Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Eli,tarvikeliikkeessä ei osattu varmaksi sanoa kuinka pitkä ketju on,EHKÄ 120-lenkkinen,onkohan näin.?

    Ja onnistuuko ketjun/laahaimien vaihto ilman nokkien irroitusta.?
    Äkkiseltään katsottuna ei näyttäisi onnistuvan..

    Ja jos ei onnistu,niin mitkähän on momentit nokkien pukeille?



    PRKL että ihminen voi olla saamaton,koko talvi piti tuokin hoitaa,ja niin se vaan on vieläkin tekemättä..
    -92 GSX-R 750W
  2. #2
    Kyllä pitäisi saada vaihdettua ilman nokkien irroitusta. Liitä uusi ketju vanhaan & vedä vanhan ketjun avulla uusi paikalleen. Irroita ketjut & liitä uusi ketju uudella lukolla. En nyt mene vannomaan onnistuuko sulla mutta suurinpiirtein näin on tanssi käynyt. Ketjun pituudesta en osaa seiskapätkässä sanoa.
    M-72 "raaseri" -55
    GS 1000 G -81
    KTM GS 600 -85
    GSX-R 1100 -87
    GSX 1100 EF -85
  3. #3
    Noin on moni sanonut,MUTTA..

    Nokista on rattaat irti,eli löysiä on ketjussa,ja kun "lasken löysää" kampuran rattaan suuntaan,niin ei siltikään hyppää kampuran puolen hampailta,kun tuntuu niin tiukalta.

    Ja toisekseen laahaimet näyttävät niin paksuilta ettei tule nokan "paksun osan" (eli mihin ratas tulee kiinni) ja ulkokuoren välistä.
    -92 GSX-R 750W
  4. #4
    Laahain voisi saada löysää kun ottaisi ketjun kiristimen kokonaan irti. Ainakin vanhassa gs 8-venttiilisessä lähti laahain nostamalla kun otti kirin pois.
    M-72 "raaseri" -55
    GS 1000 G -81
    KTM GS 600 -85
    GSX-R 1100 -87
    GSX 1100 EF -85
  5.  
  6. #5
    Korjataanpas sen verran,että siis kiristinlaahain näyttäisi pahimmalta,yläpäässä tilaa ~20mm,mutta alhaalta kiristin on ~30mm paksu.

    Ainoa olisi jos saisi ketjun&lohkon "välistä" alempana sen ujutettua pois,niin sitten..

    Noh,pitääpä tutkia ja hutkia lisää kun kerkiää.
    -92 GSX-R 750W