Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Oisko kellää tietoo jostaa hyväst (hinta/laatu suhde kohillaan), edullista paikkaa kuitenkin, johos pyörää vois viedä korjauksii?? ketju pitäs saada vaihettuu. mikäs semmosen hinnaks tulee?? ja

pääkaupunkiseudulla asustelen ettei lähetä joneki pohjosee kuitenkaan xD... Espoo, Vantaa Helsinki tienoilta ;)

Live to F**k and F**k to Live
    Tossa ois tuo Motopaja malmilla, oon itekin käyttänyt bemua siellä ja "ukot" tietää kyllä hommista. Aja malminlentokentän ohi ja käänny "nyppylän" päältä oikeelle, nurkan takana on huoltopiste.(kehä I:seltä tultaessa)
    Boxeriukko
    Lainaa (boxeriukko @ Touko. 06 2009,12:24) kirjoitti
    Tossa ois tuo Motopaja malmilla, oon itekin käyttänyt bemua siellä ja "ukot" tietää kyllä hommista. Aja malminlentokentän ohi ja käänny "nyppylän" päältä oikeelle, nurkan takana on huoltopiste.(kehä I:seltä tultaessa)
    Koetetaan löytää

mut tattis vinkist
    ....löysin tuon osoitteen: kankiraudantie 1 puh:0400-494177 ?? en tiedä onko numero muuttunut?
    Boxeriukko
    Prätkäpaja tuota lafkaa ilmeisesti tarkoitetaan. Malmilta päin tultaessa nyppylän päältä oikealle (aidassa puljun mainos) ja heti ensimmäisestä portista sisään. Itse paja löytyy sisäpihalta.

6.  
    Nyt ainakin löytyy kiitokset kovasti