Takaiskari tuntuu pomppukepiltä, eli vaimennukset on hukassa vaikka säädöt on missä asennossa, ja se pitäs saada huoltoon. Kuka tekee iskari huoltoja pääkaupunkiseudulla?
Toinen vaihtoehto on tietysti ostaa uus mutta tuntuvat olevan suht kalliita verrattuna huoltoon.
Moi !
Kysäiseppä MJL-huolto Valuraudantie 11 malmi tai sitten
Gustafsson Racing karkkila.
* T:Foku
***** GSX-R 1000 *****
No en menis MJL-huollon Matti Järvistä ihan kyläsepäksi sanomaan, on kuitenkin Öhlinsinkin valtuutettu huoltopiste ja asiallinen mp-mekaanikko kaikin puolin.
Dirty Nasty Furriner
Aamuinen "lukihärö"...?(Staga @ Touko. 06 2009,08:11) kirjoitti
-----------------------------------
Ovatko takaiskarit siinä mielessä "ikuisia" normaalissa katuajossa, että kuluvat osat voidaan vaihtaa kannattavasti monta kertaa?
Oman moponi takaiskariin on kerran vaihdettu stefat ja kerran vaihdettu revennyt kaasupussi (?). Huollattaminen on ollut remontit yhteen laskettunakin huomattavasti halvempaa kuin uuden osto, mutta jos vielä piakkoin jotakin ilmenisi niin onko iskarissa komponentteja joiden takia koko "pamppu" on pakko jo vaihtaa?
Kysäiseppä / kyläseppä on vähän eri juttu(Staga @ Touko. 06 2009,08:11) kirjoitti
![]()
***** GSX-R 1000 *****
Suosittelen Tmi Jarmo Toivonoja Topi Service Kormuntie 210
11910 RIIHIMÄKI itse olen huollattanut crossipyörän iskareita tuolla palvelu on ollut hyväää ja nopeaa.![]()
*********************
Suzuki Bandit Rock'n'Roll
*********************
Noniin, soittelin noihin firmoihin ja tässä tulokset.
MJL, ei pysty ei saa osia.
Topi service, pitää nähdä iskari eikä sittenkään varman onnistu.
Gustafsson racing, joo tuo tänne vaan ni laitetaan, osat saa muista iskareista ja toimii
Eli iskari menossa Gustafssonille parin viikon päästä, kiitos kaikille avusta.
Noniin, -95 ZX-9R:n takapamppu tuntuu makaavan jo toinen jalka haudassa ja kun ratakärpänen puraisi viime kesänä niin tekisi mieli koittaa saada vähän eloa tuohon.
Tietääkös kukaan, mistä näkee onko tuo kapistus ylipäätään huollettavissa ja jos on, kuinka suuria kustannuksia tuo huolto yleensä on aiheuttanut? Ei mulla muuta kiits.
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Kawasta en tiedä, mutta Suzukin huoltomanuaalissa lukee: "Do not attempt to disassemble the rear shock absorber unit, it is unserviceable."(Oka @ Tammi. 27 2010,08:00) kirjoitti
Kävin huollattamassa Öhlinsin iskarin KX-Centerissä ja se maksoi kaikkineen 80e.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Kysäise tuolta:(Oka @ Tammi. 27 2010,08:00) kirjoitti
http://www.motoville.fi/
osaamista löytyy erityisesti kawasakien ja rata-ajon suhteen.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
JV-Motorsport tekee myös iskarihuoltoja.
Ja kokemusta myös Kawasta ja rata-ajosta:
http://www.jv-motorsport.fi/index.php?sivu=Etusivu
-09 Z750