Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Mistähän moinen mahtaa johtua, että vapaavalo ei sammu, vaikka laitan vaihteen päälle? Ihan sama mikä vaihde on silmässä. Viime viikolla tämä alkoi. Pyörä on Yamaha YZF 600 R eli Thundercat. Ajamistahan tuo ei haittaa, mutta ei sen noin kuulu olla. Ja jos vika on jossain anturissa, niin missähän päin pyörää tuollainen olisi? Ei viittis viedä mihinkään liikkeeseen vielä tässä vaiheessa, koska vika voi olla helppokin korjata, kun vaan tietäisi mistä päin alkaa etsiä. Saattaa tulla aikamoinen lasku, jos liikkeessä rupeavat oikein ajan kanssa tutkimaan.
    Honda Monkey Z 50 J -94, Yamaha TZR 125 ypvs -91, Yamaha RD 350 LC ypvs -87, Honda CBR 600 f -91, Yamaha YZF 600 R -98. Yamaha YZF 600 R -03
    Eiköhän se anturi löydy siitä vaihteensiirtoakselin juuresta, sivuposken alta, tai sen lähistöltä, näin ainakin ne mitä itse olen ropannut. Syinähän on joko toi anturi, tai se, että anturilta tuleva piuha on oikosessa jossain matkalla. Anturillehan tulee virta, joka vapaalla maadoitetaan ja valo syttyy. Jos piuha jostain kokoajan maissa palaa valo vaihteesta riippumatta.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?
    Vapaavalokytkin kytkee maata(-).Kytkin(valkoinen muovikansi) sijaitsee eturattaan alapuolella ja siihen menee vain yksi johto.
    Tutki ensin ettei piuha ole kulunut sieltä jostain ja saa vain kontaktia runkoon.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Kiitoksia vastauksista! Täytyypi kokeilla noilla ohjeilla katsella.
    Honda Monkey Z 50 J -94, Yamaha TZR 125 ypvs -91, Yamaha RD 350 LC ypvs -87, Honda CBR 600 f -91, Yamaha YZF 600 R -98. Yamaha YZF 600 R -03
    Joo, ja jos se vapaavalo on sininen, niin ota pitkät pois päältä
    FZ1-N -06, motoilua 10 500 km ja sekin olis myynnissä, kysy!

FZ6-N -04, motoilua 9050 km
    Siellä kytkimen päässä johdossa on varmankin liitin.

Se irti ja jos valo palaa edelleen niin vika on johdoissa, jos sammuu niin kytkimessä.
    Moro, mulla taas on ongelmana toi seisontajalan valo mikä jää palamaan,vaikka jalka on ylhäällä Ei paljon huvita mennä tonne sateeseen kattoo missä vika on.
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
  8.  
    Lainaa (Lonely Rider. @ Kesä. 04 2009,09:31) kirjoitti
    Moro, mulla taas on ongelmana toi seisontajalan valo mikä jää palamaan,vaikka jalka on ylhäällä * *Ei paljon huvita mennä tonne sateeseen kattoo missä vika on.
    Ootelet että sade lakkaa ja meet sit, tarkastamaan sen kytkimen toiminnan mikä on siellä jalan luona, jos toimii tsekkaat johdot...
    Elä ja anna muiden roudata.