Onko kellään kokemusta tollasesta luonossa yöpymisestä? Näin piikkikuskina eurot ei oo löysässä nii jostain pitää tinkiä. Leirintäalueella vuorokausi on varmaan jostain 14€, sillä saa jo mukavasti menovettä!
Onko se kannattavaa ja uskaltaako sitä ees tehdä? Joku hulluhan saattaa tullaa ryöstämään tai tappamaan. En mä mitään mukavuuksia kaipaa mut saatan menettää yöuneni siinä pelossa et joku tulee. Haulikko pakattava mukaan?
Kaverin kanssa ei ois välttämättä niin paha mutta yksin..![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Jos et ihan Turun keskustassa meinannut alkaa koisaamaan ja ajat jonkun vähän syrjäisemmän tien varteen niin varmasti saat olla ihan rauhassa! Ja otahan kaveri mukaan, jos suinkin saat, kaverin kanssa reissaaminen se vasta mukavaa onkin!![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Evon luonnonsuojelualueella monta yötä oltu. Teltassa nukuttu, paitsi kerran kun teltta jäi niin nukuttiin taivasalla. Anna mennä vaan. Parhaat yöunet tuut saamaan.
Nuotion vieressä kun on jo pimeää: siinä lepää mieli ja murheet unohtuu
PS: Jos siellä joku hullu yöllä liikkuu ja sut löytää niin et sä kuitenkaan mitään tunne kun oot nukkumassa...
Litranen sisävessa
Oon miettinyt noita hammockkeja teltan sijaan, koska ne saa kätevän pieneen tilaan eikä tarvi viritellä mitään telttakeppejä tai muita hilavitkuttimia. Riittää että hirttää vaan päät sopivien puiden väliin ja kiipeää onnellisena koisimaan:
Sellainen pakastebroilerimainen fiilis tuli nyt kuitenkin mieleen, koska tässähän tavallaan vedetään elmukelmut ympärille ja hypätään vitriiniin odottelemaan ohikävelevää karhua... niin onko ketään tultu näykkimään kesken unien? Esimerkiksi jossain kuusamon korvessa tai muualla hevon p**ssä missä karhuja on enemmän kuin kärpäsiä?
Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
Kun karhu sut haistaa (nyt en puhu sukista) niin se ei tule lähellekkään, vaan siirtyy ihan muualle. Tuolla kuusamossa ei juurikaan ole niitä "city" -karhuja, jotka olisivat tottuneet ihmisiin. Ei ole edes cityjä.
Kärpäsiä ja karhuja enemmän siellä on hyttysiä. Huolehdi vain niistä.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Joo, oon aattelu jotain parin kolme päivän matkaa eli noin 600-1100km olis tarkotus vetää.(Number28 @ Heinä. 04 2009,22:41) kirjoitti
Kaverit sillasia tissiposkia ettei niitä saa millään ilveellä mukaan.Ihan ookoo juttu on mennä yksinkin lonely rider -meiningillä.
![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
entäs jos kukaan ei tulekkaan..ei ylisosiaalinen seuramies tunneiksi jaarittelemaan ja kertomaan et hälläkin oli aikoinaan motskari..ja arvuuttelemaan et onkx tää koltvinki vai harley?
tajuamatta sanatonta viestiä et viihtyisin kyllä yksiksenikin.
korpimajoitus
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka