Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    nykyinen pyörä on r 1200c ja olen miettinyt vaihtoa parempaan matka malliin, jolla sujuisi helposti myös työmatkat ja muu kaupunki kikkailu. gt ja iso gessu (adventure) kiinnostaa, onko kokemusta pyörien ketteryydestä tai matka ominaisuuksista? saako gs taka laukun kuskille selkänojaksi, ottamalla pelkääjän penkin pois ja siihen tilalle? pidän nykyisen pyörän selkänoja systeemistä...
    gt on varmasti hyvä matkalehmä mutta onko iso gessu niin hyvä kun siitä puhutaan?
    Näistä on niin monta mieltä kuin miestäkin, parhaimman kuvan saa kun käyt itse koeajamassa. Ittellä on R1200GS kolmatta kesää ja olen sikatyytyväinen. Matka-ajoa, sorateitä ja asvalttimutkia ajelen, sopii kaikkeen, ja on mielestäni ketterä. GT:llä en ole ajanut, mutta sekin on varmasti parhaita matkapyöriä jos ei soratie kiinnosta.

Gessun takalaukun saa matkustajan paikalle kuskin taakse pienellä lisävarustekiinnityssarjalla. En ole itse kokeillut, mulla se laukku on "tavallisella" paikalla.

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  3.  
    Lainaa (tapjar @ Touko. 28 2009,14:22) kirjoitti
    Gessun takalaukun saa matkustajan paikalle kuskin taakse pienellä lisävarustekiinnityssarjalla. En ole itse kokeillut, mulla se laukku on "tavallisella" paikalla.
    Adventuressa onnistuu ilman mitään lisätilpehöörejä. On vaan aika hankala mennä pyörän selkään pujottamalla jalka tankin ja takalaukun välistä korkealla olevan satulan yli. Hiukan vajaan 27 000 km:n jälkeen vm. 2008 Adven kokemuksella ei valittamista, päinvastoin, olen erittäin tyytyväinen.
    ” It's like a Harley, except it's a great motorcycle. Ugly, though”
    "Not ugly anymore, now I have a Ducati."