja kuuman ajopäivän jälkeen kun ei tarvii bodata koko laatikkoa irti ja hiipiä hotellin kapeille käytäville.
    Hehe. LT:stä kun bodaat laukut irti, niin niissä sitä raahaamista onkin - Saati aika monta pulttia auottavaksi :-)
    <p>2002-2014</p>
    JOvvain...

Kuules C-A-D, nuita älteitä kun on niin montaa sorttia et tämä eaglesin Sergei meinas varmaan semmosta K100LT:tä tai sit esim. K1100LT:tä taikka esim. K75LT:tä. Nuissa se vain on helppoa tuo laukun irroitus....kuuluu klips, klips vaan ja pakaasit saat mukaan ja matkaan
    Jovvain...

Muuten...mä voisin oikiastaan luopua noista K1200LT orggis laukuista. On meinaan uuden veroiset kaikinpuolin jos joku nyt haluais ostaa !

Terve,,kerkesin tilata jenkeistä, mutta mitä pyydät noista? jos saan peruttua tilauksen.
    Lainaa (mchuurre @ Touko. 10 2009,16:43) kirjoitti
    Jovvain...

Muuten...mä voisin oikiastaan luopua noista K1200LT orggis laukuista. On meinaan uuden veroiset kaikinpuolin jos joku nyt haluais ostaa !

Laita hinta mailiin! ja kuinka kaukana laukut on Helsingistä?
    Terve,, Sisälaukut tuli n. kahdessa viikossa>ceebaileys.com ja maksoi ovelle tuotuna 144€+tulli31€=175€, eili alle yhden laukun olisin saannut Suomesta USA:sta sain kolme ovelle tuotuna!. Siistit olkahihnalliset laukut! Kypärät tuli viikossa Enklannista Airohin uusin avattava SV55-s kaksi kpl.331€, eli 165,50€ kpl. kotiovelle tuotuna! Hävetkää ahneet Suomalaiset kauppiaat
    kypärät tuli www.helmetcity.co.uk
    Lainaa (jowin @ Touko. 08 2009,17:40) kirjoitti
    Minä tilasin Cee Baileysilta, www.ceebaileys.com.
    Olivat hinnaltaan muistaakseni vain puolet bemarin vastaavista, ja ovat toimineet hyvin, ovat sopivat laukkuihin, ainoastaan oikean takalaukun sisäkassissa ei ole cd-boxin viemää tilaan muotoiltu
    Toimitusaika oli vajaa pari viikkoa
    Voin suositella
    höm
    vitsi mut vieläkö jollain on cd boksi.
    on aika lailla kutistunut nuo soittimet.
  14.  
    Mulla olisi tuollainen CD.boxi,,6 levyn vaihtajalla jos joku tarvii, voisin vaihtaa kohtuullisen määrään koffii Heinolla maksaa 750€