Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mä hankin viikko sitte 1100 Viragon vm 93, enkä saanu manuaalia mukana.
    Kiinnostais tietää että paljonko sellainen keskimäärin kuluttaa?
    mikä on tankin koko?
    Paljon bensaa jäljellä kun lyö varalle?
    Tuossa yks päivä ajelin varatankilla noin 40km kylmärinki persreiän ympärillä ja pelkäsin työntöreissua
    Wikipediasta löysin tällaiset tiedot:

Fuel Tank Capacity: 16.8 L (4.4 gal)
    Fuel Tank Reserve Capacity: 3.0 L (0.8 gal)

Itsekin 1100 Viragon hommasin muutama kuukausi sitten 400 kilometriä olen ajellut ja keskimääräinen kulutus ollut noin 5,5 l/100km. Manuaali puuttui minultakin mutta hain täältä Haynesin huolto-oppaan.

Hyvän pelin olet laittanut!
    - Yamaha XV1100 Virago -92
    (- Suzuki GSF Bandit S 600 -99)
    Todella paljon kiitoksia ... 700km täynnä ja hyvin menee
    Lainaa (Bruthal @ Touko. 06 2009,08:54) kirjoitti
    Wikipediasta löysin tällaiset tiedot:

Fuel Tank Capacity: 16.8 L (4.4 gal)
    Fuel Tank Reserve Capacity: 3.0 L (0.8 gal)

Itsekin 1100 Viragon hommasin muutama kuukausi sitten 400 kilometriä olen ajellut ja keskimääräinen kulutus ollut noin 5,5 l/100km. Manuaali puuttui minultakin mutta hain täältä Haynesin huolto-oppaan.

Hyvän pelin olet laittanut!
    1000:sti kiitoksia, pelastit just nimittäin mun päivän. Alkanu kyllästyttää jo se, ettei tosta mun fillarista taho löytyä tietoa oikein mistään... Nyt on sentäs toi manuska.
    * *
    Yamaha XV 750 SE -81
    H-D Shovel -66
    Kiitoksia vain mutta huoltomanuskoista en voi sinällään kunniaa ottaa kun itsekin löysin ne tuolta MP-talli -foorumin ketjusta Muutama huoltomanuaali *
    - Yamaha XV1100 Virago -92
    (- Suzuki GSF Bandit S 600 -99)
    Laittakaa minulle YV:llä viesti, jossa on teidän sähköpostiosoite, niin voin laittaa XV1100:n jenkkimanuaalin (owners manual ) teille sähköpostilla pdf -muodossa. Tiedoston koko on reilut 6M.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  7.  
    Jammu sulla kun tuntuu olevan kokemusta 1100 Viragosta ja satut asumaan Lahdessa ni eiköhän tavata vaikka satamassa kahvilla ja vaihdetaan kuulumisia ja kokemuksia meidän laitteista. kaipaisin muutamia käytännön vinkkejä...